Ducati 750 SS gestolen!

Ja klopt. Die gozer hebben ze later nog wel gepakt. Moest ik mijn schade voegen aan het strafdossier. Na zijn veroordeling (overigens voor een hele reeks aan zaken) kreeg ik een bericht van het OM dat het te ingewikkeld was om die zaak gelijktijdig te behandelen. Ik kon nog wel zelf een civiele zaak tegen hem starten, maar daar heb ik maar van afgezien. Levert alleen maar frustraties op, want van een kale kip kun je niet plukken. :(

welkom in nederland.

dat soort tuig mogen ze van mij ter plekke afschieten.
hebben geen enkele toegevoegde waarde voor de samenleving of het menselijke ras.
 
Klote van je motor!

Maar stond jij deze toevallig te wassen bij de RET hobbyclub op de kleiweg vorige week zaterdag? Motor ziet er bekend uit..
 
Hallo luitjes,

Weer even een korte update.
Ik heb de politie gebeld om te kijken hoe het ervoor staat. Ze hebben geen aanknopingspunten :?
Heb daarmee het gevoel dat ze, tenzij er een aanknopingspunt komt aanwaaien, er niet veel meer mee zullen doen..

Ga vandaag de shitload papieren invullen die de verzekering heeft opgestuurd.

Allen danke toll voor de reacties!
 
Klote van je motor!

Maar stond jij deze toevallig te wassen bij de RET hobbyclub op de kleiweg vorige week zaterdag? Motor ziet er bekend uit..

That was me allright!! ketting gespannen, olie ververst, helemaal gewassen etc..

B|

Hee die heb ik ook gezien, werk je daar?

Nope, mijn vader die heeft 25 jaar bij de RET gewerkt, hij kan daar altijd terecht.
Small world _O-
 
Laatst bewerkt:
Hee die heb ik ook gezien, werk je daar?

Mijn vader werkt daar en is lid van de hobbyclub. Ik kom er vaak sleutelen aan de Alfa 156 van mezelf maar was er nu met de Fiat punto van mijn vriendin.

Ik zag de TS alle kuipdelen losmaken en grondig wassen. Klote dat dat nu voor een ander is gedaan :(
 
Hmm,... moet denken aan stunten/dragraces die vaak op de Maasvlakte waren.. weet niet of ze dat nog steeds doen, maar misschien is dat wel iets om in de gaten te houden. Gezien de daders Antillianen zijn en die net even wat vaker dragracen ...
 
motor met schijfremslot + Spangen = gegarandeerd motor kwijt

Deze jongens draaien hun hand niet om voor zo'n slotje hoor, daar oefenen ze op in de kelder.
3min. en hij is weg op ze max.

Laatst bij Motoport, nemen ze gewoon een splinternieuwe Hayabusa mee uit de winkel
zonder te betalen dan he, hoe is het mogelijk...

Veel succes, en op naar je volgende bike !!!
 
****UPDATE****​

Motor gevonden!!

Ze zijn ermee op hun bek gegaan. Verdere info en foto's volgen vandaag

Cheers! :9~
 
KUD!.
Heel veel succes met de afhandeling. Blijft erg beroerd dit. KUD volk dat niet op een normale manier hun geld kan verdienen.
 
Wow! Goed dat je motor terug is. Hopen dat het meevalt met de schade en dat die rover op z'n minst met zijn gezicht over het asfalt is geschuurd bij het vallen zodat hij de komende 50 jaar niet meer normaal kan eten of ruiken of zien.
 
****UPDATE****​

Motor gevonden!!

Ze zijn ermee op hun bek gegaan. Verdere info en foto's volgen vandaag

Cheers! :9~~


*knooppunt aangewaaid*

Jammer dat veel van deze zaken starten met onverschillige politie en eindigen in een hoop schade...
 
mee op hun smoel gestuitert....ik mag hopen dat de heren zelf meer schade aan lijf en leden hebben dan de duc.
 
gefeliciteerd :)
breng 'm (de dader) maar even lansg in dordt, geven we een gratis rondje
 
Terug
Bovenaan Onderaan