DUCATI 848/1098/1198 *deel 9* blijft de 848 nog lang?

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Hier een paar foto's van mijn 1098 S Tricolore .

Met de CNC racing kroonplaat / T stuk kit .

Met de machnesium marchesini wielen .

De Ducabike rijhoogte versteller .






Grotefoto-NF8CQVPW.jpg




Grotefoto-X8UXNUXS.jpg




Grotefoto-KQOTJ3FJ.jpg




Grotefoto-VYVUGEKS.jpg




Grotefoto-CWANUDLX.jpg




Grotefoto-B3L4I8DJ.jpg




Grotefoto-3Z6S7AOB.jpg
 
Na mijn RSV Mille avontuur zo'n 3 jaar geleden heb ik toch besloten mijn droom na te jagen en heb ik afgelopen week deze 1098 S gekocht! Is de fiets toevallig van één van de MF-leden geweest?

7418594-1-2-2.jpg

7418594-9-2-2.jpg

7418594-8-2-2.jpg
7418594-4-2-2.jpg
 
De eerste eigenaar liet de tank meteen overspuiten bij aankoop van de motor .

Ik vind de gouden balk op een tricolore tank zelf ook niet mooi .
De gouden balk is een belangrijke verwijzing naar de oude raceducs... Daar was het de doorzichtige baan om de benzinestand te kunnen zien
 
Vooral optische schade, slecht spuitwerk, slecht polijstwerk.. maar bomvol met opties! een fiets met mogelijkheden voor een nette prijs!

mooie prijs voor een mooie fiets. Beetje TLC'en en je bent er. Wel die R stickers vervangen door een S want dat kan natuurlijk niet ;-)

Of die movers er ook zijn voor de ducati brug weet ik niet.
Maar is zo'n Bursig central stand anders niks voor je?
(ff googlen)
 
mooie prijs voor een mooie fiets. Beetje TLC'en en je bent er. Wel die R stickers vervangen door een S want dat kan natuurlijk niet ;-)

Of die movers er ook zijn voor de ducati brug weet ik niet.
Maar is zo'n Bursig central stand anders niks voor je?
(ff googlen)

Dank je, ja de R stickers moeten er sowieso direct af! Maar dankzij de lage prijs biedt de fiets flink wat mogelijkheden. De central stands zijn mooi maar daarentegen ook gelijk flink aan de prijs zeker in verhouding met een normale paddock stand. Ik zal maandag eens Datona bellen en vragen of hun een oplossing hebben..
 
Misschien een vraag die hier in het verleden ook is gesteld? ik ben opzoek naar een paddock stand waar mee je de motor in kleine ruimtes kunt maneuvreren.
Nu zag ik vandaag bij een motorzaak: http://www.datona.nl/motor-mover-achterwiel.html deze staan. Bestaat dit ook voor een 1198,1098, 848 etc?
Was op de intermot gisteren, diverse oplossingen gezien, maar niet met enkelzijdige ophanging. Meer gootjes waar je de fiets inzet
 
mooie prijs voor een mooie fiets. Beetje TLC'en en je bent er. Wel die R stickers vervangen door een S want dat kan natuurlijk niet ;-)

Of die movers er ook zijn voor de ducati brug weet ik niet.
Maar is zo'n Bursig central stand anders niks voor je?
(ff googlen)
Blokje al geopend?
 
Bij mij kwam ook de dynamo door het blok naar buiten, oorzaak was wel degelijk lager krukas...

Zullen wel zien, zal wel genoeg te doen zijn aan het blok.
Ben op zich nog lang niet uitgeleerd met de 1098 en nadat ik op die leen 1098R heb ik gereden denk ik dat ik qua afstelling met de mijne ook nog kan verbeteren.
Dit was voor mij echt een leerjaar en ik heb er veel lol in met de 1098.
 
Zullen wel zien, zal wel genoeg te doen zijn aan het blok.
Ben op zich nog lang niet uitgeleerd met de 1098 en nadat ik op die leen 1098R heb ik gereden denk ik dat ik qua afstelling met de mijne ook nog kan verbeteren.
Dit was voor mij echt een leerjaar en ik heb er veel lol in met de 1098.
Ik mis em ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan