Hellow,
Mn Duc 600 SSC houdt er volautomatisch mee op als ik 'm een beetje warm heb gereden, hoe warmer 'ie wordt, des te sneller slaat ie af, en des te langer duurt het voordat ik 'm weer kan starten.
Gehoord dat dit wel eens aan de tankontluchting kan liggen, heb ff gechecked, maar lijkt op zich wel te werken:
Bovenop tank zit zo'n luchtklepje wat er voor zorgt dat er alleen lucht aangezogen kan worden in te tank (en er niet uit kan), als ik hier op blaas (richting tank zeg maar) dan gaat dr lucht doorheen, alleen als ik hard blaas, slaat Ãe dicht. Is dit normaal bij deze modellen? m.a.w. klopt het dat ie bij bepaalde luchtdruk weer dichtslaat?
Als dit niet zo is zou dit nl wat mij betreft wel eens de oorzaak kunnen zijn voor het uitvallen bij hogere snelheden/motortemperaturen.
Andere mogelijke oorzaken zijn ook welkom natuurlijk
(en nee, je hoeft me niet te vertellen dat de oorzaak het merk is, want dat is me al vaak genoeg verteld toen ik een uur met het *%$&$%*kreng naar huis kon lopen
)
Mn Duc 600 SSC houdt er volautomatisch mee op als ik 'm een beetje warm heb gereden, hoe warmer 'ie wordt, des te sneller slaat ie af, en des te langer duurt het voordat ik 'm weer kan starten.
Gehoord dat dit wel eens aan de tankontluchting kan liggen, heb ff gechecked, maar lijkt op zich wel te werken:
Bovenop tank zit zo'n luchtklepje wat er voor zorgt dat er alleen lucht aangezogen kan worden in te tank (en er niet uit kan), als ik hier op blaas (richting tank zeg maar) dan gaat dr lucht doorheen, alleen als ik hard blaas, slaat Ãe dicht. Is dit normaal bij deze modellen? m.a.w. klopt het dat ie bij bepaalde luchtdruk weer dichtslaat?
Als dit niet zo is zou dit nl wat mij betreft wel eens de oorzaak kunnen zijn voor het uitvallen bij hogere snelheden/motortemperaturen.
Andere mogelijke oorzaken zijn ook welkom natuurlijk

