Dubbelproject 2x NC30

Wiim

MF veteraan
22 mei 2004
1.264
0
Koksijde, België
Al een tijdje loop ik met 't idee rond om volgend jaar wat initiatie lessen te nemen voor circuit rijden.

Had een tijd terug 'n CBR400 gekocht aangezien ik m'n mooie NC30'je niet wou riskeren op circuit. De 4-in-lijn was echter toch niet hetzelfde als de zalige V4. De brede powerband, de racy zithouding, ... alles was nèt iets leuker op de V4.

De NC29 dus terug verkocht en in de plaats de NC30 van Sander gekocht: link

De dag voor ik de NC30 ging gaan ophalen jammer genoeg m'n oude NC30je tegen de grond gereden ... in plaats van de NC van Sander gewoon om te bouwen naar 'n racer en de stukken als reserve te houden had ik die "reserve" stukken dus al nodig om m'n oude NC'tje weer in orde te krijgen.

Uiteindelijk besloten om het maar direct grondig aan te pakken en de mooiste stukken op 1 NC te steken (die van Vodkat) en toch de NC van Sander om te bouwen naar 'n racer. Ook al zitten er meer originele onderdelen op die van Sander .. en is deze nog niet gevallen .. toch kan ik 't niet over m'n hart krijgen om met de Vodkat-nc op circuit te gaan .. heb er te lang zorg voor gedragen...

Op de racer-nc komt volgende set van Tyga:

BPFS-0042frontleft.jpg


Eerst ga ik echter de Vodkat-nc zoveel mogelijk terug in orde zetten...
 
Laatst bewerkt:
Even nieuw postje begonnen voor het overzicht:

Eerste dag (gisteren) begonnen met het verwijderen van de rechterzijpanelen van de vodkat-nc. Dit waren de panelen die beschadigd waren.

Verder ook het stuurgewichtje aan de rechterkant vervangen (door die van de racer) en het lange stukje zwart plastiek verwijderd dat tussen de kuipdelen en het frame zit aan de rechterkant (was ook gekraakt). Ook gemerkt dat er remolie lekt bij het drukken op de remhendel. Dit had 'k gemerkt bij het testen van de remhendel nadat ik de voetsteuntjes had gewisseld van bike (die van de vodkat-nc waren geschaafd).

Vandaag dan het leren riempje op de vodkat buddy gedaan want die was eraf gehaald gezien er geen voetsteuntjes voor de passagier meer waren na het plaatsen van een andere uitlaat.
Heb dus ook de voetsteuntjes van de racer op de vodkat gezet en gemerkt dat de originele demper een extra bevestigingspunt heeft dat aan de voetsteunen vasthangt.

Met andere woorden, heb nu een originele demper op de racer, met een los bevestigingspunt want er zitten geen stepjes meer op.
Op de vodkat zit nu een race uitlaat, met stepjes (en leren riempje om je vast te houden dus).

Zal de bedoeling zijn om de uitlaten later ook te wisselen, moet echter nog uitdokteren hoe (en hoeveel het zal kosten) om beide fietsen correct af te stellen voor hun respectievelijke uitlaten.

Verder is ook de metalen constructie/beugel aan de voorkant (waar de spiegels op gemonteerd zijn) verwijderd uit de vodkat omdat die geplooid is door m'n valpartij .. en daar komt meteen m'n eerste vraag:

Op de race-kuipen van Tyga zitten geen gaten voor de spiegels (duh) .. maar hoe monteer je dan de metalen constructie? Een soort clips?

Alvast bedankt voor de gouden tip :).

O ja; dit zou 'm uiteindelijk moeten worden, de RC30 van Joey Dunlop waarmee hij in 1988 met een 'gewone' RC30 met race-kit de Isle of Man TT won:

honda-rc30-joey-dunlop-isle-of-man-tt-f1-winner-1988-die-cast_big08MDCMR7810-01_1579.jpg


edit: o ja; sorry voor het gebrek aan foto's, die komen nog ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Wim, mooie plannen!

Veel succes ermee, en ik zal af en toe eens kijken hier hoever je bent ;)
 
Even nieuw postje begonnen voor het overzicht:

Eerste dag (gisteren) begonnen met het verwijderen van de rechterzijpanelen van de vodkat-nc. Dit waren de panelen die beschadigd waren.

Verder ook het stuurgewichtje aan de rechterkant vervangen (door die van de racer) en het lange stukje zwart plastiek verwijderd dat tussen de kuipdelen en het frame zit aan de rechterkant (was ook gekraakt). Ook gemerkt dat er remolie lekt bij het drukken op de remhendel. Dit had 'k gemerkt bij het testen van de remhendel nadat ik de voetsteuntjes had gewisseld van bike (die van de vodkat-nc waren geschaafd).

Vandaag dan het leren riempje op de vodkat buddy gedaan want die was eraf gehaald gezien er geen voetsteuntjes voor de passagier meer waren na het plaatsen van een andere uitlaat.
Heb dus ook de voetsteuntjes van de racer op de vodkat gezet en gemerkt dat de originele demper een extra bevestigingspunt heeft dat aan de voetsteunen vasthangt.

Met andere woorden, heb nu een originele demper op de racer, met een los bevestigingspunt want er zitten geen stepjes meer op.
Op de vodkat zit nu een race uitlaat, met stepjes (en leren riempje om je vast te houden dus).

Zal de bedoeling zijn om de uitlaten later ook te wisselen, moet echter nog uitdokteren hoe (en hoeveel het zal kosten) om beide fietsen correct af te stellen voor hun respectievelijke uitlaten.

Verder is ook de metalen constructie/beugel aan de voorkant (waar de spiegels op gemonteerd zijn) verwijderd uit de vodkat omdat die geplooid is door m'n valpartij .. en daar komt meteen m'n eerste vraag:

Op de race-kuipen van Tyga zitten geen gaten voor de spiegels (duh) .. maar hoe monteer je dan de metalen constructie? Een soort clips?

Alvast bedankt voor de gouden tip :).

O ja; dit zou 'm uiteindelijk moeten worden, de RC30 van Joey Dunlop waarmee hij in 1988 met een 'gewone' RC30 met race-kit de Isle of Man TT won:

[http://www.grondverzetminiaturen.nl/images/Universal%20Hobbies/37229.jpg (afbeelding)]

edit: o ja; sorry voor het gebrek aan foto's, die komen nog ;)

@Wiim, allereerst zonde dat je vodkat-nc de grond heeft gekust -O- Maar wel goed om te lezen dat je toch weer bezig bent om haar op te lappen.

Over de tyga kuipsteun en hoe dat dan vastzit...klein gaatje boren ter hoogte van de montage-ogen van de kuipsten, en gewoon met zwarte tie-raps misschien? Dit wordt veel gedaan op race 400cc V4-tjes. ;)

Mocht je nog wat zoeken voor je race-NC, ik heb nog wat onderdelen liggen voor een circuit-NC....bijv. een complete set racesteps liggen van SES, gemaakt van sterk, maar lightgewicht aluminium, ook een topkuipsteun van lichtgewicht aluminium van SES, een set R&G crash protectorkit voor NC30, nieuwe setjes ER9EH-IX bougies, een RVF subframe+originele achterzitkuipwerk (dit past direct op NC30), Brembo remklauwen met staalomvlochten remleidingen en brembo verstelbare 16mm rempomp inclusief adapterplaten om direct op NC30 voorvorkpoten te monteren, verschillende race uitlaatsystemen, zwarte NC30 achtervelg, etc. etc.

En gezien je getoonde plaatje van de Joey dunlop kleurenschema RC30...ik heb nog een originele NC30 middenpaneeltje liggen van dezelfde kleurenschema, is dacht ik voor rechterzijde.

Mocht hierboven iets interessant zijn voor je, stuur me maar PM of e-mailtje ;)

Mvg,
Jason
 
Nou, ik ken nog iemand die ook iets met vfr400's deed, en die hebben we nooooit meer terug gezien daar...

Al vertrouw ik er wel op dat het jouw wel gaat lukken.
Succes iig!
 
Vandaag op de Vodkat de voorkuip eraf gehaald en die van Sander erop gezet. Was eigenlijk van plan het ruitje van Vodkat te bewaren maar die zitten erin met klinknagels (denk ik?) en dat ziet er niet zo evident uit om eruit te halen ... m'n maatjes es laten kijken binnenkort.

Verder heb ik ook de (nog intacte) inner fairing en rechter side panels van de Sander op de Vodkat gezet ... en ook het rechterknipperlichtje is een gloednieuwe (die hadk van Vodkat erbij gekregen).

Duusssss, enkel nog de remhendels wisselen en de Vodkat is weer helemaal rijklaar!

Streetfighter look is trouwens ook magnifiek bij deze brommert zeg ... strax es foto maken al hebben jullie 't vast wel al allemaal gezien :)
 
Vandaag .... .... ...... Duusssss, enkel nog de remhendels wisselen en de Vodkat is weer helemaal rijklaar!

Soooow, dassss snel....het lijkt Wiim wel ;)

.... .... ... Streetfighter look is trouwens ook magnifiek bij deze brommert zeg ... strax es foto maken al hebben jullie 't vast wel al allemaal gezien :)

Yep, SF-look dacht ik ook weleens aan, zo'n fietsje kun je best'makkelijk 'n apart face lift geven. Vind suzuka-look toch wel de mooiste.

PS: je hebt PM. *D
 
@Wiim,

Als je vodkat-NC weer helemaal ready is, dan kun je morgen wel weer een ritje gaan maken ;)

Je hebt weer 'n PM.
 
Woehoew!

Jason kwam vandaag heel wat leuke spulletjes helemaal aan huis brengen, top-service :]

Lichtgewicht beugel!

De gewone van de vodkat is wat omgebogen, hoef ze nu niet meer recht te buigen, kan ze houden als reserve want heb nu deze lichtgewicht steun.

full


Racing stepjes!
Ga deze alvast zeker als laatste installeren, twijfel nog wat of ik ze er in het begin wel ga opzetten omdat ze zooo mooi zijn en als ik dan val op circuit dan zijn die mooie dingen kapot :(...

full


Crash Protector!
In de hoop m'n kuipen, blokje en bovengenoemde stepjes zoveel mogelijk te beschermen ... Van het type dat je niet op je kuipwerk zet maar deze gaat los door het frame...

full


Remmenset

Volledige remmenset (hendel, potje voor vloeistof, bimota leidingen, van een ducati afkomstige Brembo remklauwen met SRS remblokjes .. retegeil :9~
Gezien m'n remhendel van de vodkat ook geschaafd is .. is dat probleem ook weer van de baan. Bovendien is de remhendel aanpasbaar aan de lengte van je vingers .. lekker.

full


Weet weer wat gedaan ...
 
En nog een vraagje erbij ... heeft iemand 'n idee waar je stickers kan kopen. Ik heb het dan niet over de logo'tjes e.d. maar de rode, donkerblauwe en lichtblauwe vlakken op de NC30 zijn hoofdzakelijk stickers .. geen verf.

Dit is een stuk goedkoper en zou ik ook willen doen voor m'n racer .. maar waar kan ik dit soort stickers vinden?
 
Wiim, graag gedaan! ;) Leuk je gesproken te hebben.

Ik heb wel gezien dat het helemaal goed gaat komen met je race-project, deze onderdeeltjes maken het wel mee extra af. Als ik nog wat meer tegenkom bij de opruiming, dan laat ik het je weten. :)

Over de stickers, originele NC30 stickers zijn wel wat aan de prijzige kant, maar een goede kopie is toch voldoende voor een racer? Ik zal eens rondkijken voor je.
 
Woehoew!

Jason kwam vandaag heel wat leuke spulletjes helemaal aan huis brengen, top-service :]

Lichtgewicht beugel!

De gewone van de vodkat is wat omgebogen, hoef ze nu niet meer recht te buigen, kan ze houden als reserve want heb nu deze lichtgewicht steun.

[afbeelding]

Racing stepjes!
Ga deze alvast zeker als laatste installeren, twijfel nog wat of ik ze er in het begin wel ga opzetten omdat ze zooo mooi zijn en als ik dan val op circuit dan zijn die mooie dingen kapot :(...

[afbeelding]

Crash Protector!
In de hoop m'n kuipen, blokje en bovengenoemde stepjes zoveel mogelijk te beschermen ... Van het type dat je niet op je kuipwerk zet maar deze gaat los door het frame...

[afbeelding]

Remmenset

Volledige remmenset (hendel, potje voor vloeistof, bimota leidingen, van een ducati afkomstige Brembo remklauwen met SRS remblokjes .. retegeil :9~
Gezien m'n remhendel van de vodkat ook geschaafd is .. is dat probleem ook weer van de baan. Bovendien is de remhendel aanpasbaar aan de lengte van je vingers .. lekker.

[afbeelding]

Weet weer wat gedaan ...


Mooi spul!

Maar een standaard NC30 remhendel kan je ook afstellen aan de lengte van je vingers hoor ;)



Weekend bij Roel vertoefd, nieuwe stalen remleidingen voor + remblokken. Ongeveer stoppiend door Nederland op de weg terug, man wat een verschil!

Alleen jammer dat ik 200 km door dikke mist moest..
 
Goede kopie is zeker voldoende ... zou natuurlijk wel leuk zijn als ie kan lijken op de bovenstaande racer van Dunlop...

------------------------

Vandaag de Vodkat helemaal op orde gezet ... had daarnet nog wat probleempjes en terwijl ik hier heel de uitleg aan het typen was over dat ik dacht dat het probleem ergens in de brandstoftoevoer zou zitten besefte ik dat we het brandstofkraantje toegedraaid hebben op de dag dat we de motor zijn gaan halen omdat er een klein plasje onder lag (bleek achteraf remvloeistof te zijn, is al opgelost) |( Al een geluk dat ik er zelf op kwam voordat jullie mee hielpen denken *O*

Anders stond ik mooi voor clown *D

-------------------------

Maargoed! De vodkat is nu dus terug in orde; een overzichtje ...

De motor in z'n geheel: de zijkappen (incl. inner) van de Sander-nc aan de rechterkant alsook de voorkap is van die van Sander.

Overzicht_kappen.jpg


Nieuw knipperlichtje (had ik in reserve gekregen van Vodkat), dit nieuwe knipperlichtje dus op de kap van Sander geïnstalleerd.

knipperlicht.jpg


Kabeltjes zijn wel wat langer dus een beetje samengehangen met tie-strap (had geen zwarte meer :( )

knipperlicht_bedrading.jpg


Remhendel en stuurgewicht van de Sander afgehaald. Op de Sander komt de volledige set die ik van MicPec heb overgenomen en een nieuw stock gewichtje.

RemhendelEnStuurgewicht.jpg


Ook de beugel van Sander afgehaald, die krijgt het race-steuntje in de plaats, de gebogen steun van Vodkat hou ik als reserve.

beugel.jpg


De spiegel is terug de originele spiegel. Ondanks dat de motor de slag heeft gevangen op de spiegel is er minder schade dan aan de spiegel van Sander (die heeft es tegen de garage gezeten ofzo, door een vorige eigenaar).

spiegel.jpg


Ook stepjes overgezet en het leren bandje op het duozitje gemonteerd zodat er iemand mee kan rijden.

Passagierstepje.jpg


Wat schadefoto's...

kapot_helm.jpg


kapot_knipperlicht.jpg


kapot_kuipen.jpg


kapot_stuurgewicht.jpg


kapot_voorkuip.jpg


En zo staat de Sander erbij ... Streetfighter })

streetfighter.jpg


Hope you enjoyed the show ... Zal nu wel weer wat trager met updates afkomen want volgende week is de vakantie alweer gedaan en moet ik weer aan 't werk :(.
 
En nog een vraagje erbij ... heeft iemand 'n idee waar je stickers kan kopen. Ik heb het dan niet over de logo'tjes e.d. maar de rode, donkerblauwe en lichtblauwe vlakken op de NC30 zijn hoofdzakelijk stickers .. geen verf.

Dit is een stuk goedkoper en zou ik ook willen doen voor m'n racer .. maar waar kan ik dit soort stickers vinden?

Probeer eens een bedrijf wat reclamestickers (van dat plakfolie wat ze op auto's plakken etc.) maakt eens te benaderen.
Misschien kunnen ze niet de stickers kant en klaar maken, maar als je een paar losse vellen met de juiste kleuren vraagt kan je zelf ook best eenvoudig de juiste lijnen uitsnijden/uitknippen ;)

Ziet er voor de rest allemaal zeer goed uit!
Ga je ook nog motorisch het één en ander aanpakken, of laat je hem standaard?


Groet! :W
 
Maar een standaard NC30 remhendel kan je ook afstellen aan de lengte van je vingers hoor ;)

Had ik vandaag bekeken en klopt ja ^^. Maar tis toch net iets fancy-ier met de nummertjes op de set :p

Ga je ook nog motorisch het één en ander aanpakken, of laat je hem standaard?

Blijft standaard, mogelijks wissel ik nog de demperts maar voor blijft ie vooralsnog standaard .. al weet je nooit wat de toekomst brengt natuurlijk ^^
 
Laatst bewerkt:
Blijft standaard, mogelijks wissel ik nog de demperts maar voor blijft ie vooralsnog standaard .. al weet je nooit wat de toekomst brengt natuurlijk ^^

Mocht je nog wat van plan met een andere uitlaat tezijnertijd, dan weet ik nog wel wat voor je... *D

Over de stickers, dat is wat ik ook aan je doorgaf...en heet "wrapping" oftewel letterlijk inpakken ;) Zie hieronder wat voorbeelden:

The UKs First White Ferrari 360 Challenge Stradale! - Detailing World

http://www.wrappx.nl/voorbeelden/ (Car Wrapping voorbeelden & inspiratie)
 
Thx gasten; is inderdaad wat ik wil proberen. Nu ik de term ken kan 'k es zoeken naar 'n bedrijfje in de buurt die 't kan .. Hou jullie op de hoogte
 
Gisteren moest ik maar 2uurtjes les geven (in de ochtend) dus de hele middag heb 'k ongestoord kunnen klussen!

De foto's zijn niet van fantastische kwaliteit ... m'n eigen toestel heeft z'n eisprong op dit moment...

Wat is er allemaal gebeurd:

Alle overblijvende kappen (linkerkant, V-shaped), het spatbord en het kontje zijn eraf:

KontEraf.JPG


De knippers achteraan eraf.
Dit was nogal een gevecht gezien de vijs vastgeroest was. Heb de reservetroepen (m'n pa) erbij moeten halen om te helpen de richtingaanwijzer zelf vast te houden ... met veel gepiel met een tang en WD40 gaf de knipper zich uiteindelijk gewonnen. Dit echter niet zonder eerst nog een gewonde te maken! (m'n pa een bloeduitstorting op z'n duim)..

Pinkers.JPG


Aan de achterkant zag ik ook dit geinige dingetje. Dacht eerst dat het dient om m'n vluchtgegevens bij te houden (zwarte doosje, black box, ... gettit? -O- ) ... daarna dacht ik dat het misschien 'n relais of zo iets was om m'n richtingaanwijzers te doen knipperen maar toen ik het had losgekoppeld bleek de motor niet meer te draaien ... toch maar weer aangeschakeld. Iemand 'n idee wat 't is? De batterij?

BlackBox.JPG


Aan de voorkant zijn nu ook de koplampen verwijderd. Was ook nogal een operatie gezien eerste de volledige tellerpartij eruit moest om aan de vijzen te kunnen.

LampenEraf.JPG


Aangezien de knippers, koplampen en ook de toeter (de toeter van de Vodkat was al kapot van voor het ongeval dus heb ook de toeter van de Sander op die van Vodkat gezet) kon ook het besturingsapparaatje op het stuur weg. Ziet er nu wel wat goofy uit met al die lege ruimte op de stang ... iemand een voorstel wat ik daar best mee doe?

Linkerhendel.JPG


Als laatste ook het Brembo Remsysteem dat ik van MicPec heb overgenomen geïnstalleerd. Eerst de remhendel met aangepaste potje ... 't is wel wat frankenstein met het gouden kleurtje tussen al dat zwart (misschien doen we daar nog wel wat aan, eerst zien waar we uit gaan met 't zilverkleurige carbon .. heeft iemand daar nog wat van liggen dat ie kwijt wil?) maar de foto toont 't niet helemaal goed:

Remhendel.JPG


En dan natuurlijk de remblokken zelf ... de kabels zijn ook wel iets te lang maar storen doet dat niet. Telkens als ik naar deze remmetjes (incl. adapters) kijk hoor ik in m'n achterhoofd "Sexy Motherfuckerrrr" (op een bepaald melodietje).

Heb ook al de blokken zelf eens moeten opendoen want de remmen stonden dicht. Ging inderdaad zeer snel en handig zoals je zei Jason. Vraag me wel af wat die goudkleurige substantie is die in de blokken zit?

Remmen.JPG


Jason, je sprak ook over een aanpassing aan 't stuur opdat de valblokken hun werk goed zouden doen .. heb je daar 'n linkje of wat meer info van wat ik precies moet halen?
 
Laatst bewerkt:
Wim, wat gaaf!! *O*

Dat zwarte kistje is volgensmij je CDI, heeft met je ontsteking te maken! ;)

Veplaatsen kan, maar je hebt m nodig :Y

Ik blijf kijken :)
 
Gisteren moest ik maar 2uurtjes les geven (in de ochtend) dus de hele middag heb 'k ongestoord kunnen klussen!

...

Aan de achterkant zag ik ook dit geinige dingetje. Dacht eerst dat het dient om m'n vluchtgegevens bij te houden (zwarte doosje, black box, ... gettit? -O- ) ... daarna dacht ik dat het misschien 'n relais of zo iets was om m'n richtingaanwijzers te doen knipperen maar toen ik het had losgekoppeld bleek de motor niet meer te draaien ... toch maar weer aangeschakeld. Iemand 'n idee wat 't is? De batterij?

[http://users.telenet.be/wolvenclaw/motos/Racer/BlackBox.JPG (afbeelding)]

Dit is je CDI...zegmaar de "brains" van je NC30! Zonder hersenen kan ze niet denken...dan wordt het een 'dom blondje' :+

Aangezien de knippers, koplampen en ook de toeter (de toeter van de Vodkat was al kapot van voor het ongeval dus heb ook de toeter van de Sander op die van Vodkat gezet) kon ook het besturingsapparaatje op het stuur weg. Ziet er nu wel wat goofy uit met al die lege ruimte op de stang ... iemand een voorstel wat ik daar best mee doe?

[http://users.telenet.be/wolvenclaw/motos/Racer/Linkerhendel.JPG (afbeelding)]

Wiim, helemaal niets mee doen aan de linker clip-on! Dat hoort erbij als je eenmaal een racer wilt bouwen :9 Ik heb hier info nagezien van de Schot Craig McLelland (NC30 die Scottisch F400 Championship in 2004/2005 heeft gewonnen), en die heeft niets aan de linkerzijde, scheelt beetje gewicht.

Als laatste ook het Brembo Remsysteem dat ik van MicPec heb overgenomen geïnstalleerd. Eerst de remhendel met aangepaste potje ... 't is wel wat frankenstein met het gouden kleurtje tussen al dat zwart (misschien doen we daar nog wel wat aan, eerst zien waar we uit gaan met 't zilverkleurige carbon .. heeft iemand daar nog wat van liggen dat ie kwijt wil?) maar de foto toont 't niet helemaal goed:

[http://users.telenet.be/wolvenclaw/motos/Racer/Remhendel.JPG (afbeelding)]

Wat bedoel je met zilverkleurige carbon? Goudkleurig breekt wel al het zwarte op een NC30, maar je kunt natuurlijk met blik goudverf aan de slag :)

En dan natuurlijk de remblokken zelf ... de kabels zijn ook wel iets te lang maar storen doet dat niet. Telkens als ik naar deze remmetjes (incl. adapters) kijk hoor ik in m'n achterhoofd "Sexy Motherfuckerrrr" (op een bepaald melodietje).

Heb ook al de blokken zelf eens moeten opendoen want de remmen stonden dicht. Ging inderdaad zeer snel en handig zoals je zei Jason. Vraag me wel af wat die goudkleurige substantie is die in de blokken zit?

[http://users.telenet.be/wolvenclaw/motos/Racer/Remmen.JPG (afbeelding)]

Dat goudkleurige substantie is kopervet. Die smeer je aan de achterzijde van je remblokken zodra je ze monteert.

Jason, je sprak ook over een aanpassing aan 't stuur opdat de valblokken hun werk goed zouden doen .. heb je daar 'n linkje of wat meer info van wat ik precies moet halen?

Wiim, ik bedoelde meer dat, indien je zou vallen, je valblokken (lange stang met crashprotectoren) i.c.m. je stuurhelften (clip-ons) de klap dan opvangen. In de racerij maken ze vaak gebruik van lichtgewicht clip-ons. Op een NC30 kun je deze stuurhelften gemakkelijk vervangen. Verder niets.

Maar als je nog info wilt, laat maar horen ;)
Ik zal eens kijken of ik een foto van NC30 van Schot Craig McLelland kan posten.
 
Allereerst bedankt voor de reacties ... de CDI .. daar was ik nooit opgekomen.

Heb met Tyga direct 'n voorgesneden stukje Carbon besteld om op m'n tellerpartij te plakken. Zou er echter eventueel ook op de dop en het omliggende gedeelte plakken want die plastieken dop tussen al dat zwart is ook maar niets ... Als ik dat zou doen dan lijkt het me wel de moeite de zaken van de remhendel die op het stuur zitten met een beetje zilver-iets te behandelen ... maar eerst maar es heel goed kijken of 't wel de look is die ik wil..

Nu snap ik 'm helemaal van die stuurhelften! Ben helemaal mee O-)
 
Hier heb ik wat ideeen voor je, wiim :9~ (ik heb je gewaarschuwd...!!!)

The looks...
full


Onderhuids...
full


full


DNA-sporen...
full


Als je goed kijkt, dan heb je alvast dezelfde soort race steppies als die zijn op afgebeeld deze race-NC30 ;) alleen die van jouw zijn van een nieuwere productie-batch.
 
Laatst bewerkt:
:D. Tof Tof; is mij iets te "nieuw" van look, heb het meer voor old-skool .. los daarvan is 't natuurlijk wel zeer lekker racertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan