ducati 749 testastretta te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook ff op vakantie tot ongeveer 9 aug. V11 staat ook in dit forum met foto.
 
Laatst bewerkt:
ik had datatag op m'n vorige motor maar kreeg voor dat geen korting van de verzekering, is meer iets wat ze in Engeland doe, dus neem aan dat de motor Engelse import is?

Mooie machine, helaas niet de centen voor, teminste niet ervoor beschikbaar.
 
ik had datatag op m'n vorige motor maar kreeg voor dat geen korting van de verzekering, is meer iets wat ze in Engeland doe, dus neem aan dat de motor Engelse import is?

Mooie machine, helaas niet de centen voor, teminste niet ervoor beschikbaar.



De motor is idd door de belgische dealer uit engeland gehaald met 0 km op de teller. vraag me niet waarom want dat weet ik domweg niet :) Ik heb toen ik hem verzekerde aangegeven dat de motor voorzien was van alarm en datatag, dus mogelijk is de korting alleen van het alarm maar heb er eigenlijk nooit naar doorgevraagd om eerlijk te zijn :) ik vond het namelijk allang een goed idee om niet de volle mep te betalen :)
 
Prijsverlaging!!!

Nu naar 8500 euro iedereen! Ik snap eerlijk gezegd echt niet dat er zo weinig animo voor deze fiets is. Dit zou voor veel mensen toch een droommotor moeten zijn had ik zo begrepen.

groeten!
 
Prijsverlaging!!!

Nu naar 8500 euro iedereen! Ik snap eerlijk gezegd echt niet dat er zo weinig animo voor deze fiets is. Dit zou voor veel mensen toch een droommotor moeten zijn had ik zo begrepen.

groeten!

niet iedereen heeft zomaar 8000 euro te besteden aan een motorfiets..

als ik 't had wist ik het wel :9~
 
Het punt is dat het niet alleen bij aanschaf blijft. Als ik m'n gsxr de deur uit zet zou ik de duc zo kunnen aanschaffen.
M'n verzekering wordt echter duurder, want ik zou gek zijn om hier geen all-risk voor te nemen (57-70 p/mnd ipv 15 p/mnd).
Dan nog een hoger brandstof verbruik, duurder onderhoud moet je gewoon onderkennen. Om als 22 jarige student m'n spaargeld erin te gooien gaat wat te ver, al is het wel een grote verleiding.

Het is zeker een motor die ik graag wil, maar wijsheid houd me tegen anders zit ik misschien over een paar maanden ook met een gebroken hart m'n droommotor te verkopen.


Maar tegen een proefritje zeg ik geen nee, ik woon toch om de hoek :P
 
Het punt is dat het niet alleen bij aanschaf blijft. Als ik m'n gsxr de deur uit zet zou ik de duc zo kunnen aanschaffen.
M'n verzekering wordt echter duurder, want ik zou gek zijn om hier geen all-risk voor te nemen (57-70 p/mnd ipv 15 p/mnd).
Dan nog een hoger brandstof verbruik, duurder onderhoud moet je gewoon onderkennen. Om als 22 jarige student m'n spaargeld erin te gooien gaat wat te ver, al is het wel een grote verleiding.

Het is zeker een motor die ik graag wil, maar wijsheid houd me tegen anders zit ik misschien over een paar maanden ook met een gebroken hart m'n droommotor te verkopen.


Maar tegen een proefritje zeg ik geen nee, ik woon toch om de hoek :P

Hey pas,

Dat van die verzekering valt best wel mee! tenminste voor mij dan, ik heb een no claim van 75% omdat deze op mn vader zijn naam verzekerd staat maar ik ben de eerste bestuurder zeg maar. En ik betaal 20 euro per maand voor alles. Qua verbruik is de fiets niet slechter dan mn R6, de duc is namelijk injectie en dan licht de rest natuulijk ook aan je eigen pols :)
We kunnen natuurlijk wel sowieso binnenkort een keer een ritje doen, dan hebben we het nog wel over een proefritje :)

Wat is er trouwens mis met een 22 jarige student die al zn geld in motoren steekt *D _O-
 
Doe ik ook!
Op latere leeftijd heb je alleen nog maar meer lasten en verplichtingen (vrouw, kinderen, huis enzo) die je kunnen afhouden (lees geld kosten) van zo'n droommotor.. :/

Maar natuurlijk moet je wel rekening houden met later als je nu zo'n droommotor aanschaft.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey pas,

Dat van die verzekering valt best wel mee! tenminste voor mij dan, ik heb een no claim van 75% omdat deze op mn vader zijn naam verzekerd staat maar ik ben de eerste bestuurder zeg maar. En ik betaal 20 euro per maand voor alles. Qua verbruik is de fiets niet slechter dan mn R6, de duc is namelijk injectie en dan licht de rest natuulijk ook aan je eigen pols :)
We kunnen natuurlijk wel sowieso binnenkort een keer een ritje doen, dan hebben we het nog wel over een proefritje :)

Wat is er trouwens mis met een 22 jarige student die al zn geld in motoren steekt *D _O-

Zelf heb ik inmiddels ook al 60%. Als ik beperkt casco zou nemen is het maar 23 euro p/mnd. Maar dan alsnog, voorlopig zet ik de gsxr niet in de verkoop, krijg toch niet wat ik ervoor wil en heb nog allerlei dingetjes liggen die er nog op gezet moeten worden :P
 
Heb je belang bij ruilen tegen een zx6 uit 2003? incl. bijbetaling uiteraard.
 
Zeer mooie motor! echter ben ik niet zo gecharmeerd van de achterbrug, vind die van het model 2005+ mooier. Zie ze weleens op ebay.de staan dus het zou een optie zijn om die over te zetten.

De 12.000 beurt moet zeker nog gebeuren?
 
Dan zit je toch alsnog met meerdere motoren?


Jij weet ook helemaal niet wat er in dat mailtje staat _O- maar ik neem aan dat je nu wel een donkerbruin vermoeden hebt :Y
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie motor! echter ben ik niet zo gecharmeerd van de achterbrug, vind die van het model 2005+ mooier. Zie ze weleens op ebay.de staan dus het zou een optie zijn om die over te zetten.

De 12.000 beurt moet zeker nog gebeuren?

Ik snap idd wat je bedoeld met de achterburg. Wat de motor in mijn ogen dan weer helemaal af zou maken is de single sided swingarm van de 748. Maar dat designfoutje wil ik dan nog wel door de vingers zien als je de rest van de motor ziet ;)

Over die 12000 km beurt, ik heb de motor gekocht met iets meer dan 10000km op de teller en de motor is bij aflevering compleet gecheckt en heeft netjes een beurt gehad. Ik weet niet precies wat er normaal bij de 12000km beurt moet gebeuren want ik heb van deze motor namelijk geen werkplaatshandboek. Maar voor zover ik weet hoeft er voorlopig dus niks meer te gebeuren! Ook zijn alle slijtage delen nog in prima staat! Maar kom gerust kijken en oordeel zelf :W
 
Laatst bewerkt:
Jij weet ook helemaal niet wat er in dat mailtje staat _O- maar ik neem aan dat je wel een donkerbruin vermoeden hebt :Y


Idd, maar voorstel is dat ik eerst mijn motor probeer te verkopen, en dat we dan nog een keer contact opnemen.
 
iedereen is zeker nog op vakantie ofzo??? :W
 
Laatst bewerkt:
hehe alleen aanmelden om te reageren op mijn fiets _O- je hebt mailt terug! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan