ducati 1098s

Status
Niet open voor verdere reacties.
de hele motormarkt is dood..best jammer, ik moet eerst mn eigen motor kwijt, probeer zo'n fiets maar''s te verkopen (gelukkig heeft het geen haast) en heeft chris ook geen haast, mischien kan ik je motor in 2012 overnemen hahaha
 
de hele motormarkt is dood..best jammer, ik moet eerst mn eigen motor kwijt, probeer zo'n fiets maar''s te verkopen (gelukkig heeft het geen haast) en heeft chris ook geen haast, mischien kan ik je motor in 2012 overnemen hahaha

Beetje raar.. Ik heb in 2009 voor bijna 15mille aan motoren aangeschaft. Weet nog niet wat de revisie van mijn KTM gaat kosten maar denk dit jaar ook al gauw 2000 aan onderhoud. en nog is 1700euro aan motorkleding..

Als elke Nederlander nou is mijn voorbeeld volgde. Geeft de economie een knal en hebben we snel onze fietsen verkocht 8-)
 
de hele motormarkt is dood..best jammer, ik moet eerst mn eigen motor kwijt, probeer zo'n fiets maar''s te verkopen (gelukkig heeft het geen haast) en heeft chris ook geen haast, mischien kan ik je motor in 2012 overnemen hahaha

Nou vreemd ... ik heb vorige week 3 dealers of zo aangeschreven over een Duc ... nog 0 reacties. Zo slecht gaat het volgens mij niet met die gasten.

Maar deze duc ziet er wel erg vet uit ... heb je überhaupt een beetje een prijsindicatie Chris of wil je gewoon een bod horen? Wil hem zeker hebben als de price right is ... Ik heb zelf een zwarte zx-10r bj 2004 met 35.000km maar die hoef je zeker niet, die raak ik wel kwijt :)
 
het liefst zonder inruil natuurlijk
ik wil je een mooi voorstel doen
per mail
mag mij ook een bod doen natuurlijk
dijkhuisbouw@hotmail.com
 
foto
full
 
de hele motormarkt is dood..best jammer, ik moet eerst mn eigen motor kwijt, probeer zo'n fiets maar''s te verkopen (gelukkig heeft het geen haast) en heeft chris ook geen haast, mischien kan ik je motor in 2012 overnemen hahaha
oke kom dan maar langs
 
hoeveel vraag je ervoor zonder inruil..mischien heb ik deze week mn motor verkocht!

voor een leuk bedrag neem ik 'm mischien wel van je over in deze moeilijke tijden :9

mail me anders ff op pj laagstreepje eelman apestaartje hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Zo mooooooi!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~
Ik zou hem niet eens willen berijden!
TV gaat van de muur en ik ga er de hele dag naar zitten kwijlen!

Wat een super geile fiets!
Ik wou dat ik het geld ervoor had! (en het liefst nog wat extra's voor op de spaarrekening)

Succes met de verkoop!



p.s. je moet mij toch echt even mailen hoe je je zulke fietsen kan veroorloven! }) O-)
er naar kijken is leuk
maar om de duc te berijden is nog veel leuker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan