Ducati 748 op uitdraai

nique88

MF'er
15 feb 2008
65
0
Nieuwerkerk a/d ijssel
Een goedemiddag M-Fers!

Ik heb een duc 748 bj 2000. Ik wil deze motor terug laten voeren op 25 kw op uitdraai. Dat deze niet goed gekeurd wordt bij de RDW weet ik. Het gaat mij erom; is hier een setje voor te krijgen of welke dealer maakt dat of iets dergelijks.

Alvast bedankt!
Cheers

Super mooi weer om te rijden btw O-)
 
Op deze site staat het één en ander aan kitjes..

http://www.tlo-bikeshop.de/index.php/cPath/433_437/category/ducati-ab-700-ccm.html/XTCsid/rilhh0mqslgf6butcv02lmuum5 (Motorradwerkstatt Oberhausen | TLO Bike Shop)
 
Welkom op MF en ten 1e heb je een supergave fiets gekocht.

Was het alleen niet slimmer geweest deze info te zoeken voordat je m gekocht had? :X
Maar het kan volgens mij wel, en dan nog redelijk goed.

Vriend van me heeft een duc 750ss op 25kw en die rijdt ook nog prima :Y
 
Kleine aanrader, laten begrenzen op de testbank en dan toch terug openstellen of toch een beetje!
748 rijdt anders lui en nogal on/off...

gtz
 
Hangt af hoe je hem afsteld, maar op de gashendel is echt af te raden...
Dan gaat ie echt niet vooruit!

gtz

Ik heb HdeB gebeld en die vent zegt dat het kan en dat hij gewoon nog rijdt omdat er onderin een goed koppel zit.

Volgens mij is er geen andere optie dan de gashendel want 748 heeft natuurlijk injectie... of is er iets wat ik over het hoofd zie? -O-
 
Ik heb HdeB gebeld en die vent zegt dat het kan en dat hij gewoon nog rijdt omdat er onderin een goed koppel zit.

Volgens mij is er geen andere optie dan de gashendel want 748 heeft natuurlijk injectie... of is er iets wat ik over het hoofd zie? -O-


Kan idd enkel op gashendel, maar ik zou direct na de uitdraai je begrenzing verwijderen/verminderen...
Zal zoveel leuker rijden!!
 
hey ach t zal echt wel lekker tuffen, in het begin heb je je handen er vol aan hoor geloof me.

na een paar maandjes ga je t irritant vinden dat je geen BAK power heb maarja boeiend leer je maar eerst messcherp sturen. Power komt later.

wel vet trouwens een 748 hoop dat je een goede hebt gevonden zonder dure kosten achteraf ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan