Ducati 750 supersport 92. Scherpe prijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckatti

MF veteraan
24 apr 2008
3.534
0
Tjuchem aan zee.
Merk: Ducati.
Type: Supersport (ss) 750cc.
Bouwjaar: 1992.
Kilometerstand: +/- 68.000
Luchtgekoelde 2-klepper.

Motor is voorzien van:

* Nieuwe achterband (ongeveer 1000 km oud)
* Nieuwe accu.
* Nieuwe olie+olie filter.
* Riemen en kleppen ongv. 3000 geleden door vorige eigenaar gebeurd. (geen nota)

Edit: Bijna vergeten, deze heeft een dubbele schijf voor inplaats van de standaard enkele :)

Motor ziet er keurig netjes uit, zeker geen afgetrapt ding. Waarschijnlijk is de motor wel een keer met lage snelheid onderuit gegaan. Te zien aan een kleine deuk in de tank (zonder lakschade) en enkele glijsporen op de stepjes. Allemaal zeer minimaal en als ik het niet had gezegd was het waarschijnlijk nooit opgevallen. Maar eerlijk duurt het langst :)

full


full


full


full


full


Niet geheel onbelangrijk de scherpe prijs voor dit moois: 1850,- euro
 
Laatst bewerkt:
He heeft deze niet recent nog te koop gestaan?
Dikke schop voor deze zeer mooie motor!
 
Als je al 1000 km gereden hebt met deze motor. Heb je niet veel bochten gemaakt, te zien aan de foto van je achterband! ;) Al lijkt het op die foto alsof het canvas al zichtbaar is..

Iig super tof ding! Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Als je al 1000 km gereden hebt met deze motor. Heb je niet veel bochten gemaakt, te zien aan de foto van je achterband! ;) Al lijkt het op die foto alsof het canvas al zichtbaar is..

Iig super tof ding! Succes met de verkoop!

Foto is nog van de vorige eigenaar, toen de band net nieuw was dus :) Canvas lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk :+ Ik denk dat wat jij bedoeld enkele resten van de sticker zijn die er opgeplakt heeft gezeten. (gok ik zelf)
 
Laatst bewerkt:
He heeft deze niet recent nog te koop gestaan?
Dikke schop voor deze zeer mooie motor!

Dat klopt helemaal. Ik heb deze motor geruild voor m`n zxr omdat ik benieuwd was hoe een Duc zou rijden. Dit is helaas zo goed bevallen dat ik een maand later zijn grote broer de 916 erbij heb gekocht :+ *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan