ducati 749/999 lenslamp dimlicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

existence

Die hard MF'er
26 mrt 2006
596
0
Hey iedereen,

Ik heb sinds vorige week een italiaanse schone in mijn bezit welke niet door een hopeloze RDW keuring heen is gekomen. Dit omdat de onderste lenslamp (je dimlicht) van engelse bodem komt. Engelsen rijden links en daar hebben de lampen dus een afwijking naar de verkeerde kant als het ware. Nu ben ik dus heel hard op zoek naar een lamp die mij door de keuring heen kan helpen, dan wel te koop te ruil of te leen. lichte beschadigingen en dergelijke zijn geen probleem omdat ik een prima functionerend engels model in bezit heb en kan dus 95% van de lamp ombouwen.

Alle reacties zijn welkom.
mvg Dave
 
Laatst bewerkt:
Hopeloze keuring, ik ben verdomd blij dat hij uitgevoerd word anders reed er nu een duc rond die iedereen op de andere rijbaan verbling. DAT is pas hopeloos!
 
Het was ook meer bedoeld als hopeloos alsin: dat had ik niet zien aankomen! Ik ben ook van meening dat niet iedere boere lul met een gare bak in nederland de weg op mag, maar dan is het toch nog altijd zuur dat die grote range rover voor je met die Xenon koplampen zo door mag rijden :r , niet dan? Volgens de keuringmeester was het voor motoren niet eens zo heel erg want die afwijking is minimaal maja quote: "regels zijn regels" Maar dat neemt niet weg dat ik nog altijd op zoek ben naar een europees model lamp.
 
niets voor je?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DUCATI-HIGH-BEAM-HEADLAMP-HEADLIGHT-749-999-NEW-IN-BOX_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35621QQihZ022QQitemZ350058550564QQrdZ1QQsspagenameZWDVW (Lampie op Ebay)
 
Volgens het nummer op de zijkant is het precies hetzelfde model. Maar de grote vraag is dan dus wel welk schotje hier inzit :? Ik heb mijn eigen model lenslamp vanmiddag weggebracht naar de plaatselijke motorboer en die gaan hem voor mij aanpassen. *lees schotje omdraaien* en hopelijk moet dat goed genoeg zijn :) en dan maandag opnieuw keuren :) Ik laat sowieso de uitslag nog wel achter op het ducati forum!

groeten.
 
Motor is goedgekeurd! Dus vervanging voor de lamp is niet meer nodig!


Slotje aub!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan