Dubbellicht van Double Tronics, hoe hard brandt dit eigenlij

Status
Niet open voor verdere reacties.

SafetyRich

MF'er
9 aug 2005
37
0
Sprang-Capelle
Heeft nu niemand zich afgevraagd hoe hard het grootlicht brandt met deze module, en dit een keer gecontroleerd?

Ik krijg regelmatig de vraag voor een module om het grootlicht op 40% mee te laten branden.
(Ik maak al meer dan 12 jaar koplampdimmers en heb dit ook uitgevonden, ik weet dus waarover ik praat. Nb ik heb dit ontwikkeld t.b.v. de veiligheid van motorrijders)
Grootlicht 40% en vol dimlicht is een fabeltje! Op 40% verkleurt de lamp sterk en is het geen gezicht. Wil de lamp wittig branden dan brandt hij al gauw op 80-90%. Dan kun je net zo goed niet dimmen en dit geld besparen! De betreffende module heeft een knop om hem harder te laten branden, hetgeen je natuurlijk ook doet anders is het geen gezicht. Het verklikkerlampje wordt expres niet aangesloten want dan kan iedereen direct zien dat het grootlicht, zo goed als, voluit brandt. :(

De enige oplossing is dat je zowel dim- als grootlicht gedimd laat branden!
Groot voordeel is dat het dim- en grootlicht dan ook de mooie golden kleur krijgen zoals de stadslichtjes en dus de stadslichtjes niet meer afsteken. :9~

Richard Maijers, SafetyLights + DoubleHeadlights
 
gewoon een dubbele h4 fitting erin bouwen :W

dat half bakken gerommel :N

ennuh heb je wel toestemming om te spammen uit commercieel oogpunt. (topic report aangemaakt)
 
Laatst bewerkt:
Heeft nu niemand zich afgevraagd hoe hard het grootlicht brandt met deze module, en dit een keer gecontroleerd?

Ik krijg regelmatig de vraag voor een module om het grootlicht op 40% mee te laten branden.
(Ik maak al meer dan 12 jaar koplampdimmers en heb dit ook uitgevonden, ik weet dus waarover ik praat. Nb ik heb dit ontwikkeld t.b.v. de veiligheid van motorrijders)
Grootlicht 40% en vol dimlicht is een fabeltje! Op 40% verkleurt de lamp sterk en is het geen gezicht. Wil de lamp wittig branden dan brandt hij al gauw op 80-90%. Dan kun je net zo goed niet dimmen en dit geld besparen! De betreffende module heeft een knop om hem harder te laten branden, hetgeen je natuurlijk ook doet anders is het geen gezicht. Het verklikkerlampje wordt expres niet aangesloten want dan kan iedereen direct zien dat het grootlicht, zo goed als, voluit brandt. :(

De enige oplossing is dat je zowel dim- als grootlicht gedimd laat branden!
Groot voordeel is dat het dim- en grootlicht dan ook de mooie golden kleur krijgen zoals de stadslichtjes en dus de stadslichtjes niet meer afsteken. :9~

Richard Maijers, SafetyLights + DoubleHeadlights
Zeg Richard, wat krijgen we nou?

Ga je hier nu een beetje mijn product lopen afzeiken en je eigen product promoten ?
(afgezien van het feit dat je er niets van begrepen hebt en hier lul-verhaaltjes loopt te houden...)

Dat promoten doe je nu al een aantal jaren hier op het forum, en steeds onder het mom van zogenaamde theoretische veiligheid.
Het wordt tijd dat je geband wordt hier, ik zal dan ook direct een verzoek doen aan de Mods!

Fulco de Vente DoubleTronics
 
Het is maar een eerlijke waarschuwing en uitdaging voor iedereen om zelf te kijken en na te denken. Iedereen kan het zelf beoordelen en zelf beslissen.
Ze moeten mij en ook jou niet geloven maar zelf de moeite nemen om eerlijk te oordelen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al eens gekeken vanaf de hoogte van buitenspiegel van een auto? Deze zit lager dan de koplamp van een motor dus je moet door de knieen om dit te kunnen zien. Bedenk dan ook dat je vaak gas geeft als je inhaalt waardoor de lampen harder branden en de moto ook omhoog komt. De automobilist kijkt dan nog beroerder in de koplamp van een motor!

Dit is echt de moeite waard!
Oordeel zelf!
 
Laatst bewerkt:
Tis nog ff te vroeg voor bier , maar ik pak vast de chips.
 
Maar om het kleurverschil tegen te gaan word geadviseerd om een andere lampie te monteren, had je kunnen weten O-)
 
Het wordt tijd dat je geband wordt hier, ik zal dan ook direct een verzoek doen aan de Mods!

Fulco de Vente DoubleTronics

Zeg Fulco,
als jij gelijk hebt hoef je toch niets te vrezen of te bannen? Dan is het toch reclame voor jou! Of ben je bang dat jouw klanten inderdaad even gaan kijken of jouw module wel dimt of niet?
 
Laatst bewerkt:
Maar om het kleurverschil tegen te gaan word geadviseerd om een andere lampie te monteren, had je kunnen weten O-)
Geen enkele lamp brandt gedimd wit!!! Brandt hij wel wit dan wordt hij nauwelijks gedimd!!
Kijk zelf maar!

Nb heb jij aandelen bij Fulco? We hebben het over een lamp vervangen om een module die nauwelijks dimt te corrigeren? Koop dan niets en laat het grootlicht ook vol branden! Het verschil is verwaarloosbaar! Kijk zelf maar!
 
Laatst bewerkt:
hoe je het ook went of keert , dit topic is niet netjes van je vind ik.
 
Geen enkele lamp brandt gedimd wit!!! Brandt hij wel wit dan wordt hij nauwelijks gedimd!!
Kijk zelf maar!

Nb heb jij aandelen bij Fulco? We hebben het over een lamp vervangen om een module die nauwelijks dimt te corrigeren? Koop dan niets en laat het grootlicht ook vol branden! Het verschil is verwaarloosbaar! Kijk zelf maar!
Ik heb geen aandelen.

Maar bij jouw systeem, dim je het dimlicht dus ook ? Dit lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de licht opbrengst :?
 
hoe je het ook went of keert , dit topic is niet netjes van je vind ik.

Ik heb een hekel aan producten die niet doen wat beloofd wordt en vind dit absoluut niet netjes.
Vindt jij niet dat je opgelicht wordt als je iets koopt wat niet doet wat beloofd is?
En wat als blijkt dat je het net zo goed kunt weglaten oftewel dat het weggegooid geld is?
 
Maar bij jouw systeem, dim je het dimlicht dus ook ? Dit lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de licht opbrengst :?
Het licht wordt juist efficienter verdeelt waardoor je in de verte veel meer ziet! Zie internet voor meer info!
Wat betreft gezien worden: kijk eerst in je koplamp zodat je ziet hoe jouw dimlicht verbergt wat er achter zit. Is een must.
 
Ik heb een hekel aan producten die niet doen wat beloofd wordt en vind dit absoluut niet netjes.
Vindt jij niet dat je opgelicht wordt als je iets koopt wat niet doet wat beloofd is?
En wat als blijkt dat je het net zo goed kunt weglaten oftewel dat het weggegooid geld is?
Opgelicht worden. Nou nou dat is nog al niet een beschuldiging.

Je had beter een kloon account kunnen maken en dan blond vragen wat het verschil is tussen de twee modules.
 
Zeg Fulco,
als jij gelijk hebt hoef je toch niets te vrezen of te bannen? Dan is het toch reclame voor jou! Of ben je bang dat jouw klanten inderdaad even gaan kijken of jouw module wel dimt of niet?
Richard, je bent van harte uitgenodigd om te kijken hoe het echt werkt...
Mijn email adres staat op de website...
 
Het licht wordt juist efficienter verdeelt waardoor je in de verte veel meer ziet! Zie internet voor meer info!
Wat betreft gezien worden: kijk eerst in je koplamp zodat je ziet hoe jouw dimlicht verbergt wat er achter zit. Is een must.
Dat lijkt me stug, iets wat minder gaat branden zorgt voor meer licht.Maar het zou kunnen, ik denk het niet.

Volgens mij zorgen beide modules voor een optischer mooier beeld omdat ze dim en groot aan hebben, en niet voor meer licht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan