DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Nou al toe aan een andere motor ;-)
Erg he?
Ik heb hem gekocht. Rijdt echt een stuk beter nog dan mijn RT uit 2013. Ook soepeler bij lage snelheid in de wijk. Maar ook duidelijk wat meer power , al was dat niet echt nodig maar rijdt alleszins veel soepeler.

Nu even wachten tot de valbeugels binnen zijn. Die moeten besteld bij wunderlich.
Maar ook de TT550 wordt opgebouwd , verbreed jiffy voetje en topkoffertje houd ik met ook slot omgebouwd dus met 1 sleutel rijden:)
Het is een RT okt 2018 met 27k km
1634994903337.png

1634994926214.png
 
Wat een "overbodige luxe" allemaal 😎🤩
Wat moet je daar nou allemaal mee, en een straatje keren. Nee, rijden met dat ding 🏍️

Nee, écht een mooie motor. Wens je er heel veel plezier mee.

Tot gauw op een DTR ritje.
 
@Diaantje is ook niet echt meer actief geweest de laatste tijd....

Voor het nieuwe seizoen heb ik een nieuwe "beginners" route klaarliggen.... (~ 4 uurtjes, ~176Km)
Met een mooie locatie koffie-stop, een 'gemakkelijke lunch-stop' bij een friettent en een "ijsjes/hamburger-stop"

Bochtige wegen, Brugjes en stukjes Dijk.
Bekijk bijlage 1687859

Alvast iets om naar uit te kijken,...
Deze route is niet aan te bevelen als het regent ivm de combinatie van water + bladeren en smalle weggetjes....
dit is toch de rit die we vorig jaar hebben gedaan, niet?
 
Goedemiddag allemaal,
Ik zag dit leuke topic voorbij komen en dacht ik reageer gewoon.
Zal mezelf even voorstellen, Ik ben Jordy, 31 jaar oud en ik woon in Rijen.

Ik heb me motorrijbewijs sinds 2014. In het begin wel flink wat km's gemaakt.
Vervolgens in 2017 de hele boel verkocht.. en nu +/- 2 maanden terug een Suzuki Bandit gekocht.
Ik zie mezelf dus eigenlijk wel als een heropstapper.. en lijkt me leuk om eens een ritje mee te rijden.

Groet :W
 
7 november, onder voorwaarde van acceptabel weer. Kou kun je op kleden, bij regenbuien gaat de lol er wel vanaf.

De route die ik eerder postte van het weekend voor een stuk gereden. Ik ga me toch bezinnen op een aangepaste tocht. Veel achteraf wegen zijn heel slecht en liggem vol grind/ blubber. Een paar leuke, kleine bochtige wegen zijn door alle bladeren nu al een glibberbende.

Geen zorgen, genoeg alternatieven hoor!
 
7 november, onder voorwaarde van acceptabel weer. Kou kun je op kleden, bij regenbuien gaat de lol er wel vanaf.

De route die ik eerder postte van het weekend voor een stuk gereden. Ik ga me toch bezinnen op een aangepaste tocht. Veel achteraf wegen zijn heel slecht en liggem vol grind/ blubber. Een paar leuke, kleine bochtige wegen zijn door alle bladeren nu al een glibberbende.

Geen zorgen, genoeg alternatieven hoor!
7 nov een twijfel puntje voor mij of dat lukt, maar als ik kan....
Moet 8 now de grijze motor inleveren en krijg dan 10 of 11 nov de carbon black 1250RT
 
is dat carbon black gewoon dezelfde kleur als bij de 4 wielers van BMW? dus erg donkerblauw? (kan het er op je foto's niet helemaal uit halen)
 
Weet een goede stop in Helvoirt!
Eén van de beste cafetaria's waar ik zelfs voor omrijdt.
't kan zijn dat ik die misschien al in m'n route heb verwerkt...
Heb vandaag eens een aangepaste route proberen te rijden....
Meteen de bevestiging dat 't wel meer een voorjaar/zomer route is... had een aantal bochten vol met modder en blaadjes liggen...
Nog niet tevreden over 't geheel... nog even verder puzzelen.... (en een paar zandweggetjes er uit halen O-) )
 
't kan zijn dat ik die misschien al in m'n route heb verwerkt...
Heb vandaag eens een aangepaste route proberen te rijden....
Meteen de bevestiging dat 't wel meer een voorjaar/zomer route is... had een aantal bochten vol met modder en blaadjes liggen...
Nog niet tevreden over 't geheel... nog even verder puzzelen.... (en een paar zandweggetjes er uit halen O-) )
Cafétaria De Pieper
Adres: Lindelaan 31, 5268 CB Helvoirt
 
Maximaal 12 graden en minimale kans op neerslag. Thermo ondergoed aan en gaan met die DTR tocht zondag aanstaande! Zijn er nog echte mannen en vrouwen over die zondag 7 november mee gaan? Als ik het goed onthouden hebt zijn de volgende MF'ers kandidaat 'echte mannen en vrouwen', maar voel je vrij om mee te gaan als ik je vergeten ben of je alsnog een gooi naar de titel wilt doen: @BeRThenn , @Jordy920 @1 vs 800 @Diaantje @gieli0 @Sjoerd102

Route: zie GPX in bijlage. Vanwege bladeren en blubber heb ik een andere route uitgezocht dan ik eerder postte. We gaan minder op blubberige landwegen en smalle boswegen vol bladeren rijden. De route lijkt daardoor meer op de vorige tocht in deze regio. Om herkenning van stukken te voorkomen doen we de route tegen de klok in (en wie zegt nee tegen nog een keertje Ijsselijk?)

Wat kun je verwachten?: het is een toerrit voor beginners. Daar pas ik de snelheid op aan. Afhankelijk van de ervaring in de groep rijden we ergens tussen Vmax en Vmax + een beetje harder. Voel je vrij om aan te geven waar je je fijn bij voelt.

Starttijd: 10.00 - in overleg kunnen we eerder starten. Hangt m.i. af van de reistijd van de deelnemers en bereidheid om de wekker op tijd te zetten.

Startpunt: Elsbosweg 53, Klarenbeek, thuis bij mij op de stoep en ik sta klaar met een kop koffie. In de GPX is de start/eind locatie goed gezet.
Eindpunt: Op de terugweg rijden we langs een Tango in Apeldoorn-Zuid. Vanaf dat punt is het een klein stuk naar oprit 20 naar de A1. Vanaf de Tango kun je volgen en afslaan richting de A1. Een kop koffie/ hamburger bij de McDonals/ Starbucks bij oprit 20 is ook mogelijk.

Aandachtspunt bij het startpunt: in de GPX staat het startpunt goed ingesteld. Formeel is dat adres 'de Dalk 5'. Als je Elsbosweg 53 volgt sta je aan de achterkant van mijn tuin. Ook dan kan het niet mis gaan. Je kunt altijd rond rijden, keren op de weg is nooit nodig. Bij twijfel: je bent op de goede plek als je bij het enige witte vrijstaande huis bent en een zwarte fazer op de oprit ziet staan.

Deelnemers: @Ghengie, @gieli0 , @mean-machine

GPX viewer
 

Bijlagen

  • 01_-_Tourtocht_Veluw_omgeving_Maarten.gpx
    158,9 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Maximaal 12 graden en minimale kans op neerslag. Thermo ondergoed aan en gaan met die DTR tocht zondag aanstaande! Zijn er nog echte mannen en vrouwen over die zondag 7 november mee gaan? Als ik het goed onthouden hebt zijn de volgende MF'ers kandidaat 'echte mannen en vrouwen', maar voel je vrij om mee te gaan als ik je vergeten ben of je alsnog een gooi naar de titel wilt doen: @BeRThenn , @Jordy920 @1 vs 800 @Diaantje @gieli0 @Sjoerd102

Route: zie GPX in bijlage. Vanwege bladeren en blubber heb ik een andere route uitgezocht dan ik eerder postte. We gaan minder op blubberige landwegen en smalle boswegen vol bladeren rijden. De route lijkt daardoor meer op de vorige tocht in deze regio. Om herkenning van stukken te voorkomen doen we de route tegen de klok in (en wie zegt nee tegen nog een keertje Ijsselijk?)

Wat kun je verwachten?: het is een toerrit voor beginners. Daar pas ik de snelheid op aan. Afhankelijk van de ervaring in de groep rijden we ergens tussen Vmax en Vmax + een beetje harder. Voel je vrij om aan te geven waar je je fijn bij voelt.

Starttijd: 10.00 - in overleg kunnen we eerder starten. Hangt m.i. af van de reistijd van de deelnemers en bereidheid om de wekker op tijd te zetten.

Startpunt: Elsbosweg 53, Klarenbeek, thuis bij mij op de stoep en ik sta klaar met een kop koffie. In de GPX is de start/eind locatie goed gezet.
Eindpunt: Op de terugweg rijden we langs een Tango in Apeldoorn-Zuid. Vanaf dat punt is het een klein stuk naar oprit 20 naar de A1. Vanaf de Tango kun je volgen en afslaan richting de A1. Een kop koffie/ hamburger bij de McDonals/ Starbucks bij oprit 20 is ook mogelijk.

Aandachtspunt bij het startpunt: in de GPX staat het startpunt goed ingesteld. Formeel is dat adres 'de Dalk 5'. Als je Elsbosweg 53 volgt sta je aan de achterkant van mijn tuin. Ook dan kan het niet mis gaan. Je kunt altijd rond rijden, keren op de weg is nooit nodig. Bij twijfel: je bent op de goede plek als je bij het enige witte vrijstaande huis bent en een zwarte fazer op de oprit ziet staan.

Deelnemers: @Ghengie, ….

GPX viewer
ik ben er bij, inclusief zwarte fazer
 
Ik kijk 't effe aan met 't weer, maar bedoeling is ook in Klarenbeek za om 10.00h:] zondag dus!

Vmax++ is ook goed, maar ik sluit me gewoon aan bij de rest.:9

Edit: zondag was zaterdag
 
Laatst bewerkt:
Eh, mijn dochter viert dan de verjaardag. Plus mijn inteuder ligt nog in 100000 stukken, sorry ;(
 
Ik moet helaas ook afschrijven.
Dochterlief is uit logeren dus qua timing is het goed.
Maar krijg mijn vrouw niet zo gek om 135km heen, 135km terug en 170 km van de rit achterop te zitten.
 
7 november, onder voorwaarde van acceptabel weer. Kou kun je op kleden, bij regenbuien gaat de lol er wel vanaf.

De route die ik eerder postte van het weekend voor een stuk gereden. Ik ga me toch bezinnen op een aangepaste tocht. Veel achteraf wegen zijn heel slecht en liggem vol grind/ blubber. Een paar leuke, kleine bochtige wegen zijn door alle bladeren nu al een glibberbende.

Geen zorgen, genoeg alternatieven hoor!
Zaterdag kun je een kop koffie krijgen, maar zondag gaan we rijden ;)
Jammer, 11:00 uur kerk dus niet op tijd terug. Een andere keer rij ik graag weer mee! Fijne dag en hou de boel heel :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan