Ducati 749 S Monoposto (slecht 8900 km)

06Civic

MF'er
27 jun 2006
152
0
Ducati 749 S Monoposto

Bouwjaar: 03/2003

Km: 8920 km

Originele S !! Dus met tincoated voorvork, verstelbare voetsteunen, snelsluiters op de kuip,...

Originele Monoposto

Heeft in augustus een groot onderhoud gehad (incl. riemen, bougies, filters, ...) Factuur aanwezig!

- Termignoni uitlaat.
- Carbon wheelhugger
- Carbon hitteschild

Goede banden.

11ua8n.jpg


11ua8p.jpg


11ua8o.jpg


VASTE PRIJS: 5950 Euro (Opgelet: Belgische inschrijving)
 
Is de originele uitlaat nog aanwezig? Want met enkel termignoni krijg je hem niet ingevoerd in Nederland ivm geluids wetgeving. Succes met de verkoop van deze superfiets!
 
Originele uitlaat heb ik hier nog wel los liggen. Eventueel te leen bij behoefte :)

Carbon achterspatbord los weg trouwens? *D
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er niet meer animo is voor deze motor op het forum (via verkoopssite genoeg mails).

De prijs is voor Nederlanders ongelooflijk laag. BPM is ook al niet overdreven omdat het een 2003 is. Daarbij nog het feit dat hij slechts 8000 km heeft en al een grote beurt gehad heeft.

Is iedereen dan zo bang van het importeren?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, maar schopje onder d'r Termi-broekje voor deze duc!

Importeren is toch altijd weer een lastig extra'tje, ook bij eventuele verkoop. Mensen zijn wat bangig voor imports denk ik!
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er niet meer animo is voor deze motor op het forum (via verkoopssite genoeg mails).

De prijs is voor Nederlanders ongelooflijk laag. BPM is ook al niet overdreven omdat het een 2003 is. Daarbij nog het feit dat hij slecht 8000 km heeft en al een grote beurt gehad heeft.

Is iedereen dan zo bang van het importeren?

Tja, ik weet het ook niet... Misschien toch een beetje de recessie ofzo.
Ik wens je veel succes met de verkoop. :)
Hij ziet er echt schitterend uit. :9~
 
Kosten voor importeren zijn iets van een 600 Euro heb ik me laten vertellen (maar heb het niet gechecked, dus zeker weten doe ik het niet)
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er niet meer animo is voor deze motor op het forum (via verkoopssite genoeg mails).

De prijs is voor Nederlanders ongelooflijk laag. BPM is ook al niet overdreven omdat het een 2003 is. Daarbij nog het feit dat hij slecht 8000 km heeft en al een grote beurt gehad heeft.

Is iedereen dan zo bang van het importeren?

Misschien scheelt het als je slechts schrijft, zie ook de topicomschrijving O-)
Succes met de verkoop
 
Kan ik als Belg de motor invoeren in Nederland zonder woonplaats daar? Lijkt me heel sterk.
 
Misschien zelf even de moeite doen om in te voeren dat er dan meer mensen zijn die er belang bij hebben?

En dan weer uitvoeren als je een koper uit Belgie treft? ;)

Ik zou een onderbouwde berekening plaatsen van de kosten van het invoeren ipv zeggen dat je ergens hebt gehoord dat het ongeveer 600 euro kost. ;)
 
Vooruit, ik zal t even doen ;)


Uitgegaan van 01-04-2003 als datum eerste toelating, catalogusprijs is bij Unive.nl opgevraagd!


full


Bijkomende kosten voor het keuren

Inschrijving voertuig € 53,00
Voertuigbewijs deel 1a € 38,00
Tenaamstellingsbewijs deel 1b € 9,25

Fabricage kentekenplaat: tientje of 2?
 
Laatst bewerkt:
kijk, goed om te weten.
van welk tooltje/website heb je dit af gehaald? heb ook wel gezocht om zoiets maar nooit gevonden.
402+53+38+9.25+25(voor het gemak)=527.25

dan zat de TS wel aardig in de richting met zijn 600 :)
 
kijk, goed om te weten.
van welk tooltje/website heb je dit af gehaald? heb ook wel gezocht om zoiets maar nooit gevonden.
402+53+38+9.25+25(voor het gemak)=527.25

dan zat de TS wel aardig in de richting met zijn 600 :)

True, maar een onderbouwing doet mij meer dan natte vingerwerk.

Zoek bij google even op paul fastguzzi. Loopt hier ook ergens op het forum rond en zijn website staat ook in de verschillende invoertopics!
 
Heb het zelf even uitgerekend, en als je 03/2003 gebruikt ipv 04/2003 kom je zelfs nog een tientje lager uit :)

Motor staat dichtbij Gent
 
ruud, tnx voor de tip

ik bedoelde er verder ook niets mee, alleen maar goed dat je ff een rekensom hier hebt neergezet. daar hebben we tenminste nog eens wat aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan