Duc voor de GP's

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Op Ducati.com staat een foto :? van de Fiets waarmee ze in de GP's mee willen gaan doen. Ziet er errug :9~ uit, hoewel ik me afvraag of je op die uitlaat een printer kunt aansluiten of zo :?

misc.php


Ziet er trouwens wel uit alsof de verhoudingen op de een of andere manier niet kloppen. 1 April bij Ducati :?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2036/a7eb22ebc90606737ed5a532bc973c83 (MotoGP Duc.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Hij is wel erg smal voor een V4. Smaakt naar een 1 april grap. Iemand nog andere leuke 1 april grappen gehoord/uitgehaald.
 
In ieder geval lijkt me die uitlaat een grapje. Wat heeft het nu voor voordelen om zo'n a-symmetrische uitlaat te maken?
 
Volgens mij is de uitlaat niet asymetrisch, maar is dat gewoon gezicht bedrog.
:^ Je kunt inderdaad zien dat er een knik in de achterkant zit.

misc.php


Dan kun je er twee printers op aansluiten :+

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2038/628b58d5778d1760c2ec622078343a52 (Duc Uitlaat.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
HAHAHA, dat kontje en die uitlaat :r :r :r
En volgens mijn is die voorkant om ook van te :r en te :r
Ik vind het maar een super lelijk ding tot nu toe.
 
Op Ducati.com staat een foto :? van de Fiets waarmee ze in de GP's mee willen gaan doen. Ziet er errug :9~ uit, hoewel ik me afvraag of je op die uitlaat een printer kunt aansluiten of zo :?

[piccie]

Ziet er trouwens wel uit alsof de verhoudingen op de een of andere manier niet kloppen. 1 April bij Ducati :?

Geintje hoop ik?? Wat een lelijk ding zeg! :r
 
Niet om aan te zien dat ding. Geen potje dus.
Qua dikte lijkt het wel een 125cc met een forse kuip. Zal ook wel niet vooruit te branden zijn, vergeleken met de Honda 5-pitter dan.
 
1 april grap van iemand?,ducati zou hem nog niet aan de pers voorstellen maar tijdens een nader te noemen datum......ik vind hem lelijk.....Bahhhh. :r
 
hmmm, tis wel apart!
en dat ie wel niet vooruit te branden zou zijn, daar zou ik bij Ducati niet zo zeker over zijn!!

Ze hebben immers een bulk 4 takt ervaring en domineren niet voor niets de Superbikes.
Ze zullen alleen wat tijd nodig hebben.
En dat ie zo smal is is niet voor niets...

Enne die styling? Gewoon even wennen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan