duc monster S4

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
01s404.jpg


Me fietsje voor 1 dag.. noujah, 2 uur :)
Gaaf dingetje, lekker wat power onderin
begrenzer al op 10500..

Nog iemand die\'t wel een leuk speledingetje vind?
 
Leuk speeltje.... Beetje laag (voel me echt groot naast zo\'n monster), maar gaaf om te rijden...
Leukste is idd de power onderin, vergeleken met een 600 cc jap... Zelfs al is \'ie minder vermogend dan een 600 supersport, door de kracht onderin voelt \'ie absoluut niet zwak aan :)
Beetje letten op de toerenbegrenzer, want tweepitter 900je trekt nu eenmaal geen 14-15duizend toeren in standaarduitvoering...
Hoor wel eens klachten over steuntjes (en bij motormaniacs zelf uitlaten) a/d grond, maar daar heb ik geen last van gehad.
Mijn testobject was wel een monster 900 dark, S4 zal nog wel leuker zijn })
 
Wat echt wel verbeterd kan worden zijn de trillingen trouwens..
vanaf 180 wordt het zicht achteruit via de spiegles nogal.. wazig. Die tdingen trillen dan als gek.
Heel de motor trilt wel wat vinnik.. tot in de voetsteunen en stuur toe.
IS dit altijd zo bij een duc redbullman of ben\'k een wuss? :)
 
Ik heb van de week zitten kijken op Redbullman\'s site en vind de S4 Foggy wel een erg mooi fietsje. Sparen dus.......40.000 pieken....18.000 euro\'s klinkt in ieder geval minder :)
Ducati\'s blijven toch wel erg mooie fietsen om te zien en om te horen. :}
pg_ms4foggy_17.jpg
 
Laatst bewerkt:
Redbull man had zoiezo wel mooi spul staan... met name achterin de werkplaats. Die blauwe vond ik persoonlijk erg :9~ ( niet die van Redbull zelf, die is net iets te extreem :P )
 
Op Woensdag 17 oktober 2001 23:05 schreef redbull man het volgende:
speciaal voor pooh ,de monster S4 kost in nederland (dus incl bpm belasting)
30.000 gulden ,maar ik denk in belgie een stuk goedkoper ,alhoewel dat de btw bij jullie hoger is denk dat het je voor rond de 26.000 gulden koopt


*slik*
 
Terug
Bovenaan Onderaan