ducati 749 testastretta te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

existence

Die hard MF'er
26 mrt 2006
596
0
Hey iedereen,

Ik bied echt met pijn in mijn hart mijn ducati te koop aan. Ik heb hem zelf nog maar net, maar hij moet om financiele redenen de deur weer uit. De motor is uit 2004 en heeft nu 11300 km op de teller staan. Het beestje is echt prima in orde aangezien de garantie periode nog niet is afgelopen (deze duurt echter nog maar een paar dagen). De motor is uitgerust met een datatool alarm en een datatag systeem, dus korting op de verzekering. Verder spreken de foto’s voor zich denkik zelf. Mailen kan altijd voor vragen of extra foto’s. Ook moet er eerlijk bij gezegd worden dat de motor import is maar aangezien ik er rond de 8750 voor wil hebben maak ik er echt geen winst meer op. Alle andere reacties zijn natuurlijk ook welkom.

Groeten dave
full
 
p.s. op marktplaats is hij duurder dus als je via daar reageert laat je nickname ff achter.


Groeten
 
Dit is echt uber harde plasser materiaal. Echt zonde dat je 'm weg moet doen, en wat nog erger is dat ik het geld niet heb voor zo'n fiets.

Succes met de verkoop!
 
Mijn droommotor...een 749 :9~ :}

Zonde dat je hem weg doet op het moment dat ik er het geld niet voor heb :/
 
Man man man wat is die mooi. Dit is echt mijn droom motor. OOIT hoop ik er een te kunnen kopen.
Sorry dat ik nu geen valuta's heb.
 
Dat is het nou juist... het is ook mijn droommotor maar ik heb op het moment gewoon geld nodig -O- ...
 
Laatst bewerkt:
:}

wat een mooi ding...

import is toch niets mis mee? vraag je dealer maar... vooral als ie uit duistland komt niet...
 
Nee dat weet ik maar ik heb hier wel eens wat op en opmerkingen gelezen van mede forummers die er om wat voor reden dan ook problemen mee hebben :s motor komt overigens niet uit duitsland maar uit belgie en is daar gewoon bij een dealer gekocht.
 
Dat is dus ook het andere probleem :) Die R6 levert idd niet genoeg op op het moment, daar komt dan nog bij dat ik die R6 als eerste zware motor heb gekocht voor veel te veel geld :$ en er daarna ook nog veel aan heb uitgegeven aan opties en dat geld er van zn lang zal ze leven niet meer uit krijg. Dus heb besloten om die R6 op te rijden en er misschien later circuit mee te gaan rijden. :] MAAR ooit komt er weer 1 voor terug... of een 848 :)
 
Op een mooie dag aan de Klinkenbergse Plassen haha ;)
Supervette bike man, succes met de verkoop!
 
hehe iemand uit de buurt :) Het was zeker een mooie dag toen *O*

groeten :W
 
Laatst bewerkt:
ghehe, ik zou wel willen.
Maar ik heb m'n geld al uitgegeven deze zomer.. :$

Een subtiel schopje is alles wat ik nog kan doen :j
 
Wil graag een 749, maar dan wel ruilen tegen een v11 uit `99. Heb je zo,n euro 4000,- in het handje.
 
Hey Lapo

Ik zit momenteel nog in zweden en heb niet echt tijd gehad om mn mailtjes te bekijken. Ik zal dus als ik thuis kom eerst even na moeten zoeken wat voor motor dat precies is. :) Kun je anders wat foto's en info sturen naar mn email adres?
Je hoort nog van me!

Groeten Dave
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan