duc parts zwolle

duc998

Rookie
8 aug 2003
20
0
doorwerth
Wie heeft er ervaringen met dit bedrijf?

Ik ga een nieuwe ducati kopen en deze meneer heeft een hele mooie staan!!

Goede en slechte ervaringen.... alles is welkom

GRTZ kees998
 
Kees,

afgezien dat je in de verkeerde groep zit te posten.

Welk bedrijf :?

[edit]
sorry, topic niet goed gelezen |(
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Over dat bedrijf deden een jaar of twee geleden de gekste verhalen de ronde over handel in gestolen ducati's & onderdelen.

Voor zover ik weet is deze man daar nooit voor veroordeeld.


Maar voor mij persoonlijk reden genoeg om daar geen zaken te doen.
 
er moet nog wel een goede zaak in Hoogeveen zitten, waar exact weet ik niet,FF in de foongids kijken.

Greetz
dat is desmo point, joop sangers, smirnoffstraat nogwat in hoogeveen, prima vent

en duc parts zwolle is inderdaad ietwat dubieus om het maar eens voorzichtig uit te drukken.............
 
Over dat bedrijf deden een jaar of twee geleden de gekste verhalen de ronde over handel in gestolen ducati's & onderdelen.

Voor zover ik weet is deze man daar nooit voor veroordeeld.


Maar voor mij persoonlijk reden genoeg om daar geen zaken te doen.

Dit heb ik ook gehoord, of het waar is ! geen idee !
Mischien wel verstandig om goed uit te zoeken, want je wil niet op een gejatte bike rondscheuren ! :r
Of stel dat jou fiets gejat wordt en hij staat daar gestript en omgekat te koop !

ALs het waar is zou je zo,n figuur toch opknuppen aan een boom en drie dagen later verzuipen in een beerput :( :r |(
 
Heb er ook het een en ander over gehoord en gelezen.

Mijn 998 zal daar niet (op legale wijze) binnen de deur komen! :9
 
Op woensdag 24 september 2003 20:01 schreef desmoduci het volgende:Dit heb ik ook gehoord, of het waar is ! geen idee !
Mischien wel verstandig om goed uit te zoeken, want je wil niet op een gejatte bike rondscheuren ! :r

Het verhaal was dat hij iets deed binnen de Duc club en dat er toen ineens veel Duc's verdwenen die op slot en binnen enzo stonden, dus waren opgehaald door een insider zeg maar.....maar of het waar is, voor zover ik weet is hij er nooit voor veroordeeld...............en je bent pas schuldig als dat bewezen is..............
 
Ben er pas een keer geweest.......
Moest er een kapje ervandaan halen voor mijn duuc.

enne, tja denk niet dat het mijn zaak zou kunnen worden, niet dat die eigenaar niet aardig was ofzo... Maar de sfeer sprak me niet aan. maar ga eens kijken bij AMC in Lemelerveld.

Heeft er ook veel ducati's staan.... en met een heeeele goeie monteur


duuclady
 
Over dat bedrijf deden een jaar of twee geleden de gekste verhalen de ronde over handel in gestolen ducati's & onderdelen.

Voor zover ik weet is deze man daar nooit voor veroordeeld.


Maar voor mij persoonlijk reden genoeg om daar geen zaken te doen.
Stond afgelopen week nog een heel stuk over in de MOTO73. Interview en dosier van die desbetreffende diefstallen waar Marc Veld bij betrokken zou zijn.
Marc zelf heeft altijd gezegd dat hij niets met de diefstal te maken had en dat hij zelf slachtoffer was van malefiede 'zakenlui'.
De politie zegt dat wegens gebrek aan overtuigend bewijs de aangeklaagden helaas niet zijn veroordeeld. Helaas omdat volgens de desbetreffende rechercheur het in Nederland bijna onmogelijk is om iemand veroordeeld te krijgen.
Het is dus aan een ieder om zelf te beslissen. Zelf vind ik dat iemand pas schuldig is totdat het tegendeel is bewezen. Zo is het in onze grondwet vastgelegd.

Wat ik verder weet. Hij is dus geen Ducati dealer, dus garantie zul je bij hem niet krijgen. Hij importeert zelf uit Duitsland of Italie, dus mocht er ooit iets met je duc aan de hand zijn, hoef je niet op coulance van de importeur te rekenen.
 
Op donderdag 25 september 2003 12:49 schreef edraket het volgende:Het is dus aan een ieder om zelf te beslissen. Zelf vind ik dat iemand pas schuldig is totdat het tegendeel is bewezen. Zo is het in onze grondwet vastgelegd.
Volgens mij staat het in de wet toch net iets anders geformuleerd :?
 
Je kunt ook eens gaan kijken bij Star Twin in Loenen (bij Apeldoorn).
Dit is niet zo ver van Zwolle vandaan.
Ik weet zeker dat je bij deze zaak niet bang hoeft te zijn voor gejatte motoren of onderdelen.

De service is goed en ze weten daar echt wat ze doen. :}
 
Ook van Erkende Ducati dealers (de meest bekende dealers in NL ) heb ik niet al te beste verhalen gehoord over Ducparts !!!
 
Nou jullie kunnen mij veel vertellen maar waar rook is is niet altijd vuur.
Die smeris zal wel behoorlijk gestoord rond lopen want ik heb via een betrouwbare bron gehoort dat die ene Marc ook nog een een party geld heeft mee gekregen voor de elende. Volgens mij heeft die smeris ook nog een tijdje op non-active gestaan omdat deze de zaak verdraaide. Als je meer wilt weten moet je de commisaris van klazinaveen maar eens bellen.

Je kunt me veel vertellen maar die ducparts heeft wel zo'n 40 bloedmooie duc's staan. Niets mis mee.
Over techniek praat deze ook een aardig woorde mee. Als ik genoeg geld had waren zij zeker een serieuze party.
Ik heb ene Marc ook wel eens aangesproken over zijn handel en wandel hoe hij dit alles heeft bewerkstelligd zonder een dealer schap. Hij verteld je wat je wil weten.
Hij zou best een dealerschap willen hebben maar ik geloof dat safe staphorst in de weg zit.

Ik raadt iedereen die kwaad spreekt of wil spreken gewoon eens daar te gaan kijken.
Zeker weten dat je van mening veranderd.

Nou ik kan mij voorstellen dat veel dealers kwaad willen spreken over hem. hij heeft het tenminste voorelkaar.
Dealer moeten verkopen en hij schijnbaar niet. Hij schijnt een nieuwe zaak te gaan bouwen dus gaan we eens kijken wat dat word.
Zou lachen zijn een nog groter zaak als menig ducati dealer.

Enne over die joop in Hoogeveen daar ben ik ook eens geweest die heeft alleen maar schade troep. Als ik een motor koop wil ik niet weten of hij uit 1 of 3 motoren is opgebouwd.

Startwin trouwens ook krijg je een grote bek als je een keerringetje wilt hebben.
Zeker alleen maar goed voor de groter handel.

Nou volgens mij valt er over iedereen wel wat te zeggen.
Ik heb geen slecht gevoel bij die gasten in Zwolle.
Ze weten waar ze over praten en volgen niet alleen maar hun beurs.

Gewoon eens gaan kijken.

gr Gerard
 
Over dat bedrijf deden een jaar of twee geleden de gekste verhalen de ronde over handel in gestolen ducati's & onderdelen.

Voor zover ik weet is deze man daar nooit voor veroordeeld.


Maar voor mij persoonlijk reden genoeg om daar geen zaken te doen.
:^
Je kunt ook eens gaan kijken bij Star Twin in Loenen (bij Apeldoorn).
Dit is niet zo ver van Zwolle vandaan.
Ik weet zeker dat je bij deze zaak niet bang hoeft te zijn voor gejatte motoren of onderdelen.

De service is goed en ze weten daar echt wat ze doen. :}
:^

Kom zelf ook wel regelmatig bij ST over de vloer, het zijn aardige gasten, maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die er een keer komen en nooit meer.

[me]Flow komt zelf bij niemand anders als Startwin, goeie ervaringen met de mannen :} :} [/me]
 
Nou jullie kunnen mij veel vertellen maar waar rook is is niet altijd vuur.

KNIP <verder heel verhaal >

gr Gerard

Hé Gerard, werk je daar of zo ? ;)

Niet om het een of ander, maar het komt zo "verdacht" over om na het lid worden, alleen dit bericht te posten en verder nog niets . . . .

Over die Ducparts weet ik verder trouwens niets, kom zelf uut Zwolle, maar weet niet eens waar het zit (rij dan ook honda)

Nog welkom trouwens . . .
 
Beste Gerard999S

"Ze weten waar ze over praten en volgen niet alleen maar hun beurs."

Hij kan mooi lullen maar een goed monteur is hij niet. Koppelingsmodificatie bij de Duc van m'n kameraad was niet eens goed uitgevoerd!!! Hij had flink lopen rommelen met de koppelingsplaten waardoor de werking van de koppeling nog minder geworden was. Hij is toen naar HdeB in Steenwijk geweest en deze heeft de koppeling weer voor elkaar gemaakt, zal maar niet zeggen wat HdeB zei toen hij de koppeling open haalde. Toen hij hoorde wie er gesleuteld had aan de motor wist hij al genoeg. Quote van hem was; hij kan mooi lullen en verkopen maar weet absoluut niet waar de klepel hangt.
En als je op een gegeven moment ook hoort dat een klant bij hem (Duc Parts) is geweest om z'n remblokken te vervangen en onderweg tot tweemaal toe iets tegen zijn laars voelt slaan, dan voel je al wel aan dat dit geen zuivere koffie is. Persoon in kwestie probeert te remmen en wat denk je geen remmen!!! Uiteindelijk zijn veilig tot stilstand gebracht en wat blijkt remblokken verdwenen uit de klauw. Blijkt dus dat Marc de pennen niet goed heeft gemonteerd in de remklauw waardoor deze eruit zijn gelopen en de remblokken hem om de laarzen vlogen.

Mijn conclusie is dan ook dat hij niet kan sleutelen aan een Ducati.
 
Terug
Bovenaan Onderaan