Ducati 749 Biposto 2003

06Civic

MF'er
27 jun 2006
152
0
Te koop:

Ducati 749 Biposto
Kleur : geel
1ste inschrijving: 04/2003
Km: 9000

Van 1ste eigenaar!

Grote beurt inclusief riemen gehad op 8500 km.

Splinternieuwe banden voor de verkoop

Uiteraard met alle boekjes, sleutels, codekaart, toolset, ....

0874147971.jpg


0816764566.jpg


0826971720.jpg


Prijs:
5950 Euro --> 5500 Euro ter compensatie van de BPM

Belgische moto (BPM valt zeer goed mee daar de moto al van 2003 )
 
Laatst bewerkt:
Even snel uitgerekend: BPM = 324 Euro

Tel daarbij nog wat kosten voor de nummerplaat en de keuringskosten (laten we een 100 Euro nemen)
 
je had nog een 749 staan, nog wat Monsters, een honda'tje of 2/3 :o

Serieuze verzameling particuliere motoren :?

Of zou het... toch handel zijn... :/
 
Serieuze verzameling?

Wel, ik heb nu nog een Monster S2R 800, dus zo'n verzameling zou ik dat niet noemen. Denk dat er verschillende hier op het forum 2 motoren hebben.

Nog wat monsters? Ik heb nog een 620ie gehad voor de S2R en heel even een 695. Mijn allereerste moto was een CB500 en heb even getest met een CBR600RR.
En nu we toch bezig zijn, ik heb ook nog een Cagiva V-raptor gehad. Allemaal ingeschreven en verzekerd op mijn naam.

De CBR1000RR die ik verkocht was een motor van mijn werk waarmee ik iemand een plezier kon doen, dus dat ging ik zeker niet laten.

En als slot de 749S die ik enkele maanden geleden verkocht was samen met de Monster 620ie, zoals ik nu de gele 749 en de S2R heb.

LOL, als ik het zo lees inderdaad een hele verzameling, maar echt nooit meer dan 2 tegelijk hoor :)
 
Serieuze verzameling?

Wel, ik heb nu nog een Monster S2R 800, dus zo'n verzameling zou ik dat niet noemen. Denk dat er verschillende hier op het forum 2 motoren hebben.

Nog wat monsters? Ik heb nog een 620ie gehad voor de S2R en heel even een 695. Mijn allereerste moto was een CB500 en heb even getest met een CBR600RR.
En nu we toch bezig zijn, ik heb ook nog een Cagiva V-raptor gehad. Allemaal ingeschreven en verzekerd op mijn naam.

De CBR1000RR die ik verkocht was een motor van mijn werk waarmee ik iemand een plezier kon doen, dus dat ging ik zeker niet laten.

En als slot de 749S die ik enkele maanden geleden verkocht was samen met de Monster 620ie, zoals ik nu de gele 749 en de S2R heb.

LOL, als ik het zo lees inderdaad een hele verzameling, maar echt nooit meer dan 2 tegelijk hoor :)

Jij wisselt sneller van motor dan van onderbroek zeker ? ;)

In ieder geval; goeie keuze qua motoren, en een k i c k voor deze bella (in de verkeerde kleur :+ )
 
Mijn vrouw zegt altijd dat ze heel tevreden is, dat ik zo snel niet van vrouw verander als van moto. :) (Dat zegt genoeg hé :) )
 
Heb geen foto gemaakt van het kontje, vind dat ook niet onmiddellijk de mooiste hoek om foto's te maken. Maar als jij een kontjes-man bent dan zal ik er vanavond eentje voor je maken :)
 
Was verkocht, maar nu opnieuw te koop wegens annulatie.

Aan een heel interessante prijs!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan