Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onderhoudskosten liggen hoger bij een Duc dan bij een Jap, intervallen ook (elke 5k km een beurt, en elke 10k grote, bij Jap, 6k en 12k resp.
Op maandag 11 augustus 2003 04:41 schreef SuperKris het volgende:
...En ik ben geen kenner, maar ik denk dat een gsxr750 toch wel wat sneller is dan zo'n 750ss
Op maandag 11 augustus 2003 14:28 schreef amnesia het volgende:
Wat is trouwens t beste type om te nemen, want ik twijfel nu een beetje? de 600, 750 of 900? qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel... qua betrouwbaarheid misschien wel??
Ik weet niet hoe super rijk jij bent maar ik zou als studentje (al had ik het geld) zeker geen duc kopen!
[*]Ze zijn niet extreem betrouwbaaar
[*]Ze koste klauwen vol geld bij aanschaf
[*]Ze vreten behoorlijk wat geld weg per zoveel km
Als je zoveel geld heb koop dat lekker eeen GSXR750 of een andere leuke snelle japanse sportfiets!
[*]Zijn heel betrouwbaar
[*]Zijn relatief veel goedkoper in onderhoud
[*]En zijn waarschijnlijk nog goedkoper in aanschaf ook!
En ik ben geen kenner, maar ik denk dat een gsxr750 toch wel wat sneller is dan zo'n 750ss
Hmm wil niet veel segge, maar als je een student bent en je hebt niet veel poen is het laatste waar je aan moet denken een Duc.
Die dingen zijn veel duurder in onderhoud dan andere vergelijkbare motoren. En ducs hebben de slechte gewoonte om vaker kapot in de schuur te staan als wat je op em rijdt.
Ps. Ik ben zelf ook student en heb ook wat rondgekeken na motoren die ik kan bekostigen. En tsja ik heb me nu een VFR Honda, niet kapot te krijgen.
Die autokoplamp die ze erop gemonteerd hebben.
Sorry, kon het ff niet laten.
Die autokoplamp die ze erop gemonteerd hebben.
Sorry, kon het ff niet laten.
Volgens mij heb jij het bij de Duc over Euro-beurten ofzo. Bij mijn weten is het onderhoudsinterval namelijk 10kkm (10kkm kleine en 20kkm grote beurt).
Of heb jij het nu over de SPS modellen?
Je hebt ook van die vervangingskoplampen
(Afbeelding)
maar ik weet nog steeds niet wat ik liever zou hebben, of die dubbele lampen of toch liever het originele ontwerp, hoe "lelijk" ook...
Nou joh....kdenk dat ik de voorkant deze motor helemaal niet zo mooi vind
Elke 5k olie verversen + filter ( == kleine beurt)
elke 10k kleppen controleren en ev. afstellen en nog wat zooi
elke 20k riemen vervangen + all of the above
Waar haal jij die wijsheden vandaan? Iedere 10K olie verversen is meer dan voeldoende hoor. En om de 20K komen de kleppen pas. Weet je wat de toleranties zijn?
Waar haal jij die wijsheden vandaan? Iedere 10K olie verversen is meer dan voeldoende hoor. En om de 20K komen de kleppen pas. Weet je wat de toleranties zijn?
Quote:Dubbele koplampjes zien er in ieder geval beter uit dan die grote... Waar tover je die vandaan??
Die wijsheden haal ik van mn dealer. Mn Monster 620 moet elke 5k km nieuwe olie, en elke 10k km een beurt waarbij de kleppen gecontroleerd worden (en gesteld indien niet binnen toleranties), en op 20K nieuwe riemen