Ducati 1199 Panigale deel 2, wat zal 2013 ons brengen?

Panigale1199S

MF veteraan
19 jun 2010
1.557
0
Topic 1 is bijna vol. Dus wij gaan naar deel 2. Een beginnetje met de nieuwe Panigale RS13. Wat zal het nieuwe seizoen ons brengen? Gaan Checa en Guigliano wedstrijden winnen?

Ducati_1199_Panigale_RS13_2.jpg


Ducati_1199_Panigale_RS13_3.jpg
 
Vanavond even gereden, dacht ik tenminste want ik ben al weer terug....

Ik rij op een provinciale weg, prachtige bocht met doorgetrokken streep met een auto voor mij.


Ik denk ik ga er even langs. Dat lukte aardig :) . Zie ik vlak voor mij een vrachtwagen rijden. Ik denk ik blijf er maar keurig achter hangen en haal niet in met 80 km per uur......masselllllllllllllllllllll

Zie ik opeens een personenauto vlak achter mij zitten en hij wuiven.. Politie dus....

Ik stop op een parkeerplaats......hij zegt dat ging wel erg snel. Ik ach dat valt wel mee hoor, en ik stel mij even voor.

Hij zegt je reedt ook over die streep, ik ja...

Daar krijg je een boete voor.....en oh ja voor de snelheid dat laat ik maar zitten voor deze keer.... ik rij ook motor ....bovendien mijn teller is niet geijkt...
massellllllllllllllllll :)

Ik puffffffffffff

Ik baal er natuurlijk wel van ben 220 euro lichter,duur ritje. :( ...was ik maar thuis gebleven. :}
 
Ik had het gelezen. Vind het wel heel raar dat die bout er uit kan lopen. Misschien niet goed vastgemaakt in de fabriek, maar de dealer loopt dat soort dingen na bij aflevering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan