Dubbele koplamp cbr1000rr 2004

MarkH

MF veteraan
21 sep 2003
5.413
0
Enschede
Is het mogelijk om de koplamp van een cbr1000rr uit 2004 (ik weet dat de 1000rr pas vanaf 2004 wordt gemaakt) door te verbinden, zodat beide koplampen het doen.

Bij mijn motorzaak hebben ze me verteld dat dit alleen mogelijk is als ik een andere koplamp-unit monteer. Zonder deze nieuwe unit zou het toch net zijn alsof je steeds met grootlicht rijdt. Klopt dit??
 
waarschijnlijk wel, de koplampen staan aan beide kanten op verschillende hoeken(graden) ingestelt. Ik denk dat je een werkplaatshandboekje erbij moet hebben. werkt altijd wel wat makkelijker..

tevens moet je kijken naar je elektrischnet in de motor. hierbij moet je ook met zekeringen bezig.

verder weet ik het niet ( ben ook maar student :P :9 )

suc6!
 
Is het mogelijk om de koplamp van een cbr1000rr uit 2004 (ik weet dat de 1000rr pas vanaf 2004 wordt gemaakt) door te verbinden, zodat beide koplampen het doen.

Bij mijn motorzaak hebben ze me verteld dat dit alleen mogelijk is als ik een andere koplamp-unit monteer. Zonder deze nieuwe unit zou het toch net zijn alsof je steeds met grootlicht rijdt. Klopt dit??
zet er een safety lights module tussen en ze branden allebei ,let op, het groot licht brandt dan op 25% dus kan je ook niemand verblinden en je grootlichtschakelaar en seinlicht werken ook gewoon ,ik heb het er ook tussen zitten :)
 
dubbel licht

daar heb ik mijne ook vandaan

full


zie resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan