DTR goes Teutoburgerwoud

@Rolfje bij Stravinsky kun je wel heerlijk eten, echter stallen van je bike wordt een issue (midden in de uitgaansgelegenheden van Hengelo, en dat op een gemiddelde vrijdagavond (uitgaansavond)
 
Denken jullie ook aan een ffp2 mondmasker?

De Duitsers zijn wat strenger. Officieel kom je niet weg met de meeste pruts maskers die we in Nederland dragen. Ik weet niet hoe streng er op gehandhaafd wordt.

In supermarkten en bouwmarkten vrij streng. Ik vermoed bij pompstations ook wel.
Bij de horeca: geen idee.

Ik zet dat ding gewoon standaard op voordat ik uit de auto stap en gooi hem weer af als ik weer ben ingestapt...
Op de motor stop ik alleen bij tankstations: tanken, mondkapje uit tanktas, binnen afrekenen, mondkapje weer in tanktas en rijden :]:]
 
Ik weet niet hoe gemakkelijk die dingen in Nl te vinden zijn: ze zijn hier eenvoudig verkrijgbaar bij supermarkten, drogisterijen enz. Mocht het een probleem zijn (hoorde een aantal weken geleden dergelijke geluiden uit NL), dan kan 1 persoon gemakkelijk even bij bijv. de Lidl of de Posten-Börse een eindje verderop een stapeltje van die dingen scoren en uitdelen.
 
@Rolfje bij Stravinsky kun je wel heerlijk eten, echter stallen van je bike wordt een issue (midden in de uitgaansgelegenheden van Hengelo, en dat op een gemiddelde vrijdagavond (uitgaansavond)
Ah goed dat je het zegt, dan doen we vd Valk (ja het eten zag er ook goed uit en het hotel leek me wel gezellig)

Edit: Holy crap 130 euro is wel een beetje belachelijk, misschien dan toch maar gewoon vroeg vanuit Amsterdam vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
Denken jullie ook aan een ffp2 mondmasker?

De Duitsers zijn wat strenger. Officieel kom je niet weg met de meeste pruts maskers die we in Nederland dragen. Ik weet niet hoe streng er op gehandhaafd wordt.
Dat verschilt per deelstaat.
In NRW waar jullie gaan rijden mogen de bekende blauwe mondkapjes ook gebruikt worden.
 
Niedersachsen zijn de OP maskers ook geen probleem. Tenminste ik heb nog geen commentaar gehad hier in winkels, tankstations en op terrassen e.d. Wel consequent gebruik van de registratieplicht, al dan niet via de “Luca” app...
 
Denken jullie ook aan een ffp2 mondmasker?

De Duitsers zijn wat strenger. Officieel kom je niet weg met de meeste pruts maskers die we in Nederland dragen. Ik weet niet hoe streng er op gehandhaafd wordt.
Heb een doosje mee, maar heb daar in deze regio nog niet op gehandhaafd zien worden. Duitsers zelf lopen ook veel met wegwerp.
 
Heb een doosje mee, maar heb daar in deze regio nog niet op gehandhaafd zien worden. Duitsers zelf lopen ook veel met wegwerp.
Sowieso, ben benieuwd wat ze doen als je getanked hebt en je hebt niet het juiste mondkapje op als je wil betalen. Hoef je dan niet te betalen? _O-
 
Ah goed dat je het zegt, dan doen we vd Valk (ja het eten zag er ook goed uit en het hotel leek me wel gezellig)

Edit: Holy crap 130 euro is wel een beetje belachelijk, misschien dan toch maar gewoon vroeg vanuit Amsterdam vertrekken.
Ik zag wel wat goedkopere alternatieven op iets meer afstand.

City hotel Hengelo zit een goede parkeergarage tegenover.
U-park Enschede zit op universiteit campus. Ook mooi rustig nu en parkeerplaats genoeg.
 
Ik ben bang dat ik hem moet laten schieten dit keer. Leek me een prachtplan (en ik zou precies 2 weken na m'n 2e chipinplant zitten :+) maar die eerder genoemde afspraak krijg ik helaas niet verzet, en ik heb er een weekendje bereikbaarheidsdienst bij gekregen... Volgende keer beter!
 
Ja de startplek misschien ook wel een beetje ja inderdaad 8)7
De startplek is idd wel een dingetje want is ruim 2 uur rijden:] vanaf hier dus dat was ook een hotelletje geworden, maar het testen wat er bij komt heeft voor mij de doorslag gegeven. :r
Maar ieder die wel gaat en hele fijne mooie veilige rit!!
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn we toch met 8 heb ik even snel geteld:

Erbij vanaf de start:
@MP_NL, @Ghengie, @botoo, @MotoRobin, [@Tarwetijger, @Rolfje

Haakt aan bij Ibbenburen:
@Oooosterling, @L@chouff€

Niet:
@groninger-Meeuw, @mean-machine, @SndrD, @BeRThenn (+1), @jbazelmans, @MotoRobin, @Sallander, @MBKNLD

Weet niet:
@Paul-Hewson, @Oooosterling, @erwinnl, @kuncing, @swetty, @robinnus, @Diaantje (+1)

(oeps geen idee hoe ik die usernames precies goed krijg, sorry)
Neen sorry, ik wilde gewoon graag de route hebben voor als ik die kant eens op ga. :$
 
Dan zijn we toch met 8 heb ik even snel geteld:

Erbij vanaf de start:
@MP_NL, @Ghengie, @botoo, @MotoRobin, [@Tarwetijger, @Rolfje

Haakt aan bij Ibbenburen:
@Oooosterling, @L@chouff€

Niet:
@groninger-Meeuw, @mean-machine, @SndrD, @BeRThenn (+1), @jbazelmans, @MotoRobin, @Sallander, @MBKNLD

Weet niet:
@Paul-Hewson, @Oooosterling, @erwinnl, @kuncing, @swetty, @robinnus, @Diaantje (+1)

(oeps geen idee hoe ik die usernames precies goed krijg, sorry)
Als ik mee ga dan kom ik alleen.. vriendlief heeft in de vakantie een ongelukje gehad dus de motor staat bij de garage.... en daarnaast moet hij waarschijnlijk ook werken... maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit 🙈
 
Ik doe niet mee, ik heb slechts een zijsprongetje gemaak mbt de bergrennen. Route is verder schitterend want de die ken ik nl, vaak genoeg gereden..... :]



Veel rijplezier!

Hier het stuk van Bad Iburg naar Lienen, 2007 ...tijd gaat snel.

 
Laatst bewerkt:
Dan zijn we toch met 8 heb ik even snel geteld:

Erbij vanaf de start:
@MP_NL, @Ghengie, @botoo, @MotoRobin, [@Tarwetijger, @Rolfje

Haakt aan bij Ibbenburen:
@Oooosterling, @L@chouff€

Niet:
@groninger-Meeuw, @mean-machine, @SndrD, @BeRThenn (+1), @jbazelmans, @MotoRobin, @Sallander, @MBKNLD

Weet niet:
@Paul-Hewson, @Oooosterling, @erwinnl, @kuncing, @swetty, @robinnus, @Diaantje (+1)

(oeps geen idee hoe ik die usernames precies goed krijg, sorry)

7, @MotoRobin is nog afgehaakt ivm vakantie ongelukje postte hij ergens deze week.

Met een 7 was ik vroeger ook altijd tevreden.
 
Ik hou een lijstje bij in de 2e post van bevestigde aanmeldingen.

Ik kom tot nu toe op 6,. Tarwetijger gaat niet mee, tenzij hij voorop mag rijden O-)

Alles tussen de 5-10 vind ik een leuke opkomst. Boven de 10 zou je al meer groepen moeten maken.
 
Gisteren al thuis gekomen van vakantie. Hadden het wel gezien daar en als je je zinnen zet op naar huis gaan, wil je ook zo snel mogelijk thuis zijn. In 10 uurtjes had ik de 1000 km naar huis gereden, precies op tijd voor het avondeten :P

Op de laatste dag van de vakantie heb ik met behulp van een paaltje mijn stuur / voorvork recht weten te buigen. Dat is dus al goed en nu ik thuis ben blijkt dat de achterband nog voldoende profiel heeft om deze rit mee te doen. Goed vierkant is ie wel, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ik ga dus wel mee zaterdag! Moet alleen nog even kijken of ik naar het beginpunt rij of direct naar Duitsland, maar dat zal afhankelijk zijn van hoe mijn ochtend gaat. Naar beiden zou ik denk ik toch door Duitsland rijden, dus kan onderweg nog even kijken wat haalbaar is. Voor de terugweg ga ik wel direct aan het einde van de rit, als de route de snelweg op gaat, met de snelste route naar huis.

Heb er zin in! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan