Ducati 749 2003 €3050,- MOET WEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjoerdV

MF veteraan
18 jul 2007
1.836
11
Spaubeek
Aangeboden
Ducati 749 Biposto uit 2003, 31.000 km gelopen.

Omschrijving:

Interesse-peiling voor mijn Ducati 749 2003 Biposto. Overweeg om deze weg te doen i.v.m. geboorte dochter.

Keurige Duc met 31.000 km op de teller. Accu is in orde (druppellader). Banden ook zeker nog 2 seizoenen.

Bij 30.500 onderhoud gehad waarbij de riemen vervangen zijn.

Motor komt met standaard-uitlaat. In overleg kan ik een volledig Termignoni 57 mm systeem meeleveren. Belangrijk, deze Duc is uitgerust met de hiervoor benodigde race ECU. Met deze uitlaat is het vermogen op het achterwiel op 101 pk en 84 nm koppel bij Biggelaar gemeten (uitdraai aanwezig).

Voor de rest wat accesoires zoals een LED-achterlicht, wat carbon hier en daar. Originele onderdelen aanwezig en worden meegeleverd.

Voor 50 euro extra een ART-gecertificeerd slot + sleutels en een achterbok (zie foto's).

Motor komt met beide sleutels.

Termignoni-uitlaatsysteem wordt tegelijk bij de motor verkocht voor €500,- . In een losse advertentie bied ik dit systeem aan voor €750,-

Vriendelijke groet,

Sjoerd

(Betere foto's kunnen per e-mail verzonden worden).


1280x960.jpg

1280x960.jpg

1280x960.jpg

1280x960.jpg

1280x960.jpg

[imghttps://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/0341d9af-91af-1462-e053-0100007f891c_8c4c7316-6e27-43df-89e6-a77a2ab6e02f.jpg/1280x960.jpg[/img]
1280x960.jpg

[imghttps://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/0341d9af-91af-1462-e053-0100007f891c_ffaa0569-c5f7-4e58-97da-a2f2e088c3e5.jpg/1280x960.jpg[/img]
1280x960.jpg

1280x960.jpg

1280x960.jpg

1280x960.jpg
 
Hi,
I maybe interested in your DUKE, please send me some high res photos.
Also your location, I am in the Hague.

Thanks
Dave
 
Communicatie met bovenstaande verloopt niet geweldig... Andere mensen op zoek naar een Duc?

Ik sta open voor een goed bod!
 
Sorry that you feel I'm not communicating enough (I have a family and job that takes priority over you) and the sale is not going to go your way. I told you the distance is an issue at the minute. I do not want your bike enough to ride 4 hours round trip to get insulted.

I am sorry there are more bikes out there than yours my friend.

Good luck with your sale.
 
No worries, but please communicate that in a clear way through an email, in stead of keeping silence for day after day. I even offered to bring the bike in order to save you some time. That was on monday, never got a reply.

Good luck on the search.

Edit: En wat van de prijs af :)
 
Yes you did offer to bring it, but only if I bought it ..! ..
Also I was not aware there was a time limit on buying your bike.

If you came back to me with an offer including the exhaust etc then I may have been more interested.
I will not buy a bike before checking it out.
Your Bike Is a UK imported bike which always has issues with past history, ask anyone in the EU that bought a UK machine.
Bike theft and rebuilding is a massive problem for us all, patients always advised and vin checks are 100% required.
I hope you understand my position more now.
 
Well, it's not that I don't want to sell the bike to you, just wanted to bring it under attention to other potential buyers, as our communication was a bit slow. And of course I'd like to sell the bike as quick as possible, hence the little price-drop.

I'd like to suggest that if you're still interested that we continue our mail-conversation, but please do write down what you expect from me (f.e. with the standard exhaust, or the Termi-system). And of course I'm willing to wait for any checks on theft, only I didn't know that you were doing that.

So a apology from my side if I offended you, I did not do that on purpose. And I hope to get an e-mail from you soon then :)
 
Laatste kick mensen. Is prijsstelling dan echt zo hoog? Zit honderden euro's onder MP....
 
Ik denk het niet, maar dit is gewoon geen goed seizoen. Wacht tot het voorjaar, dan krijg je er vast meer voor.
 
Vraag- en verkoopprijzen zijn niet hetzelfde en bij een motorzaak betaal je meer wat hartstikke logisch is.
3500 incl Termignoni is een normale prijs en dan moet je in dit geval ook net die Biggelaar fan tegenkomen.
Of de stickers op of onder de blanke lak zitten is het vermelden waard.
Waarom ineens 'moet weg'? Dat helpt ook niet.
 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 👍🏻.

De 749 is niet zo gewild, ik hoop op een snelle verkoop voor je maar acht de kans klein. Vader van me kameraad handelt in motoren, dit model heeft hij na 1.5 jaar pas een keer verkocht terwijl de prijs relatief laag was en de motor er keurig uitzag en goed was onderhouden. Hij had nog nooit zo'n slecht verkopende motor staan. Je moet echt net die 749 liefhebber treffen (die er niet zoveel zijn) of beginnende rijder.

Mocht je er snel vanaf willen zijn zou je eens wat opkopers kunnen benaderen, 3000 zullen ze er echter zeker niet voor geven.

Succes met de verkoop 👍🏻, Gr.
 
Mooi is een kwestie van smaak....

Ik ben op zoek naar een regenfiets voor circuitdagen.
weet niet wat een opkoper betaald,
maar maak eens een prijs voor motor, achterbok
inkl Termignoni en ECU.

ik heb aanhanger staan, kan er voor zorgen dat hij voor
1 december bij je weg is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan