DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Ik zet nog niks in mijn agenda, er staat al genoeg in. Als het lijkt te passen (17 april of zo), dan geef ik dat tijdig aan.
Eerst van de week weer sneeuw ruimen :+
 
Gezien de weersverwachtingen en het vooruitzicht dat de terassen eind april weer open gaan.... stel ik voor de rit te verplaatsen naar mei..

Misschien als iedereen een aantal voorkeuren op geeft, dus 2 mogelijkheden per persoon ofzo, komen we vast uit op een dag waarop het grotendeel mee kan 😊
 
Gezien de weersverwachtingen en het vooruitzicht dat de terassen eind april weer open gaan.... stel ik voor de rit te verplaatsen naar mei..

Misschien als iedereen een aantal voorkeuren op geeft, dus 2 mogelijkheden per persoon ofzo, komen we vast uit op een dag waarop het grotendeel mee kan 😊
Ik dacht ff aan datumprikker.nl, maar daar moet je e-mailadressen voor hebben.
 
Ik zou aan een datumprikker oid gewoon echt niet beginnen met een grote groep. Gewoon een datum zetten als organisatie en kijken wie er aansluit.

Als je gaat proberen rekening te houden met mensen is het einde snel zoek, en bij een datumprikker zul je altijd zien dat je een bepaalde datum kiest waar veel mensen voor gestemd hebben, die vervolgens helemaal niet komen. En dan heb je anderen teleurgesteld. Word een overleg zonder einde.
 
Eens, gewoon een datum (of meerdere data) prikken en zien wie er willen komen. Volgens mij is er genoeg animo in dit topic :)
 
Op de F1 wedstrijden na (zondag 2, 9 en 23 mei) heb ik nog niks gepland staan, maar zou eventueel een race kunnen terug kijken. Dus tijd genoeg om te touren :]
 
Ik zou aan een datumprikker oid gewoon echt niet beginnen met een grote groep. Gewoon een datum zetten als organisatie en kijken wie er aansluit.

Als je gaat proberen rekening te houden met mensen is het einde snel zoek, en bij een datumprikker zul je altijd zien dat je een bepaalde datum kiest waar veel mensen voor gestemd hebben, die vervolgens helemaal niet komen. En dan heb je anderen teleurgesteld. Word een overleg zonder einde.
Dat is ook wel weer zo ja 😊
@Okami_Xci is de routeman dus dat moet sowieso overlegd worden... Diaantje kent de route niet 🤭🤭....
maar ik heb voorkeur voor 1 van de weekenden in mei Als de routemeneer akkoord gaat 😇
 
Ik stem ook voor gewoon een (of twee) datum prikken en dan zie wie er komt.
Met mij hoef je geen rekening te houden hoor, mn vrouw werkt in de zorg. Die werkt dus best vaak in het weekend, en dan heb ik de oppas op de kleine man.
Als het uitkomt sluit ik aan, en anders wens ik de rest een leuke rit!
 
Ik stem ook voor gewoon een (of twee) datum prikken en dan zie wie er komt.
Met mij hoef je geen rekening te houden hoor, mn vrouw werkt in de zorg. Die werkt dus best vaak in het weekend, en dan heb ik de oppas op de kleine man.
Als het uitkomt sluit ik aan, en anders wens ik de rest een leuke rit!
Nog snel ff een zijspan monteren voor de kleine man? 😁
 
Ik heb al eens voorgesteld om nog 'iets' met een zijspan aan te schaffen, maar dat kreeg geen goedkeuring. ;)
(en het zou niet door de brandgang achter het huis passen)
 
Volg het topic een poosje, maar haal er nog niet direct uit of dit een toerclub of vriendenclub is.
En blijft men in NL rijden, of is het de bedoeling zodra het mogelijk is naar het buitenland uit te wijken?
En de accomodatie, hoe is dat geregeld.

Alvast bedankt voor de info.
 
Volg het topic een poosje, maar haal er nog niet direct uit of dit een toerclub of vriendenclub is.
En blijft men in NL rijden, of is het de bedoeling zodra het mogelijk is naar het buitenland uit te wijken?
En de accomodatie, hoe is dat geregeld.

Alvast bedankt voor de info.
Ik kan niet zeggen dat er al een traditie en/of een club ontstaan is; er is nog maar één keer zo'n rit in aanwezigheid van @Diaantje geweest. Dat was een rit van 200 km door Noord-Brabant en de Betuwe. Zelf hou ik het erop (en hoop ik) dat het dit soort ritten blijven. Wat accommodatie betreft is dan een café of snackbar en nog een café of snackbar voldoende. Langere en/of buitenlandse ritten zijn niet mijn ding.
Van mij mag iedereen grote en/of meerdaagse, al dan niet buitenlandse ritten maken, maar ik zie mezelf daar nog niet aan deelnemen.
 
Volg het topic een poosje, maar haal er nog niet direct uit of dit een toerclub of vriendenclub is.
Geen van beide. DTR is ontsprongen uit een rit gedaan met een groep die voornamelijk in een topic over lessen en examens zat. De destijds geslaagden hebben eens gezamenlijk een rondje gereden. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en willen we nog een keer zo'n rondje doen.
 
@Viaantje het is eigenlijk een beetje ontstaan uit mijn enthousiasme toen ik mijn rijbewijs vorig jaar haalde.
Ik wilde (en nog steeds) lekker ritjes rijden maar alleen is toch ook maar alleen. Toen is er een rit gekomen met een aantal "exlessers" en daarna heb ik nog wel eens wat ritjes met motorforum mensjes gedaan 😊
Zelf ben ik totaal geen voorrijder (ik ken nergens de weg en navigatie heb ik niet) dus ik sluit altijd graag aan bij ander mensen 😊
Al een aantal ritjes met @Okami_Xci gemaakt want hij maakt wel echt mooie en leuke routes!

Qua binnen of buitenland, ik ben de moeilijkste niet en ik vind gewoon alles leuk 🤭 zolang ik maar lekker kan volgen en met gezellige mensen mag rijden *O*

Zodoende, door het feit dat ik altijd wel in ben voor ritjes met wie dan ook, is geloof ik deze rit de DTR gaan heten:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan