Ducati 350 ss junior

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
voor deze fiets ga is morgen dus kijken.. weet hier iemand iets meer over deze motor te vertellen? Het is mijn eerste motor en deze lijkt mij wel leuk om mee te beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 10 mei 2002 16:23 schreef Mr Ducati het volgende:
voor deze fiets ga is morgen dus kijken.. weet hier iemand iets meer over deze motor te vertellen? Het is mijn eerste motor en deze lijkt mij wel leuke fiets om mee te beginnen.
Heb je er een piccie van :?
 
350ss.JPG
 
ik weet niet of hij schade heeft gehad. Ik ga er morgen kijken. Het kan ook door de belichting komen dat het zo rood lijkt
 
Je plaatje komt van de site van AMC-motoren, ga je hem daar ook kopen? Of heb je die site allen gebruikt voor het plaatje?

in de advertentie van dat bedrijf staat namelijk dat de staat van de motor "redelijk" is en dus niet "goed". Geeft te denken :?
 
ik zou eerder een 600 of 750 kopen ( en als je geen ellende wilt krijgen bij BIGGELAAR )
want het vermogen van een 350/400 is niet om over naar huis te schrijven
 
Je plaatje komt van de site van AMC-motoren, ga je hem daar ook kopen? Of heb je die site allen gebruikt voor het plaatje?

in de advertentie van dat bedrijf staat namelijk dat de staat van de motor "redelijk" is en dus niet "goed". Geeft te denken :?

ja ik ga daar ook kijken. ik had de man gebeld van de verkoop, en ik vroeg wat hij bedoelde met redelijke staat. Hij zij dat er wat gebruikers krasjes opzaten en dat er nieuwe banden op moesten.

maar dat zie ik morgen allemaal wel, ik ga met een ducati kenner kijken en het laaste wat ik wil is een schade gevalletje
 
ik zou eerder een 600 of 750 kopen ( en als je geen ellende wilt krijgen bij BIGGELAAR )
want het vermogen van een 350/400 is niet om over naar huis te schrijven

heb ik ook over na lopen denken om voor een 600 te kijken maar zo groot is mjin budget niet en ik moet hem toch knijpen tot 25KW dus dan schiet ik ook niet echt veel op met een 600
 
en niet te vergeten dat italiaanse motoren duur zijn in het onderhoud.....als je iets nodig hebt en ze hebben het niet op voorraad dan kun je ff een maandje of 2 wachten en peperduur....

ik zou een 600 cc machine uitzoeken van een merk wat jij leuk/mooi vindt

sander
 
Voor zover ik weet zitten de stickers die op de kuip horen onder de blanke lak.
Aangezien deze er niet meer op zitten is hij dus zeer waarschijnlijk over gespoten.
 
en niet te vergeten dat italiaanse motoren duur zijn in het onderhoud.....als je iets nodig hebt en ze hebben het niet op voorraad dan kun je ff een maandje of 2 wachten en peperduur....

ik zou een 600 cc machine uitzoeken van een merk wat jij leuk/mooi vindt

sander
waarom denk je dat ??????? heb je zelf al ooit een italiaan gereden dan ????
zo te horen aan je opmerkingen niet
het onderhoud hoeft niet duurder te zijn als een soortgelijke jap en onderdelen zijn met een spoed order binnen 48 uur uit italie afgezonden .
 
Je plaatje komt van de site van AMC-motoren, ga je hem daar ook kopen? Of heb je die site allen gebruikt voor het plaatje?

in de advertentie van dat bedrijf staat namelijk dat de staat van de motor "redelijk" is en dus niet "goed". Geeft te denken :?

AMC motoren heb ik alleen nog maar gezeik over gehoord. Een fiets met weinig kilometers maar wel met versleten remschijven? Fietsen die om de haverklap storingen hebben of gewoon verrot gaan. Schijnt ook heel veel Duitse import te staan.

Ik zou even verder rond kijken.
 
Hi een 350SS is een motor die hier eigenlijk helemaal niet geleverd is dus de onderdelen zijn er niet in grote getale verkrijgbaar. Kun je beter voor een leuke 600 in 25KW uitvoering gaan!
 
AMC motoren heb ik alleen nog maar gezeik over gehoord. Een fiets met weinig kilometers maar wel met versleten remschijven? Fietsen die om de haverklap storingen hebben of gewoon verrot gaan. Schijnt ook heel veel Duitse import te staan.

Ik zou even verder rond kijken.

bullshit !! de meeste fietsen komen juist uit italie.....het zijn broers die deze tent runnen....en één daarvan reisd rond opzoek naar goede betaalbare fietsen.
Ik heb juist goede ervaring met ze...als er wat is, dan zeggen ze dat zonder enige aarzeling...btw zij hebben ook een zeergoede ducatimonteur indienst.
en mocht er wat mis zijn dan zijn ze zeer coalant
 
Zo, dit is pas oude koeien uit de sloot halen!
Ik heb hem vorig jaar wel gekocht voor een leuk prijsje met een paar leuke extra's. Inmiddels is er wel het een en ander aan veranderd :) , zoals bijvoorbeeld een 600 blok en hij is van de week helemaal zwart gespoten.
 
Een zwarte Duc...
Foto's? :P

foto's moeten nog komen heb nu de komende 2weken ff geen digitale camera tot mijn berschikking. Misschien als ik weer eens naar een meeting ga komen er foto's ;) .

Maar hij is helemaal mat zwart geworden. Dus beeld je maar voor inplaats van rood is hij nu zwart. En ik vind hem helemaal 8-) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan