Dubbelgevouwen nummerplaat achterop motorfiets

Had ie zeker veel James Bond films gezien? :?
Als ik mij niet vergis kwam er bij Bond een ander nummer voor in de plaats; bij die gast niet.

Een tft scherm is ook een leuke optie; naar gelang de situatie kies je op je stuur een leuk nummer :+
 
Omgeklapte nummerborden/weggeklapte nummerborden, allemaal te ingewikkeld.
Een klein tijdje terug,was er een progamma op engeland, net zo iets als wegmisbruikers.
Daar zaten ze achter een auto aan,ze konden gewoon het nummerbord wel lezen vanuit hun auto,maar de camera die het moest vastleggen zag alleen een geel vlak,dat kon je ook zien,toen je door de camera lens keek.
Wat ik er uit begreep, was dat een soort spuitbus in de handel was,die dit veroorzaakte.

Nu moeten we er alleen nog achterkomen welke en waar we hem kunnen kopen.
dus mocht iemand er achter komen,post het dan even. :Y :Y :W
 
Omgeklapte nummerborden/weggeklapte nummerborden, allemaal te ingewikkeld.
Een klein tijdje terug,was er een progamma op engeland, net zo iets als wegmisbruikers.
Daar zaten ze achter een auto aan,ze konden gewoon het nummerbord wel lezen vanuit hun auto,maar de camera die het moest vastleggen zag alleen een geel vlak,dat kon je ook zien,toen je door de camera lens keek.
Wat ik er uit begreep, was dat een soort spuitbus in de handel was,die dit veroorzaakte.

Nu moeten we er alleen nog achterkomen welke en waar we hem kunnen kopen.
dus mocht iemand er achter komen,post het dan even. :Y :Y :W

Dat soort verhalen zijn volgens mij al heel oud, en gebaseerd op gebakken lucht. Althans wat ik er van begrepen heb. IS ook nog een tijd geroepen dat simpele haarlak dit ook zou kunnen maar daar bleek ook niks van waar te zijn.
 
Die bussen wonderspray werken net zo goed als een CD'tje voorop je motor...allemaal stierenpoep. Oh ja, Nokia's zou je kunnen activeren als radardetector....yeah right :9~

Misschien kun je nog beter zonder plaat gaan rijden en stug volhouden: "Ik zweer het meneer Agent, toen ik wegging zat hij er echt nog op" ;)
 
Klopt en mee eens. Ff opgezocht in de http://www.om.nl/boetebase/ (boetebase):

Ondeugdelijke kentekenplaat: € 75,-
Kentekenbewijs niet behoorlijk leesbaar: € 50,-

Welke heb je liever :P

(edit: typo)

Bedankt....... kan ik er wéér ééntje aanvechten.

Hij was niet behoorlijk leesbaar maar kreeg toch die van 75,- eurie.... ;)
 
Omgeklapte nummerborden/weggeklapte nummerborden, allemaal te ingewikkeld.
Een klein tijdje terug,was er een progamma op engeland, net zo iets als wegmisbruikers.
Daar zaten ze achter een auto aan,ze konden gewoon het nummerbord wel lezen vanuit hun auto,maar de camera die het moest vastleggen zag alleen een geel vlak,dat kon je ook zien,toen je door de camera lens keek.
Wat ik er uit begreep, was dat een soort spuitbus in de handel was,die dit veroorzaakte.

Nu moeten we er alleen nog achterkomen welke en waar we hem kunnen kopen.
dus mocht iemand er achter komen,post het dan even. :Y :Y :W

zie je hier bij wegmisbruikers ook op de filmpies van de polies
maardan een wazige vlek wat zullen zij gebruiken om van die wazige nummerborden te krijgen
O-) O-) O-)
 
Bedankt....... kan ik er wéér ééntje aanvechten.

Hij was niet behoorlijk leesbaar maar kreeg toch die van 75,- eurie.... ;)


Ik geef je weinig kans deze te winnen. Of je moet een heel goed agrument hebben en tegen bewijzen hebben.
 
Ik denk dat je met omvouwen nog wel eens kunt doen alsof je neus bloed. Maar als je met een hele wegklap constructie of iets dergelijks wordt staande gehouden denk ik dat je buiten de bekeuring voor de plaat ook nog wel bij de rechter mag gaan uitleggen waarom je voor een belemmering bij de opsporing zorgt. Tenminste, als dat zo in elkaar steekt, maar de wet zal daar met al z'n lappen tekst vast wel een hoofdstukje aan hebben gewijd.
 
Heb wel eens gelezen ergens,dat het beste is om je nummerplaat vuil te maken, [prut]niet poetsen. :Y
Ze kunnen je er wel voor bekeuren,maar zal goed werken bij flitspalen/radar.
En het kan veroorzaakt zijn door weers invloeden,of prutwegen [boerelandweggetjes] en zijn je niet aan te rekenen.
Omklappen/wegklappen is iets wat de berijder doet,de rechter zal daar zwaar aan tillen,en je daarom hoger straffen,je wilde immers een strafbaarfeit plegen. :X

Het nadeel is echter,je poetst je motorfiets, zit er nog een gigantische hoop prut op je plaat. :Y _O- _O-
 
Heb wel eens gelezen ergens,dat het beste is om je nummerplaat vuil te maken, [prut]niet poetsen. :Y
Ze kunnen je er wel voor bekeuren,maar zal goed werken bij flitspalen/radar.
En het kan veroorzaakt zijn door weers invloeden,of prutwegen [boerelandweggetjes] en zijn je niet aan te rekenen.
Omklappen/wegklappen is iets wat de berijder doet,de rechter zal daar zwaar aan tillen,en je daarom hoger straffen,je wilde immers een strafbaarfeit plegen. :X

Het nadeel is echter,je poetst je motorfiets, zit er nog een gigantische hoop prut op je plaat. :Y _O- _O-

Uiteraard is je dat wel aan te rekenen.
Jij hebt als bestuurder en/of als voertuigeigenaar/ bezitter ervoor te zorgen dat die kentekenplaat leesbaar is. Punt.

Wegklapintallatie's zijn niet alleen een overtreding maar gelijk een misdrijf, komt je duur te staan. Alleen het aanwezig hebben ervan op de motor is al voldoende!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan