Dubbel Pech!!!

Madness

Rookie
21 jun 2006
4
0
Horst
Hai, Ik ben met zoeken op internet op jullie forum terecht gekomen.
Er komt direct een vraag bij mij op.
Gisteren zijn mijn man en ik SAMEN ons rijbewijs kwijtgeraakt omdat we beiden te hard hebben gereden.......
Weet iemand of ze rekening houden met het feit dat we beiden de fout in zijn gegaan?????
Alvast bedankt.... :? :?
 
B-weg waar je 80 mag, maar wegens werkzaamheden nu maar 50.
We reden 115 na correctie.......
 
Wel duidelijk te zien op de video van de politie 8-) , alleen wij dachten dat de werkzaamheden afgelopen waren. Er was nl. geen bedrijvigheid op de weg zelf.
En ja voor mij was het de eerste keer, heb mijn motorrijbewijs net 3 weken!
Met de auto ben ik wat voorzichtiger. Voor mijn man was het ook de eerste keer. Hij heeft zijn motorrijbewijs nu 10 jaar.
 
Welkom.

Mooie binnenkomer ;)
Eh, je wilde groepskorting ofzo?
Omdat je met z'n tweeen de fout in ging?
Volgens mij geldt dat pas bij groepen van 20 motoren en meer :+
 
Nee, geen groepskorting }) Zou wel mooi zijn trouwens, maar ik dacht, wellicht omdat de, ongetwijfeld, iets hogere bekeuring uit 1 potje moeten komen, ze wellicht een beetje medelijden zouden krijgen
 
Nee, geen groepskorting }) Zou wel mooi zijn trouwens, maar ik dacht, wellicht omdat de, ongetwijfeld, iets hogere bekeuring uit 1 potje moeten komen, ze wellicht een beetje medelijden zouden krijgen


Daar zullen ze zeker geen rekening mee houden!! :N
Maar zwaarder straffen doen ze natuurlijk ook niet.
Aangezien het voor jullie bijde de eerste x is, ga ik er niet van uit dat je je rijbewijs lang kwijt bent. Maar goed, wie ben ik om dat te zeggen.

*O* Welkom trouwens op het Forum *O*
 
Nee, daar houden ze in principe geen rekening mee.
Te hard rijden thv wegwerkzaamheden tilt men erg zwaar aan !!

Het word tegenwoordig (op verzoek van justitie) niet meer standaard verteld, maar iedere dag even contact opnemen met de rechtbank van het gebied waar je rijbewijs werd ingenomen onder valt.
Bij de eerste keer zul je binnen max 10 dagen je rijbewijs wel weer terugkrijgen. Meestal al binnen een dag of 3 / 4.
 
Terug
Bovenaan Onderaan