Ducati 1199 Panigale deel 2, wat zal 2013 ons brengen?

Dat had de mijne ook, maar alleen als je de Termis hebt. Haal je onderste kuipdeel er af en dan kun je het zien.
 
119861d1350612061-shift-tech-1199-project-bike-img_0753.png
 
Neem mijn voorgaande stelling mbt het MWR luchtfilter terug, dit ding is een must-have !!
Vandaag eerste ritje er mee gemaakt en wat een verschil :o
Meer vermogen onderin en wat een geluid, eindelijk weer die lekkere doffe Ducati roffel :Y
BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP !!!!
 
Neem mijn voorgaande stelling mbt het MWR luchtfilter terug, dit ding is een must-have !!
Vandaag eerste ritje er mee gemaakt en wat een verschil :o
Meer vermogen onderin en wat een geluid, eindelijk weer die lekkere doffe Ducati roffel :Y
BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP !!!!
vind ik leuk :P
 
Neem mijn voorgaande stelling mbt het MWR luchtfilter terug, dit ding is een must-have !!
Vandaag eerste ritje er mee gemaakt en wat een verschil :o
Meer vermogen onderin en wat een geluid, eindelijk weer die lekkere doffe Ducati roffel :Y
BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP !!!!



:] :] :] :] :] :] :]
wat een genot om mee te rijden. Nog nooit zo"n heerlijke motord meegemaakt!
 
Neem mijn voorgaande stelling mbt het MWR luchtfilter terug, dit ding is een must-have !!
Vandaag eerste ritje er mee gemaakt en wat een verschil :o
Meer vermogen onderin en wat een geluid, eindelijk weer die lekkere doffe Ducati roffel :Y
BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP !!!!
Heb je hem ook al af laten stellen ? Zoals ik al eens duidelijk heb proberen maken is het erg belangrijk de mapping volledig aan te passen.
Voor de mensen met facebook: hou de mwr airfilter pagina in de gaten binnenkort komt er weer wat moois op te staan voor jullie. ;)
 
Heb je hem ook al af laten stellen ? Zoals ik al eens duidelijk heb proberen maken is het erg belangrijk de mapping volledig aan te passen.
Voor de mensen met facebook: hou de mwr airfilter pagina in de gaten binnenkort komt er weer wat moois op te staan voor jullie. ;)
Nee, rijd met de EVO upmap.
Heb begrepen dat Ducati binnenkort met een update map voor het volledige EVO systeem komt.
Geen zin om er een AR 'powercommander' tussen te hangen en verder is er zover ik weet nog geen mogenlijkheid om de ECU aan te passen.
Weet wel dat Toine er mee bezig is.
Dus voorlopig rijden we onafgesteld, en dat bevalt me eigenlijk prima :Y
 
Laatst bewerkt:
Nee, rijd met de EVO upmap.
Heb begrepen dat Ducati binnenkort met een update map voor het volledige EVO systeem komt.
Geen zin om er een AR 'powercommander' tussen te hangen en verder is er zover ik weet nog geen mogenlijkheid om de ECU aan te passen.
Weet wel dat Toine er mee bezig is.
Dus voorlopig rijden we onafgesteld, en dat bevalt me eigenlijk prima :Y
Heb horen zeggen dat er een serieuze tuner mee bezig is om een mooie map te schrijven voor de 1199 in combinatie met het mwr luchtfilter. Even geduld ;)
 
Afetto bied nu ook Rexxor mappings aan voor de Panigale.

Persoonlijk ken ik dat rexxer niet helemaal, weetdat ze veel parameters kunnen beinvloeden maar of ze ook daadwerkelijk de fuelling tussen de twee cilindrs aan kunnen passen weet ik niet. Wat wel heel belangrijk is bij gebruik van het mwr luchtfilter.
 
Okay ,didn't know :N

Kwam het tegen op FB ,dacht van voor de zekerheid hier maar even neerzetten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan