Dubbele koplamp XTZ 660 tenere 96

tenere66096

Rookie
17 dec 2019
10
1
Beste Forum gebruikers

Zijn er mensen die mij kunnen helpen met het volgende, ik ben in het bezit van een Yamaha Tenere 660 van 96 met dubbele koplampen.
Ik zou graag beide koplampen laten branden als de dimlichten opstaan.
Aanvankelijk lijkt dit eenvoudig elecktrisch op te lossen, maar ik kwam er achter dat er standaard een links een H4 lamp in zit en rechts een H1 die in een kunststof huls gemonteerd zit in de spiegel. is hier iemand die weet hoe ik rechts een lamp H4 kan monteren?

Ik kijk uit naar de reacties
 
zal je t binnenhuis moeten aanpassen,
wellicht kan je nog ergens een oude koplamp uitgraven...

zal niet makkelijk worden... ik had een 3AJ waar de lampen t zelfde waren.. wellicht kan je daar iets in vinden..
ik zou eerst kijken of de H4 passing ook op de (denk ik) linkerzijde past..

suc7

edit kwam alleen deze tegen:
 
Hoi Patrick, bedankt voor uw reactie, ik denk dat de spiegel links en rechts hetzelfde is,. Maar ik durf de passing van de H1 lamp er niet uit halen omdat ik bang ben dat deze stuk zal gaan en alsnog niet weet of er een H4 zal in passen.
Groetjes
 
Beste Forum gebruikers

Zijn er mensen die mij kunnen helpen met het volgende, ik ben in het bezit van een Yamaha Tenere 660 van 96 met dubbele koplampen.
Ik zou graag beide koplampen laten branden als de dimlichten opstaan.
Aanvankelijk lijkt dit eenvoudig elecktrisch op te lossen, maar ik kwam er achter dat er standaard een links een H4 lamp in zit en rechts een H1 die in een kunststof huls gemonteerd zit in de spiegel. is hier iemand die weet hoe ik rechts een lamp H4 kan monteren?

Ik kijk uit naar de reacties
Kedo , nieuw met H4 en helder glas , heb je ook fatsoenlijk licht , : katalogus blz 379

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan