DTR goes Teutoburgerwoud

@MP_NL Thanks voor de goede rit! Eigenlijk wel een verassend perspectief, normaliter rijd ik heb juist andersom en rijd ik bovenlangs Osnabrück (grofweg Bramsche - Oosterkappeln - Bad Essen).. En in vergelijk met mijn meegebrachte 'comfortabele' vervoer, RESPECT voor @botoo .
 
Was dit topic al bijna vergeten.
Laatste wat ik er nog van weet is, dat er in aug een rit in Dld zou worden gedaan.
Zelf zat ik op dat moment op bloedheet Corsica en Sardinië. (met dagelijks 35+was het daar veel te heet!)
20210816_204412.jpg

Ik zie nu dat de route in Dld wel gereden lijkt te zijn. Zo ook met een Harley 666km op de teller!
Dat zijn (dag)afstanden die ik met de FZ en de BB toerend vaak niet haal.
Boven 500 vind ik 't 's avonds iha wel welletjes!
 
Was, voor mij als laatste man (op die Harley), leuk om te doen en ook gelijk duidelijk dat een Harley niet echt in zo'n gezelschap thuis hoort. Ben gelijk op de feiten gedrukt dat bochten op een Harley wat anders gaan dan op non-Harleys, ik moest er een paar keer als een aap naast hangen om de bocht door te komen omdat ik dacht dat ik wel makkelijk bij kon blijven met een duo team (niet dus 😳).
Maar een heel leuk dagje was het zeker en voor mij een mooie testcase voor de rit naar Italie die ik op de planning heb staan volgend jaar.
 
Dan moet je zeker nooit met de Harley naar Corsica gaan.
Toen ik daar was afgelopen zomer, bedacht ik me dat 't nauwelijks 'erger' kan zijn. Daar lijkt soms geen 100m recht te zijn.

Maar waar in Italië? De snelweg af is het ook niet altijd rechtuit.
Ik reed oa door het binnenland van Toscane, daar was 't best heel bochtig.

De hele Po-vlakte is alles kaarsrecht. Maar dat is zeker niet de mooiste plek van Italië.
Snelwegen zijn soms toch nog bochtig. Bijv. Parma-La Spezia is echt niet recht. Oke, ik plaag een beetje, maar bochtig is 't zeker.

Maar toch geen zorg! Zelfs op de Passo Gavia en Stelvio heb ik Harley's gezien.
Het gaat allemaal best, alleen kost 't mss iets meer tijd.
 
hahah was eigenlijk en vraag aan Diaantje. Hoe het verder was afgelopen.
DTR is niet zo heel actief meer lijkt het .
Maar rijd tegenwoordig vaak via een door mijzelf opgericht WA groepje. Morgen ook weer een rit gepland vanuit Dordrecht die ook in de buurt van Austerlitz komt:)
Ik had ook al het idee dat een Harley niet zo voor de Europese bergen was. Die in de VS zijn veelal ruimer met de bochten begreep ik.
HEb zelf ook deze zomer redelijk wat motorscooter gereden :] op de griekse eilanden. Daar zijn soms hele heftige haarspeldjes die ik denk ik met de RT ook wel een uitdaging zou vinden:)
 
Ja
hahah was eigenlijk en vraag aan Diaantje. Hoe het verder was afgelopen.
DTR is niet zo heel actief meer lijkt het .
Maar rijd tegenwoordig vaak via een door mijzelf opgericht WA groepje. Morgen ook weer een rit gepland vanuit Dordrecht die ook in de buurt van Austerlitz komt:)
Ik had ook al het idee dat een Harley niet zo voor de Europese bergen was. Die in de VS zijn veelal ruimer met de bochten begreep ik.
HEb zelf ook deze zomer redelijk wat motorscooter gereden :] op de griekse eilanden. Daar zijn soms hele heftige haarspeldjes die ik denk ik met de RT ook wel een uitdaging zou vinden:)
Ja kei goed, heb de baan en sinds 1 oktober dus werkzaam bij een ander bedrijf.
Hartstikke leuk maar wel een uur rijden om er te komen dus moet wel aan dingen zoals reistijd en optijd naar bed wennen 😅😅
 
Ja

Ja kei goed, heb de baan en sinds 1 oktober dus werkzaam bij een ander bedrijf.
Hartstikke leuk maar wel een uur rijden om er te komen dus moet wel aan dingen zoals reistijd en optijd naar bed wennen 😅😅
gefeliciteerd!! Ja MrBandit zal graag rijden voor je maar zoals het gisteren was idd niet doen denk ik dan.
Maar op tijd naar bed... oef.....en dan ook vroeg op dat is nog erger _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan