DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Dat is waar, @Okami_Xci maakt niet alleen mooie routes maar is ook wel echt voorbereid ja. En inderdaad wij hadden toen een kleine omweg omdat ze de weg een stukkie hadden opengebroken geloof ik maar met de "echte" rit was die omweg niet meer nodig 😊
O-) Moet meteen ook bedenken dat "een rondje Veluwe" niet heel spannend is en waarschijnlijk wat meer uitgekauwd/bereden route is dan dat ik met de NB-rit heb bedacht en een aantal specifieke stukjes weg "leuk" aan elkaar probeerde te routeren.
 
Zo, eerste werkdag er vandaag op zitten... Meteen 's middags een cursus gehad :o
Merk dat m'n puf nu wel eventjes op is... maar of dat is door de vele extra informatie of dat 't gewoon nog wennen is.... who knows.
Morgen weer een dag en dan lekker een dagje vrij O-)
Is volgens mij altijd wel pittig zo'n eerste werkdag/week. Zie het ook altijd als er bij mij nieuwe collega's beginnen.
 
Zo, eerste werkdag er vandaag op zitten... Meteen 's middags een cursus gehad :o
Merk dat m'n puf nu wel eventjes op is... maar of dat is door de vele extra informatie of dat 't gewoon nog wennen is.... who knows.
Morgen weer een dag en dan lekker een dagje vrij O-)
Al een beetje ingeburgerd?
 
@Harley heeft een interessant idee voor een route: https://www.motor-forum.nl/threads/grappige-zaken-en-leuke-meuk-deel-52.434506/post-30154276
Zullen we zeggen dat we wel mee willen als hij voorop rijdt? 😁
O-) Ik ben wel bezig een "route te tekenen" om een keertje met de motor naar China te rijden ofzo...
Maar voor het zover komt. Eerst maar eens voorbij Duitsland/Frankrijk met de motor gaan voor we zo'n reis gaan maken...

Al een beetje ingeburgerd?
Mwah half half... Gaat al wel beter dan de 1e week maar nog wel gewoon "Op"... wel was 1e week weer heel heftig met meteen op de 1e dag ook (extra (product)) cursussen...
Denk dat ik begin April wel m'n draai gevonden heb.
 
Ik las ergens iets over bananen en nu ben ik nieuwsgierig O-)
Wat betreft ritten, ik heb er nog wel een paar in voorraad en ook nog wat concepten.
Als de lucht opgeklaard is en de wegen echt pekelvrij zijn dan wil ik wel aspriant lid van DTR worden.
 
Ik las ergens iets over bananen en nu ben ik nieuwsgierig O-)
Wat betreft ritten, ik heb er nog wel een paar in voorraad en ook nog wat concepten.
Als de lucht opgeklaard is en de wegen echt pekelvrij zijn dan wil ik wel aspriant lid van DTR worden.
Ik zal je voordragen bij de ballotagecommissie 😁
 
En besteld...
1615483937980.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan