DTR goes Limburg

Heb nu net een leuke route bij elkaar geklikt. Het meest zuidelijk is Sittard, het meest noordelijk is Baarlo en het meest Westelijk Stramproy. 170 km. Ik zal hem binnenkort eens gaan rijden. Zitten een paar stukken in die ik zelf nog nooit gereden heb, dus even kijken hoe dat er allemaal uit ziet
Bekijk bijlage 1627898
Lange rondje zou mijn voorkeur hebben, enkel tot de bottleneck van Limburg is voor mij niet écht een rondje/dagje Limburg.

En als Baarlo de meest Noordelijke plaats is, en wellicht de laatste kun je daar goed eten bij het Wokrestaurant Baarlo!
Hopelijk mogen dan de restaurants weer volledig open, en kun je voor relatief weinig geld goed je buik vol eten (onbeperkt, iets van 20 E).
 
Lange rondje zou mijn voorkeur hebben, enkel tot de bottleneck van Limburg is voor mij niet écht een rondje/dagje Limburg.

En als Baarlo de meest Noordelijke plaats is, en wellicht de laatste kun je daar goed eten bij het Wokrestaurant Baarlo!
Hopelijk mogen dan de restaurants weer volledig open, en kun je voor relatief weinig geld goed je buik vol eten (onbeperkt, iets van 20 E).
Ik hou een beetje rekening met de mensen die van ver komen. En ik vind 160-170 km op een dag met een groep wel genoeg eigenlijk.
Ikheb nog geen idee waar we gaan eten. Ik probeer dat ergens halverweg te doen.
 
Lange rondje zou mijn voorkeur hebben, enkel tot de bottleneck van Limburg is voor mij niet écht een rondje/dagje Limburg.

En als Baarlo de meest Noordelijke plaats is, en wellicht de laatste kun je daar goed eten bij het Wokrestaurant Baarlo!
Hopelijk mogen dan de restaurants weer volledig open, en kun je voor relatief weinig geld goed je buik vol eten (onbeperkt, iets van 20 E).
Mwaa..... je kan er veel eten. Goed eten is wat anders......... Maar goed daarvoor is het ook een wok...
 
Ik heb werkelijk geen flauw idee op dit moment. Maar als ik de route zo bekijk kan dat wel eens ergens tussen Maasbracht en Stramproy zijn
 
En als Baarlo de meest Noordelijke plaats is, en wellicht de laatste kun je daar goed eten bij het Wokrestaurant Baarlo!
Hopelijk mogen dan de restaurants weer volledig open, en kun je voor relatief weinig geld goed je buik vol eten (onbeperkt, iets van 20 E).
Ha ha, er zijn er meer die hier hun buikje vol eten. Zelf houd ik 't meestal op een rijsttafel. Mmmmm :t
Ik kom daar al vele jaren bij een terugreis uit de Ardennen, Eiffel of Z.Limburg.
Het is alleen nu de vraag of ze al weer open mogen............................ :?
 
Ha ha, er zijn er meer die hier hun buikje vol eten. Zelf houd ik 't meestal op een rijsttafel. Mmmmm :t
Ik kom daar al vele jaren bij een terugreis uit de Ardennen, Eiffel of Z.Limburg.
Het is alleen nu de vraag of ze al weer open mogen............................ :?
Afhaal is open. Ze hebben een terras en een grote parking. Bordje en bestek mee en je kan "voor de deur" eten 😁 of een paar honderd meter verder rijden en in het kasteelparkje de picknicktafels nemen.
 
Mwaa..... je kan er veel eten. Goed eten is wat anders......... Maar goed daarvoor is het ook een wok...
Goed eten? Je bedoeld als mbt kwaliteit of verantwoordelijk eten?
Geloof mij, na een dagje Outlet of Limburg dan rijdt ik daar speciaal naartoe. Voor de prijs is het eten heel erg goed, zeker de wok/grill!
En een uurtje daarna naar huis is ook niet zo'n ramp.
 
Goed eten? Je bedoeld als mbt kwaliteit of verantwoordelijk eten?
Geloof mij, na een dagje Outlet of Limburg dan rijdt ik daar speciaal naartoe. Voor de prijs is het eten heel erg goed, zeker de wok/grill!
En een uurtje daarna naar huis is ook niet zo'n ramp.
He ieder zijn ding. En ook ik eet chinees. Wij halen ongeveer 1x per maand af bij de WOK in Baarlo. Maar geweldig vind ik het niet (in zijn algemeenheid, niet specifiek Baarlo) Ben niet zo van gerechten die "afgewerkt worden" met vettige zetmeel pudding sauzen.
Tip: Als je de volgende keer weer je tripje maakt moet je op de terugweg eens binnenlopen bij de Chinees in Castenray (dorpje langs de A73).
 
He ieder zijn ding. En ook ik eet chinees. Wij halen ongeveer 1x per maand af bij de WOK in Baarlo. Maar geweldig vind ik het niet (in zijn algemeenheid, niet specifiek Baarlo) Ben niet zo van gerechten die "afgewerkt worden" met vettige zetmeel pudding sauzen.
Tip: Als je de volgende keer weer je tripje maakt moet je op de terugweg eens binnenlopen bij de Chinees in Castenray (dorpje langs de A73).
Maar vindt het wel gezelliger om af te sluiten met een gezellig groepje, dan bij een patatzaak voor de deur staan eten.
Just my 2 cents.

P.S. Wok Baarlo staat hoger met recensies als Oriental Dynastie, maar je zegt het zelf. Ieder zijn smaak.
 
Goed eten? Je bedoeld als mbt kwaliteit of verantwoordelijk eten?
Geloof mij, na een dagje Outlet of Limburg dan rijdt ik daar speciaal naartoe.
Hier nog één!

Zelfs op thuisreis van vakantie Spanje met de caravan ging ik de snelweg af voor een hapje in Baarlo.
Er daar maar 1 gevaar, dat is dat je meer opeet dan wat in je maag past! :X
 
Vandaag het eerste stuk alvast gereden. Eerste pauze is op de markt in Obbicht. (50 km). Er is daar niets, dus zelf voor wat drinken zorgen (Het is sowieso een goed idee om iets van water ofzo mee te nemen)
 
Vandaag het eerste stuk alvast gereden. Eerste pauze is op de markt in Obbicht. (50 km). Er is daar niets, dus zelf voor wat drinken zorgen (Het is sowieso een goed idee om iets van water ofzo mee te nemen)
Iets verder/minder ver? hoeft niet persé exact 50Km.... Uurtje rijden is meestal prima, kwartiertje meer/minder...
Supermarkt?
 
Zijn allemaal dorpjes daar in de omgeving. Dit is een marktplein, met schaduw. En ik heb grote koffers. Dus ik zal water en koffie meenemen *D
 
Zoals boven al geschreven ligt aan de datum en hoe het met de corona maatregelen is gesteld heb ik best zin in een ritje, het is voor mij een thuis wedstrijd met name midden en zuid oostelijk Limburg.
De drukte is meestal in het heuvelgebied rond Vaals , de drielandenpunt [vroeger ooit vierlandenpunt] en het hoogste punt van Nederland.
Vierlandenpunt inderdaad, Moresnet. Wel eens geweest in Moresnet, met die treinbrug over het gehucht Kelmis heen?
En kasteel Eulenburg.
En natuurlijk goede friet in BE, dus stoppen Friterie Dany Bonten in Plombieres (en mooi weggetjes naar het Drielandenpunt toe).
Bij de Retail Outlet in Roermond [beginpunt tourrit] is er een Burgerking en de eerder genoemde KFC
Bij een beginpunt aan de BK of KFC :? :r

En eten in Baarlo na afloop van de rit kan toch altijd! Toch, mean-machine!
 
Laatst bewerkt:
Bij het Retail-Park is genoeg te eten. KFC, Burger King, Wok2Go, Piet Friet, Bufkes, etc :}
 
Bij het Retail-Park is genoeg te eten. KFC, Burger King, Wok2Go, Piet Friet, Bufkes, etc :}
En er zit een grote AH + campingwinkel ==> wegwerp BBQ en biefstuk van de AH.
Begint meer op een culinair tripje te lijken dan op een motorrit 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan