DUCATI 848/1098/1198 *deel 9* blijft de 848 nog lang?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje mbt de 1198sp

De quickshifter die daar op zit, is dat een bakvreter of is dat een "goed afgestelde" ?

nadat de 1098s die ik op het oog had onder mn neus verkocht is (verzekeraar doet te lang met uitkeren), een 1198sp op het oog..

specifieke dingen waar ik op moet letten?

Bij de 1098 meed ik alles wat een QS had.. is dit bij de 1198 wat anders?
 
vraagje mbt de 1198sp

De quickshifter die daar op zit, is dat een bakvreter of is dat een "goed afgestelde" ?

nadat de 1098s die ik op het oog had onder mn neus verkocht is (verzekeraar doet te lang met uitkeren), een 1198sp op het oog..

specifieke dingen waar ik op moet letten?

Bij de 1098 meed ik alles wat een QS had.. is dit bij de 1198 wat anders?
Weinig anders, mijn 1098 reed met goed afgestelde quickshifter, en eigenlijk geen problemen mee gehad..
 
tis een 1198S geworden (met leuke extra's)

zodra ik meer kan en mag (en mn gear weer bij elkaar heb) stop ik met posten hier, (ben dan aan het rijden)... :+
 
Hè dj klote van die radiator, is de inruil alleen gerepareerd of heeft die ook de extra versteviging? Kun je zeggen wat het je gekost heeft? Tevens waarom bij motopuro je woont toch in friesland!
Hier in Friesland zitten geen dealers en daarnaast is de service bij puro :} :}
Maargoed dat is mijn motivatie om tegenwoordig naar motopuro af te reizen :+
 
idd :P tijd voor een piccie van mijn oude liefde 8-) met een bekend bokkie erop ;)
Grotefoto-ZZQOKPEO.jpg
 
full


Plaatje van april dit jaar. Eerste en enigste keer dit jaar met de 848 op het circuit wegens gezondheidsproblemen.
Hopelijk ben ik voor volgend jaar volledig hersteld en mega veel circuitrijden!!
 
Ah.. het is weer posing time!!! Heb door de jaren heen aardig wat plezier gehad op de 1098 en 848! :]

full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Dit was me het weekendje OWcup wel. Pole getraind, alles voor elkaar.
Motor starten voor race 1, even lopen, afslaan en nooit meer aangaan.
Heel veel koper/metaal in het grof filter dus wss een lager eruit. Race 1 dus gemist.
gelukkig een andere Duc mogen lenen en race 2 gewonnen zonder maar een meter op de andere duc gereden te hebben...
Nu mijn eigen blok maar eens nakijken, de hele winter de tijd ;-)

Even posen: check het voorwiel bij de eerste foto :-)

2n7qses.jpg

2d1lrmx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit was me het weekendje OWcup wel. Pole getraind, alles voor elkaar.
Motor starten voor race 1, even lopen, afslaan en nooit meer aangaan.
Heel veel koper/metaal in het grof filter dus wss een lager eruit. Race 1 dus gemist.
gelukkig een andere Duc mogen lenen en race 2 gewonnen zonder maar een meter op de andere duc gereden te hebben...
Nu mijn eigen blok maar eens nakijken, de hele winter de tijd ;-)

Even posen: check het voorwiel bij de eerste foto :-)

[afbeelding]
[afbeelding]
Kickuh! Welkom 2 ducracing.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan