Ducati 748 2000

NinjaViper

Die hard MF'er
11 feb 2004
297
0
Tiel
Mijn auto binnekort aan vervanging toe. Daarom mijn vraag wat is een mooie prijs voor mijn motor?

full


Bouwjaar: 2000
Type: 748 S
KM-stand: 10.500 km

Banden (bt014) ruim 500 km mee gereden. Verder voorzien van carbonnen Termignoni dempers open koppeling en een spyball alarm.

Dus geïnteresseerde mogelijk staat deze motor binnekort te koop '(
 
geef je er 10 kratten pils naar keuze voor



[me]wooter moet kwijlen van het plaatje :9~ [/me]
 
Wadapatja, ik dacht dat een 'S' met een grijs frame ook standaard 5 spaaks Marchesini velgen had?
Klopt, de S heeft de 5-spaaks Marchesini velgen. Lijkt mij een normale 748E
Als de KM stand klopt, goede onderhoudshistorie is de eerder genoemde vraagprijs een goede indicatie. De handel haalt hem op voor zo'n 6500. De particulier zal +/- 7500 geven.
KM stand vind ik persoonlijk te laag. Ik heb liever een 748 uit 2000 met 20.000 op de teller, dan heeft 'ie ook eens lange ritten gemaakt. 1200 km/jaar vind ik ongeloofwaardig, zeker als er nieuwe schijven voor zijn gemonteerd, maar je weet nooit. Kids, ongeval gehad, niet kunnen rijden door verblijf buitenland, later op kenteken gezet etc. Er kunnen ook goede redenen zijn.
Blijft een mooie fijne motor (niet geheel onbevooroordeeld)

O-)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, de S heeft de 5-spaaks Marchesini velgen. Lijkt mij een normale 748E
Als de KM stand klopt, goede onderhoudshistorie is de eerder genoemde vraagprijs een goede indicatie. De handel haalt hem op voor zo'n 6500. De particulier zal +/- 7500 geven.
KM stand vind ik persoonlijk te laag. Ik heb liever een 748 uit 2000 met 20.000 op de teller, dan heeft 'ie ook eens lange ritten gemaakt. 1200 km/jaar vind ik ongeloofwaardig, zeker als er nieuwe schijven voor zijn gemonteerd, maar je weet nooit. Kids, ongeval gehad, niet kunnen rijden door verblijf buitenland, later op kenteken gezet etc. Er kunnen ook goede redenen zijn.
Blijft een mooie fijne motor (niet geheel onbevooroordeeld)

O-)

Het is wel degelijk een S, want de motor heeft snelsluitingen en een verstelbaar balhoofdhoek. Oh ja en op het kenteken bewijs staat ook 748S. Waarom die 3 spaaks heeft, zal te maken hebben dat het een overgangs model betreft. Ik heb op internet wel vaker een 3 spaaks S gezien.

Dat met die nieuwe schijven heeft wel een logische reden hoor, zelfde met de kilometerstand. Maar bedankt voor je prijs indicatie.
:)
 
die snelsluiters kun voor elke motor los kopen, maar de verstelbare hoek is idd de S. Houdt ook in dat je de vraagprijs hoger kunt stellen. zo rond de 8 mille denk ik.

Succes met de verkoop en weer een schopje!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan