Dubbele koplampen R6 2007

Basito

Rookie
29 apr 2011
3
0
Spijkenisse
Hey Allemaal,

Ik heb een R6 uit 2007, maar wil graag me groot licht laten vervangen door een 2de koplamp. Is hier iemand die weet wie dit kan doen? Ben namelijk al bij 2 motorzaken geweest en die wisten niet precies hoe het moest. Slechte zaken waarschijnlijk want ik heb er al genoeg over gevonden op internet. Maar ben niet zo technisch om het zelf ff te doen.

Wie kan me helpen??


gr,

Bas
 
lijkt me beter dat je het zelf, dan wel met hulp doet, is stukken goedkoper
maar waarom de boel vervangen als het ook anders kan
kijk hier maar eens, een beetje naar beneden scrollen naar elek koplamp dimmer
kun je het grootlicht afstellen zodat het wel brand maar niet verblind
een ander nadeel van ombouwen, heb je dan nog wel grootlicht?
 
Laatst bewerkt:
Hey Allemaal,

Ik heb een R6 uit 2007, maar wil graag me groot licht laten vervangen door een 2de koplamp. Is hier iemand die weet wie dit kan doen? Ben namelijk al bij 2 motorzaken geweest en die wisten niet precies hoe het moest. Slechte zaken waarschijnlijk want ik heb er al genoeg over gevonden op internet. Maar ben niet zo technisch om het zelf ff te doen.

Wie kan me helpen??


gr,

Bas

Ik ga de Duplo Headlights van deze site bestellen!


Double HeadLights. Mooier, Veiliger, Nuttiger!


Het is een plug and play module die je groot licht met 40% laat branden maar grootlicht blijft wel bruikbaar.

Heeft nog wat meer functies maar je hebt in ieder geval twee lampen branden :)
 
Laatst bewerkt:
lijkt me beter dat je het zelf, dan wel met hulp doet, is stukken goedkoper
maar waarom de boel vervangen als het ook anders kan
kijk hier maar eens, een beetje naar beneden scrollen naar elek koplamp dimmer
kun je het grootlicht afstellen zodat het wel brand maar niet verblind
een ander nadeel van ombouwen, heb je dan nog wel grootlicht?


Thanx voor de tip. Dit ga ik sowieso bestellen, hoop dat er goeie beschrijving bij zit haha.
Dit is idd beter doordat je het grootlicht kan blijven gebruiken.

Gr,

Bas
 
lijkt me beter dat je het zelf, dan wel met hulp doet, is stukken goedkoper
maar waarom de boel vervangen als het ook anders kan
kijk hier maar eens, een beetje naar beneden scrollen naar elek koplamp dimmer
kun je het grootlicht afstellen zodat het wel brand maar niet verblind
een ander nadeel van ombouwen, heb je dan nog wel grootlicht?

Ik vindt € 69.95 nogal een bedrag voor zo'n dingetje, heb ik een tijdje geleden zelf gebouwd voor mijn handvat- laars- en jasverwarmingen, zit voor veel minder als tien Euro aan onderdelen op (per stuk natuurlijk). En of zo'n ding een lamp, een verwarming of een motor moet regelen is om het even.
 
ach niet iedereen is even handig en van elektra heb ik weinig worst gegeten
dus is dit beter dan aankutten met iets vaarvan het de vraag is of het gaat werken of dat het een eenmalige verwarming op de motor is :')
 
ach niet iedereen is even handig en van elektra heb ik weinig worst gegeten
dus is dit beter dan aankutten met iets vaarvan het de vraag is of het gaat werken of dat het een eenmalige verwarming op de motor is :')
Tsja, ik ben met sommige dingen redelijk handig, van ''aankutten'' is bij mij, naar mijn eigen bescheiden mening, niet echt sprake. Of mijn stukje huisvlijt gaat werken is voor mij dus ook geen vraag, dat het een éénmalige verwarming gaat worden dus ook niet. Overigens zijn die modules die je kant en klaar koopt ook niet plug en play, enige ingrepen in je bedrading zijn sowieso noodzakelijk.
En met een beetje zoeken vind je kant en klare modules ook voor € 40.- . Vind ik zelf evengoed nog te duur voor iets wat ik zelf kan maken ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan