Ducati 160cc 1968 - MV AGUSTA _ Honda - aermachi

Status
Niet open voor verdere reacties.

pille

Rookie
9 jul 2006
1
0
kluisbergen/Belgie
iemand interesse voor volgende motoren?

Ducati 160cc 1968 koningsasser, topconditie
MV Augusta 350cc te restoreren in running conditioning
MV Agusta 250cc running conditioning mottig geschilderd
Harley Davidson - Aermachi 350cc zien er goed uit (3 stuks)
Honda type 1 1967 305cc zadel en uitlaten niet origineel, stuur twijfelachtig, geen voorspadbord, running conditioning.
Ik heb iemand die deze dingen voor mij opzoekt in het oosten, indien er interesse voor is voer ik ze in mits kleine winst.
 
sommige mensen lezen niet voor ze iets posten maar t is geen winkel of handelsplekkie B| Ga dan naar marktplaats ofsow en betaal dr voor
 
Smiliegebruik
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij lastig gaat via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achterelkaar is nergens goed voor dus let hierop. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken, het is erg gemakkelijk om verkeerd te worden begrepen bij onjuist smiliegebruik.


:+

Welkom!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Smiliegebruik
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij lastig gaat via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achterelkaar is nergens goed voor dus let hierop. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken, het is erg gemakkelijk om verkeerd te worden begrepen bij onjuist smiliegebruik.


:+

Welkom!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Boefje ;) <- of mag die ook niet :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan