DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Als ik een bescheiden voorkeur mag uitspreken, graag zaterdag als vertrek rond 10.30 is. :) 🏍️
 
Laatst bewerkt:
Zo, eerste werkdag er vandaag op zitten... Meteen 's middags een cursus gehad :o
Merk dat m'n puf nu wel eventjes op is... maar of dat is door de vele extra informatie of dat 't gewoon nog wennen is.... who knows.
Morgen weer een dag en dan lekker een dagje vrij O-)
Leuk joh, is het wel bevallen? Wel het werk wat je graag wil doen? Veel succes in ieder geval!!
 
Leuk joh, is het wel bevallen? Wel het werk wat je graag wil doen? Veel succes in ieder geval!!
Ja zeker, dat wel...
Hoop dat 't snel went dan kan er wellicht eind Maart al een rit gedaan worden ofzo..

Maar als het zo doorgaat als vandaag dan is voorlopig mijn weekend eventjes tot rust komen...
Evt dat ik dan wel nog bij een rit aansluit maar even geen puf om aandacht genoeg te hebben voor voorrijden ;)
 
Ja zeker, dat wel...
Hoop dat 't snel went dan kan er wellicht eind Maart al een rit gedaan worden ofzo..

Maar als het zo doorgaat als vandaag dan is voorlopig mijn weekend eventjes tot rust komen...
Evt dat ik dan wel nog bij een rit aansluit maar even geen puf om aandacht genoeg te hebben voor voorrijden ;)
Leuk man ben blij voor je !!
En inderdaad gewoon lekker je rust pakken!! Voor mij zal komende tijd een rit er ook niet echt inzitten want ben flink aant klussen in de tuin en dat heeft even voorrang. Dus mijn eerste echte ritjes kan ik ook pas vanaf april plannen denk ik haha.
 
Ja zeker, dat wel...
Hoop dat 't snel went dan kan er wellicht eind Maart al een rit gedaan worden ofzo..

Maar als het zo doorgaat als vandaag dan is voorlopig mijn weekend eventjes tot rust komen...
Evt dat ik dan wel nog bij een rit aansluit maar even geen puf om aandacht genoeg te hebben voor voorrijden ;)
Als je een gpx bestand hebt van de route, kun je natuurlijk ook gewoon lekker aansluiten en iemand anders voorop laten rijden. Of rij je zelf graag voorop, dat kan natuurlijk ook. Als de dag me uitkomt wil ik ook wel voorop rijden eventueel. Is geen overname maar een aanbod :)
 
Stiekem doe ik bij zo'n rit net ietsjes meer dan alleen "de route volgen en voor rijden"
't is bij de NB-rit niet nodig geweest uiteindelijk maar ik bekijk (rij) de route (1 a 2 dagen) van te voren of er omleidingen zijn of niet...
(Als ik me goed herinner de testrit met Diaantje wel een 'omleiding' gepakt maar tijdens de rit zelf was dat toen niet meer nodig)
Of er veel grind/modder op de weg ligt en waar... en pas daar de snelheid wat ruimer van te voren aan. (verwachting dat het niet op tijd opgeruimd is)
De "knelpunten" kennen en daar de snelheid aanpassen om groep bij elkaar te houden (herkennen van patronen of een bepaalde rotonde/kruispunt constant druk is of dat 't met vlagen komt... dan bijv net wat langer wachten of juist niet)

Maar IIG bedankt voor het aanbod :)

En mijn favoriete positie is of vooraan of achteraan...
achteraan om ruimte tot voorligger wat ruimer te kunnen houden/hebben zonder dat mensen in paniek raken dat we de route kwijt raken....
(ik kijk best ver vooruit bij het volgen, voor zover dat kan/nodig is zo'n 500meter in binnenstand/dorp, terwijl er bijvoorbeeld wel nog veel meer rijders tussen zitten)
En vooraan 't tempo relaxed kunnen houden en waar mogelijk toch eventjes iets doortrekken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar, @Okami_Xci maakt niet alleen mooie routes maar is ook wel echt voorbereid ja. En inderdaad wij hadden toen een kleine omweg omdat ze de weg een stukkie hadden opengebroken geloof ik maar met de "echte" rit was die omweg niet meer nodig 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan