Duc Monster...te verlagen?

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
Even een vraagje voor een vriendin...ze vind een Monster dus helemaal :9~ erg hoog "ik moet pampers aan" gehalte dus, maar ze is nogal..euh.. klein..zeg 1.60, nu is ze dus bij de klungels van Spafe geweest en " Nee nee mevrouwtje...een monster is niet geschikt om te verlagen...ik heb hier nog een...." afin je kent het wel...
Mijn vraag aan U allen, is een Monster (620 i.e., Dark) te verlagen? Zoja iemand ook enig idee hoeveel centjes dat gaat kosten?

Groeten
 
Ik weet niet hoeveel ie omlaag moet?
De vrouw van een maat van me heeft een monster besteld en vertelde dat ie ook iets lager gemaakt word. Ze sprak over het zitje maar of er verder wat aan veranderd word weet ik niet. Zij is ook ongeveer 1.60
 
Mijn meisje is ook niet al te groot 1.65 meter en heeft sinds begin dit jaar een monster. Die was dus ook te hoog en hebben ze aan de achterkant 1,5 cm. laten zakken en aan de voorkant 1 cm. en kan nu goed bij de grond. Ik begreep dat je de motor ongeveer 3 cm kan laten zakken. Wat het normaal kost weet ik niet, want ze heeft hem nieuw gekocht en dat hebben ze als service gedaan.
 
Ik ben 1m55, en rij op een monster dark. Ik heb de vering iets laten zakken. En iets van schuim uit het zadel laten halen. Maar nu ik dus alweer enige tijd rij, en ik zou een nieuwe duc aanschaffen, zou ik hem niet meer verlagen. De hoogte van de duc valt dus enorm mee.
Op een gewone (niet "verlaagde") duc kan ik met een voet aan de grond. En dat is zat! Ja het achteruit wandelen zittend op de duc is wat lastiger dan. Maar wanneer doe je dat nou? Je kunt ook afstappen.
Dit alles koste eigenlijk geen fluit.
Heb het bij zaanstad motoren gedaan in Alkmaar.
Als ze dus bij safe zeggen dat verlagen niet kan, weten ze niet waar ze t over hebben.
Tis alleen zo dat als je een tientonner bent en je de vering gaat aanpassen aan je lichaamslengte ...tja dan kan ie nog wel es niet lekker gaan rijden.
Maar denk niet snel dat je een tientonner bent als je 1m.60 bent :)
 
Je kan je motor idd door de vering laten zakken en door een ander zadel. Ik raad het zadel aan want dan beinvleod je het rijgedrag niet plus ik had ergens gelezen dat die eerdere monsters niet zo gek veel grondspeling hadden. Weet niet hoe oud/nieuw die is waar het voor is.
 
Je kan je motor idd door de vering laten zakken en door een ander zadel. Ik raad het zadel aan want dan beinvleod je het rijgedrag niet plus ik had ergens gelezen dat die eerdere monsters niet zo gek veel grondspeling hadden. Weet niet hoe oud/nieuw die is waar het voor is.

Vering is bij mij gedaan. merk ik echt helemaal niets van qua rijgedrag.
maar dan benik ook niet de zwaarste.
 
Nee veel lager als een Duc monster kan je volgens mij niet gaan... :+

Sorry mannen/vrouwen kon het echt niet laten, echt niet. })
Ik meen het niet is echt een grapje. :+ :+ :+
 
Nee veel lager als een Duc monster kan je volgens mij niet gaan... :+

Sorry mannen/vrouwen kon het echt niet laten, echt niet. })
Ik meen het niet is echt een grapje. :+ :+ :+

hee.. dat hoort in een ander topic he...... :+ rijstracer ;) ;)

ik heb het een keer gezien op tv, bij motor tv dacht ik. had een klein vrouwke gewoon der motor laten verlagen.
 
Zullen we hier niet verder gaan met deze merkenstrijd.

Ik maakte een grapje zoals ik al schreef. Mischien stom van me had ik beter niet kunnen doen na alles wat ik al gegrapt heb over Ducati. Maar zoals ik al schreef ik kon het gewoon niet laten.

Mochten er mensen zijn die mij "terug willen pakken" of mijn Thunderace af willen zeiken kom dan naar het Ducati gehalte topic.

Ducati gehalte

Daar zijn we toch al lekker bezig naar elkaar.
Maar laten we hier niet verder gaan.

Sorry topicstarter voor mijn grap het was niet mijn bedoeling om jouw topic te vergallen.

Paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan