Ducati 750 sport ?????

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.328
12.890
Heeft er iemand enige ervaring met de Ducati 750 sport? Ik heb er 1 zien staan bij brouwer in nijkerk en vond hem wel erg mooi.

Duncan
 
hehe misschien een beetje achterdochtig van me
maar als er nog iemand op het forum zo'n motor
zoekt kan je er vergif op innemen dat die morgen
gaat kijken :)
 
Wat ik van dat ding gehoord heb is dattie behoorlijk extreem qua houding is, iig extremer dan de gemiddelde andere supersport.

Verder weet ik er nix van.
 
Zoiets bedoel je :
duc31.jpg
 
Schijnt een beetje een budgetfiets te zijn van ducati, maar tests waren wel lovend over het rijgedrag en de motor.

Gewoon proefrit proberen te maken, kan je zelf beslissen.
 
ik heb wel wat tests gelezen over de Duc

Deze 2 cilinder is echt een basismotor
luchtgekoeld zonder toeters en bellen.
ook voor een zeer scherpe prijs!
65 pk en een koppel van 60 Nm
topsnelheid is rond de 200 km per uur.
als je een beginner bent is dit een zeer mooie motor.

als je al een ervaren rijder bent en je bent liefhebber van de supersportklasse dan gaat het heel snel vervelen denk ik.

succes met je beslissing
 
hehe misschien een beetje achterdochtig van me
maar als er nog iemand op het forum zo'n motor
zoekt kan je er vergif op innemen dat die morgen
gaat kijken :)

Och, Brouwer in Nijkerk is toch een grote kutzaak. Ik zou de Duc ergens anders kopen. Dan kan de ander die ook de motor zou zoeken 'm daar kopen ;) Brouwer blijft voor mij nog steeds een no-go zone.
 
Dat van die budgetfiets was ik al bang voor. Mijn fzr heeft iets van 80 pk ? Dan ga je er wel 20 pk op achteruit.Misschien dan toch iets van een Fazer, is wel heel wat anders natuurlijk
 
Dat van die budgetfiets was ik al bang voor. Mijn fzr heeft iets van 80 pk ? Dan ga je er wel 20 pk op achteruit.Misschien dan toch iets van een Fazer, is wel heel wat anders natuurlijk

FZR heeft ruim 90pk, Fazer 600 niet echt veel meer op het achterwiel hoor.
 
Die van mij is uit '92. Ik hoef er niet veel bij te winnen maar ik moet er natuurlijk ook niet te veel op achteruit gaan.
 
leuke ducati voor zijn geld
ongveer 67pk aan het wiel (is in jap term ongeveer 80 pk)
erg sportief qua houding maar perfecte wegligging.
is basis model en er zijn veel extra`s te krijgen
zeker met een paar sport uitlaten erg vette sound
ook een motor met weinig problemen ,en als je wilt weten of het wat voor je is ga je gewoon eens op zo`n ding rijden ,bij hun of bij een ander ;)
groeten van jullie gebroken dielert in stucaties
ofzoiets dan
 
Weet er iemand anders dan een goede dealer waar ik een proefrit kan maken ?Liefst een beetje in de buurt (sorrie Redbulman :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan