DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Wat een leuk initiatief! Voor mij vanuit Utrecht ook makkelijk aan te rijden. Moet even afwachten of de agenda het toelaat, maar anders haak ik graag aan. Rijd wel op een mini motor in vergelijking tot de 1200RT hierboven 😅
 
Mooi nieuw slagschip @jbazelmans ! Miste je toch die 50cc? :+

Als het nu nog tussen 1 en 29 mei gaat opteer ik graag voor de 29e, weekend van de 1e besta ik voor een groot deel uit verf. _O-
 
Inmiddels al ff motorloos, maar leuk initiatief. Qua kwijtraken van je voorganger: Als ik geen voorrijder ben, ben ik net een aanhanger. Natuurlijk rij ik niet vol door rood of een sloot in ofzo, maar verder gewoon zwaan kleef aan. Ga me niet bemoeien met de route, rij gewoon achter mijn voorligger aan en die zal toch onwijs zijn best moeten doen om mij kwijt te raken.
 
Inmiddels al ff motorloos, maar leuk initiatief. Qua kwijtraken van je voorganger: Als ik geen voorrijder ben, ben ik net een aanhanger. Natuurlijk rij ik niet vol door rood of een sloot in ofzo, maar verder gewoon zwaan kleef aan. Ga me niet bemoeien met de route, rij gewoon achter mijn voorligger aan en die zal toch onwijs zijn best moeten doen om mij kwijt te raken.
Hahahhaaha herkenbaar 🤣🤣 bij gebrek aan navigatie en routegevoel ben ik ook zo'n plakstrip op mijn voorganger 😆😆 ongeacht of ik met een groep rij of gewoon met zn tweeën 😆 wel met veilige afstand offcourse 😇
 
Vandaag de route eventjes verkend.... Er gaat een (kleine) revisie aan komen...
Wegwerkzaamheden, een lunch-stop die ondanks dat ie de vorige keer dat ik langs reed open was (Februari)... dit keer gesloten was.
En een waypoint die niet helemaal lekker verloopt...

-Edit:
Update op de GPXjes.

GPX viewer

GPX viewer

GPX viewer
 

Bijlagen

  • 00_MF_Rondje_Veluwe_Pt.2.gpx
    65,6 KB · Weergaven: 24
  • 00_MF_Rondje_Veluwe_Pt.3.gpx
    36,4 KB · Weergaven: 20
  • 00_MF_Rondje_Veluwe_Pt.1.gpx
    54,8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Het is een R1200RT uit 2008. Wel met alles er op en er aan
Mooie fiets hoor :t, veul veilige km's gewenst !

Ben benieuwd waar we allemaal mee aan komen zetten, ik pak de Deauville wel, die rjdt heen en terug over de A50 wat hendiger dan de Shadow :]. Is er mischien iemand die een (PMR) portofoontje in z'n zak steekt ? De route delen zitten in de Tomtom, nou nog's bedenken wat er mee gaat aan eten en drinken en natuurlijk de Euries voor de ijsjes ijzen :9:9:9 !

gr. Leo
 
Is er nu al een definitieve datum bekend?
Even voor de planning,, vrienden willen 1mei de avond komen eten maar ik schat dat ik ruim op tijd thuis ben;)
IK heb gelezen dat het ongeveer 3x een uur rijden is met schat ik dan bij elkaar iets van een uur pauze?
Als ik dan ca 1.5 uur terug rijden inschat ben ik ruim voor 6 thuis:)
En wordt het de 29e dan is voor mijn denk ik nog alles open.
Maar zou het leuk vinden om Diaantje, Bazelmans, en Vesta te ontmoeten :)
Bert
 
Is er nu al een definitieve datum bekend?
Even voor de planning,, vrienden willen 1mei de avond komen eten maar ik schat dat ik ruim op tijd thuis ben;)
IK heb gelezen dat het ongeveer 3x een uur rijden is met schat ik dan bij elkaar iets van een uur pauze?
Als ik dan ca 1.5 uur terug rijden inschat ben ik ruim voor 6 thuis:)
En wordt het de 29e dan is voor mijn denk ik nog alles open.
Maar zou het leuk vinden om Diaantje, Bazelmans, en Vesta te ontmoeten :)
Bert
Ik geloof dat @Okami_Xci zowel de 1e als de 29e van mei wilde rijden, weet het niet zeker ....
 
ik weet niet hoelang de rit geplanned is te zijn? Anders misschien voor mensen van ver 10 uur vertrekken? Geen probleem bij grote broep begrijp ik;)
Ik en een maat/collega ( ook al enige tijd op het forum geregistreerd) rijden als de definitieve datum bekend is ook graag mee, ik kom uit Tiel die kant via Nijmegen ( waar hij woont).
wordt voor ons 29 mei indien het dan door gaat ( op 1 mei heeft hij als het goed is net 1 dag zijn A)
ps hij rijd een VS800 intruder ..denk dat ie wel een keer moet tanken.
 
Laatst bewerkt:
De start is bij een tankstation en het eindigt op 500 m van een tankstation.
Dan hoef je tussendoor niet te tanken en de groep op te houden.
 
De start is bij een tankstation en het eindigt op 500 m van een tankstation.
Dan hoef je tussendoor niet te tanken en de groep op te houden.
ik rij op mijn RT ook met een volle tank weg uit Capelle a/d IJssel, maar weet ook niet of ik dat incl rit zonder tanken ga halen , hoe veel km is de rit ongeveer?
Anders maar even vlak voor we er zijn bij tanken
IK wil iig zeker minstens 1 x mee
 
ik rij op mijn RT ook met een volle tank weg uit Capelle a/d IJssel, maar weet ook niet of ik dat incl rit zonder tanken ga halen , hoe veel km is de rit ongeveer?
Anders maar even vlak voor we er zijn bij tanken
IK wil iig zeker minstens 1 x mee
500 km haal je toch wel op een volle tank :?;)
 
500 km haal je toch wel op een volle tank :?;)
Ik zag dat ik ca 1:20 rijd :]in de praktijk._O- Dus dat zou ongeveer kloppen maar meestal tank ik als er nog een liter of 5 in zit. 8-)
IK moet sowieso weer even beginpunt en GPX bestanden opzoeken in dit topic. Dan kan ik dat in mijn rider zetten als ik dat deze keer wel voor elkaar krijg. Want dat was laatste keer wel een beetje tobben . de webapp wilde maar niet inloggen
 
ik rij op mijn RT ook met een volle tank weg uit Capelle a/d IJssel, maar weet ook niet of ik dat incl rit zonder tanken ga halen , hoe veel km is de rit ongeveer?
Anders maar even vlak voor we er zijn bij tanken IK wil iig zeker minstens 1 x mee
Met een RT kan je ook nog een rondje Z.Limburg doen voordat de tank leeg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan