Cappucetto Rosso
Rookie
Ducati 750 SSC
Bouwjaar: 1994
KM stand: 74400
Wegens omstandigheden, neem ik met pijn in mijn motorhart afscheid van mijn Ducati 750 SSC.
Wat een schitterende motor momenten heb ik met deze machine beleefd!
Wat een prachtig overweldigend geluid met zo'n open K&N luchtfilter, en door Startwin met de hand gemaakte carbon dempers!
Ook de remmerij is dik in orde met twee schijfremmen voor, en een achter.
En wat een geklets als men het heeft over stukgatie, de motor heeft me in tegenstelling tot mijn voorgaande Jappanners nog nooit in de steek gelaten!
De motor heeft een vrij hoge KM stand, maar dat is er niet aan af te zien!
Hij ziet er perfect uit, en rijdt nog steeds zoals een Ducati hoort te rijden!
Wegens mijn verhuizing heb ik er deze zomer erg weinig op gereden.
Wel heb ik:
- de olie vervangen
- de bougies vervangen
- er nieuwe riemen opgelegd
- de luchtfilter grondig gereinigd
Nog niet zoveel km geleden zijn vervangen:
- accu
- achterband (Pirelli diablo)
Minpuntjes zijn:
- de kleppen moeten binnen niet al te lange tijd gesteld worden
- de voetpakking zweet een beetje
- de voorband heeft niet zo veel profiel meer
Maar hier is de prijs dan ook naar
Bij de motor krijg je:
- naast de gemonteerde carbon dempers, de orginele dempers
- een set tandwielen
- een goedgekeurd Abus slot, te gebruiken als kettingslot, maar ook
als schijfremslot
- een werkplaatshandboek
- een set remblokken voor achter
- een bokstandaard, handig bij bijv. het smeren van de ketting
Vraagprijs €2500,-
Over een eventuele ruil met een VW of Audi op benzine wil ook wel nadenken
Bouwjaar: 1994
KM stand: 74400
Wegens omstandigheden, neem ik met pijn in mijn motorhart afscheid van mijn Ducati 750 SSC.
Wat een schitterende motor momenten heb ik met deze machine beleefd!
Wat een prachtig overweldigend geluid met zo'n open K&N luchtfilter, en door Startwin met de hand gemaakte carbon dempers!
Ook de remmerij is dik in orde met twee schijfremmen voor, en een achter.
En wat een geklets als men het heeft over stukgatie, de motor heeft me in tegenstelling tot mijn voorgaande Jappanners nog nooit in de steek gelaten!
De motor heeft een vrij hoge KM stand, maar dat is er niet aan af te zien!
Hij ziet er perfect uit, en rijdt nog steeds zoals een Ducati hoort te rijden!
Wegens mijn verhuizing heb ik er deze zomer erg weinig op gereden.
Wel heb ik:
- de olie vervangen
- de bougies vervangen
- er nieuwe riemen opgelegd
- de luchtfilter grondig gereinigd
Nog niet zoveel km geleden zijn vervangen:
- accu
- achterband (Pirelli diablo)
Minpuntjes zijn:
- de kleppen moeten binnen niet al te lange tijd gesteld worden
- de voetpakking zweet een beetje
- de voorband heeft niet zo veel profiel meer
Maar hier is de prijs dan ook naar
Bij de motor krijg je:
- naast de gemonteerde carbon dempers, de orginele dempers
- een set tandwielen
- een goedgekeurd Abus slot, te gebruiken als kettingslot, maar ook
als schijfremslot
- een werkplaatshandboek
- een set remblokken voor achter
- een bokstandaard, handig bij bijv. het smeren van de ketting
Vraagprijs €2500,-
Over een eventuele ruil met een VW of Audi op benzine wil ook wel nadenken