DTR goes Limburg

is de definitieve route voor Tomtom of Garmin? Als ik em laad in MyRouteApp zie ik voor beide systemen soms wat verschillen hoe beide systemen de route tussen twee punten berekenen.
Deze komt uit TomTom
 
Vakantie zit er aan te komen. Moet nog een beetje zitvlees kweken!

Vandaag vast een paar km-tjes (667) met de Blackbird geoefend aan de andere kant van het land.
De oostgrens gevolgd vanaf Arnhem tot Delfzijl en langs de Waddenzee tot Lauwersmeer. Via Friesland weer naar huis.
Limburg: Ik ben er klaar voor!!

Hier ben ik bij 'Hongerige Wolf' (langs de Dollard)
Bekijk bijlage 1644183
667 km!!!!. Pfffff, moet er niet aan denken:N
 
667 km!!!!. Pfffff, moet er niet aan denken:N
Met de Blackbird geen probleem.
Laatste 180km was een makkie over de snelweg. Wel dan het gas in toom houden!

Dit keer Oost-Groningen en langs 't Wad gereden.
Was wat meer deze keer. Maar meestal kom ik toch wel snel aan 400. (ook met de FZ)
 
als ik zie dat mijn gemiddelde snelheid altijd rond de 50 km/h ligt, betekent 400 km 8 uur rijden. Maar ik ga dan ook zo min mogelijk over snelweg en provindiale wegen
 
@jbazelmans
Ik heb gezien dat vanuit de vertrekpunt, je de route over de A73 laat gaan om vervolgens een afrit later er vanaf te gaan en dan binnendoor te gaan.
Als je van de vertrekpunt de St Wirosingel blijft volgen [bij de eerste verkeerslicht recht door en niet rechts af] tot het einde en bij de verkeerslicht links afslaat kom je op de zelfde punt uit, je heb dan geen autosnelweg gehad.
In onderstaand gpx kan je het zien wat ik bedoel

GPX viewer
 

Bijlagen

  • DTR Limburg ander optie.gpx
    192,2 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Hmmm, daar heeft TomTom dan toch weer iets zelf gedaan wat ik niet zo bedoeld heb. Want het idee was ook om over de Wirosingel te rijden. Dat moet ik dan maar weer even fiksen
 
Ik heb het even gewijzigd, nieuw gpx in de startpost. Bij mij staat het nu goed in MyDrive. Echter, wanneer ik de uit MyDrive geëxporteerde gpx importeerd in MyRoute app dan maakt ie er echt een potje van van. Misschien dat ik hem toch eens in MyRoute bij elkaar moet klikken
 
Ik heb het even gewijzigd, nieuw gpx in de startpost. Bij mij staat het nu goed in MyDrive. Echter, wanneer ik de uit MyDrive geëxporteerde gpx importeerd in MyRoute app dan maakt ie er echt een potje van van. Misschien dat ik hem toch eens in MyRoute bij elkaar moet klikken
Kun je uit mydrive niet als track exporteren in plaats van route? Anders word het inderdaad een zooitje
 
Je hebt maar 1 mogelijkheid, en dat is een GPX downloaden. Maar anders klik ik hem nog wel even bij elkaar in MyRouteApp morgen. Zo gebeurd
 
Kan de route niet (ook) als track worden aangeboden. Een track liegt nooit.
Allerlei route-voorwaarden en route-instellingen zijn dan niet van toepassing!
Dan kan ieder er daarna een route van maken op zijn eigen platform.

In de Zumo kan je de track laden en dan vlgs de MrGPS-methode converteer je die naar route. Kan NIET fout!

BTW
De laatste keer dat ik de (1e opzet) route heb geladen kwam ik in de buurt van Maasbracht ook een probleem tegen.
De route ging daar een stukje over een fietspad. Daar wil een (Garmin) route NIET overheen.
Oplossing: Route in 2 hakken: Deel 1 en Deel 2.

Edit:
Nu bij inladen 'definitief' zit hetzelfde probleem er nog steeds in.
Garmin "mist" daar een stuk weg, dus kan daar ook niet overheen als route.
Tussen de Havenstraat en de Hoofdweg mist er een stuk. Daar kan Garmin dan ook niet overheen.
Overigens loopt deze weg bij Google-maps wel gewoon door. Kaartfoutje???
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het helaas niet redden dit weekend. De 26e krijg ik eindelijk die 5G-chip ingespoten, dus dat wordt ook wat onpraktisch. :+

Volgende DTR ben ik er weer bij!
 
Ik ga het helaas niet redden dit weekend. De 26e krijg ik eindelijk die 5G-chip ingespoten, dus dat wordt ook wat onpraktisch. :+

Volgende DTR ben ik er weer bij!
Ja en als je niet oppast, dan ben je ook nog magnetisch.
En IK kan 't weten want ik heb mijn prikken al gehad.
Ook mijn telefoon-abo heb ik op kunnen zeggen want mijn body heeft nu rechtstreeks contact met de provider. :t
 
Net nog maar eens oo MyRouteApp de route bij elkaar geklikt. Probleem daar is dat hij een klein stukje in Heythuysen (van Walk naar Heimart niet mee wil pakken en me over Roggel stuurt. Dus we moeten het toch maar gewoon doen met de TomTom gpx in de openingspost. Dat is de juiste
 
Toch nog eens even wat zitten spelen met de gpx zelf. Ik heb alle overbodige TomTom zooi er uit gehaald zodat alleen de track nog over blijft. Bestand staat in de startpost (DTR_goes_Limburg_-_track_only.gpx)
 
Het zal niemand verbazen, maar DTR goes Limburg gaat morgen dus gewoon door. Helaaas zonder @Diaantje.

Het wordt wel weer warm, zoals de afgelopen dagen. Dus neem zelf ook wat water mee voor onderweg. Op de eerste stop is er weinig tot niets te halen.
 
Het zal niemand verbazen, maar DTR goes Limburg gaat morgen dus gewoon door. Helaaas zonder @Diaantje.

Het wordt wel weer warm, zoals de afgelopen dagen. Dus neem zelf ook wat water mee voor onderweg. Op de eerste stop is er weinig tot niets te halen.
Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar er komen vast wel weer meer ritjes !!
Heel veel plezier morgen!! *O* :]
 
Vakantie zit er aan te komen. Moet nog een beetje zitvlees kweken!

Vandaag vast een paar km-tjes (667) met de Blackbird geoefend aan de andere kant van het land.
De oostgrens gevolgd vanaf Arnhem tot Delfzijl en langs de Waddenzee tot Lauwersmeer. Via Friesland weer naar huis.
Limburg: Ik ben er klaar voor!!

Hier ben ik bij 'Hongerige Wolf' (langs de Dollard)
Bekijk bijlage 1644183
Klinkt als een leuk ritje. Wel enorm veel kilometers. Dacht dat ik met dagtrips van 350km binnendoor al veel kilometers maakte:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan