DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Niet alles, want je topkoffer en navigatie mis je nog _O- :]:}:9
Topkoffer zit er gewoon op op die foto hoor. alleen de zijkoffers zijn er afgehaald voor de proefrit omdat ie met zijkoffers niet door de deur van de showroom kwam.
De TomTom gaan we dit weekend even er op knutselen
R1200RT.JPG
 
1 Mei ga ik rijden.
En 29 Mei ga ik rijden.

Linkje naar de post met GPXjes

Planning:
9.30 - 10.00 te Apeldoornseweg 16, Ede (parallel stukje naast Total tankstation)
(Ik tank zelf wss bij de Tango, maar goed ik tank E85)

10.00u start Deel 1: 68 Km, 1 uur 17 minuten rit (optimaal)
~15 minuten koffie-pauze. (Er staat een busje die snacks & drinken verkoopt, eigenaar laatst gesproken en doorgegeven dat we langskomen)

Deel 2: 65 Km, 1 uur 15 minuten rit (optimaal)
~1 uur Lunch pauze @ Restaria De Zoete Inval

Deel 3: 37 Km, 42 minuten rit (optimaal)
Ijsje etc.....
(Tankstation in de buurt)

~3 uur en 15 minuten rijden met minimaal 1 uur 15 min pauze.

Totaal: 170 Km. en minimaal 4 en een half uur duur van de totale rit. (excl ijsjes en eventuele vertragingen)


Dus als je zeg 1 op 17 rijd en slechts 10L kan tanken dan word het wel krap...
Rij je onzuinig (1 op 14), dan moet je minstens ~13L kunnen tanken dan is er niks aan de hand.
---------------------------------------

Slotvraag: Open uitlaat gelieve voorzien van DB-killer, dat voorkomt ellende met controles etc.
 
Leuk een route bij mij door de achtertuin ;) en druk ook zeg MF meet? :+

Ik kan sowieso 's middags niet, maar misschien is het mogelijk een stukje mee te rijden? bv tweede route van de pauze plek?
(nog niet helemaal zeker, maar zou moeten lukken) Maar ik kan me ook voorstellen dat je onderweg geen wijzigingen wilt doorvoeren, even goede vrienden :t

db killer met uitlaat heb ik dan weer niet maar dat zou niet echt een probleem moeten zijn })
(ik heb een 0 cc)
 
Leuk een route bij mij door de achtertuin ;) en druk ook zeg MF meet? :+

Ik kan sowieso 's middags niet, maar misschien is het mogelijk een stukje mee te rijden? bv tweede route van de pauze plek?
(nog niet helemaal zeker, maar zou moeten lukken) Maar ik kan me ook voorstellen dat je onderweg geen wijzigingen wilt doorvoeren, even goede vrienden :t

db killer met uitlaat heb ik dan weer niet maar dat zou niet echt een probleem moeten zijn })
Er is een keer eerder een rit geweest waar ook iemand bij de stop in Duitsland aanhaakte en iemand ergens bij de eerste stop in the middle of nowhere (voor mijn gevoel dan😅)
Moet dus geen probleem zijn ergens aan te haken 😎
 
Ik verwacht dat ik er 1 mei wel bij ben, maar waarschijnlijk haak ik aan vanaf deel twee, startpunt bij een snack en drank bus klinkt prima, en dan is dat ook nog wat dichterbij huis 😉
 
TOp!, Een Maat van werk ( en hier op het forum) en ik sluiten de 29e aan ( ervan uitgaande dat hij aankomende donderdag zijn A haalt) anders wordt het enkel ik.
 
Zowiezo de 1e mei en wie weet de 29e ook, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

gr. Leo
 
Ik ben er zeker 1x bij. Ik mik op de 1e. Heb nog een discussie te voeren nu 1 mei opeens een afspraak staat om gordijnen uit te zoeken ;(
 
Leuk!!
Ik probeer de 29e er bij te zijn, de 1e gaat helaas niet, m'n vinger beschadigd.
Moet dan weer beter zijn*D
 
Is er iemand die de route in zijn geheel kan "lijmen"?
Of weet hoe dit moet (gebruik zelf RouteYou)..
Wil jullie (dat is de org) wel helpen. Stuur maar PB!
Ik kan evt wel GPX-en maken. (route en track)

Lijmen in Basecamp is niet heel moeilijk.
Maar het hoeft toch niet erg te zijn om deel 1+2+3 te hebben?
Na de rustpauze laad je het volgende deel in.
Soms hak ik wel eens routes bewust in 'stukken' om bijv voorbij een fietspad te kunnen.

Maar nu ik toch bezig ben. (sorry hoor, maar ik woon op de Veluwe)
Zit er niet een foutje in? Na de onnodige(?) ronding rotonde van Nieuw Milligen volgt inrit A'foortse weg ?
Route lijkt het kazerneterrein Luchtmacht op te gaan op de Amersfoortse weg.
Daar is wel een prima alternatief voor over de Ouwedorpse weg en over 't Sol.
Ik heb evt nog ook wel kleine andere (betere?) route-aanpassingen.

Edit: 'de org' toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Maar nu ik toch bezig ben. (sorry hoor, maar ik woon op de Veluwe)
Zit er niet een foutje in? Na de onnodige(?) ronding rotonde van Nieuw Milligen volgt inrit A'foortse weg ?
Route lijkt het kazerneterrein Luchtmacht op te gaan op de Amersfoortse weg.
Daar is wel een prima alternatief voor over de Ouwedorpse weg en over 't Sol.
Ik heb evt nog ook wel kleine andere (betere?) route-aanpassingen.

Klopt, rijd langs een paar poorten af van de luchtmacht... maar is gewoon openbaar terrein.. (afaik)
D'r zijn volop route-aanpassingen mogelijk, maar ik kies ook bewust voor sommige (smalle(re)/kleine(re)) wegen.
Juist om van de gebaande paden af te gaan en eens wat anders te rijden.

De route "as-is" al gereden, reeds aanpassingen gemaakt waar ik dat nodig achtte.

-edit:
"Na de onnodige(?) ronding rotonde"
Gespot... zou er tijdens het rijden geen last van hebben gehad xD snelwegen staan uit... Maar puur op GPX pakt ie wel snelwegen.
Even puntje iets versleept.
 
Laatst bewerkt:

Met track erbij fijn, die routepunten doet hij hij niet zoveel mee in basecamp. Geen idee waarom., maar track gaat prima.
Stukje rechts van Garderen wil hij alleen met geen mogelijkheid over de route vind hij geen verharde doorgaande weg blijkbaaar.
Maargoed dat is terplekke wel uit te zoeken .
 
Oh en wellicht nog even in Lessers topic weer onder de aandacht brengen? weet niet of hij daar recent nog vermeld is.
Maar de oorsprong was natuurlijk een ex-lessers rit op redelijk tempo voor newbies.
 
Oh en wellicht nog even in Lessers topic weer onder de aandacht brengen? weet niet of hij daar recent nog vermeld is.
Maar de oorsprong was natuurlijk een ex-lessers rit op redelijk tempo voor newbies.
Die oorsprong zijn we al bijna vergeten. Het gaat er nu gewoon om dat we gezellig met @Diaantje op pad zijn 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan