DUCATI 848/1098/1198 *deel 9* blijft de 848 nog lang?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arai helmen zijn idd aan de prijs, helemaal als er Ducati op staat.

Kost normaal ruim 1000 euro, ik krijg hem voor 900 incl. een extra donker vizier.

Kids krijgen nu kleinere kado's van Sinterklaas. ;)
 
Laatst bewerkt:
Sneu voor de kids, maar ja... Sinterklaas kan z'n geld maar één keer uitgeven ;)

Nu maar hopen dat je 'm voorlopig niet nodig hebt.
Dat zou wel heel erg zonde zijn ;(
 
Dames en heren, ik heb een tijdje gezocht naar een carbon deel voor mijn ducati 1098s, maar ik krijg het niet gevonden ( geen nederlandse webshop in ieder geval ) Ik ben opzoek naar carbon luchthappers van het kontje. Weet iemand waar je die kan bestellen?
 
hier dezelfde!!!!!!!! moet een drietal jaren inhalen wat Forum betreft, prive was belangrijker.
Heb na de 1098 en 1198 inmiddels vanaf juli de 1098 streetfighter, ik kan alleeen maar zegge dat die net zo racy is, geweldig stuurt en helaas qua boetes in Dtsl net zo duur is.
Heb achter een TTX, 70mm Thermi, aangepaste CPU, rijst en stuurt waanzinnig, had dit veel eerder moeten doen
 
Dames en heren, ik heb een tijdje gezocht naar een carbon deel voor mijn ducati 1098s, maar ik krijg het niet gevonden ( geen nederlandse webshop in ieder geval ) Ik ben opzoek naar carbon luchthappers van het kontje. Weet iemand waar je die kan bestellen?
Op Nederlandse webshops ben ik ze niet vaak tegen gekomen, wel op e-bay.

bv deze, weet de kwaliteit en pasvorm dus niet.

DUCATI Schwingenschutz Swing Arm Guard carbon Superbike 848 1098 1198 NEU !! | eBay

en nog enkele,

Carbon Schutzblech hinten für Ducati 1098 / 1198 / 848 | eBay
Ducati 1198 1098 848 Carbon Lufteinlässe im Heck Air | eBay
 
Laatst bewerkt:
@ tymen, waarom laat je je carbon tail niet rood spuiten a la 1098r. Zeker als je toch van plan bent om carbon airduct covers te plaatsen?
 
@erik. Er zit nog een origineel kuipdeel bij. Die zet ik erop. Voor het geld wat ik daar voor krijg koop ik wat spulletjes :) wil nog een achterlicht met knipperlichten erin en nog wat kleine dingetjes.
 
Dames en heren, ik heb een tijdje gezocht naar een carbon deel voor mijn ducati 1098s, maar ik krijg het niet gevonden ( geen nederlandse webshop in ieder geval ) Ik ben opzoek naar carbon luchthappers van het kontje. Weet iemand waar je die kan bestellen?


Scarpa Moto uit Barendrecht kan ze je leveren .

Bert , de eigenaar van Scarpa Moto heeft mij al eens verteld dat hij die carbon luchthappers bestellen kan .
Ik heb ze er al eens een keer zien liggen begin 2013 of 2012 of zo .

Noem even mijn naam dan doet die nog wat extra moeite voor je ook ( Edwin , 1098 S Tricolore )
 
Laatst bewerkt:
http://www.ducatiparts-online.com/search/apachesolr_search/848
ik kan het benodigde niet vinden op deze site.
ter verduidelijking; het gaat om dit stukje kunstsof
full
 
Dames en heren, ik heb een tijdje gezocht naar een carbon deel voor mijn ducati 1098s, maar ik krijg het niet gevonden ( geen nederlandse webshop in ieder geval ) Ik ben opzoek naar carbon luchthappers van het kontje. Weet iemand waar je die kan bestellen?

Goede tip, zal ik eens werk van maken dat in de shop op te nemen :Y
 
@SavagePielk: kun je toevallig ook Zero Gravity kuipruiten leveren? ;)

Ik kàn alle merken leveren, maar ik focus over het algemeen op de merken die ik vast voer en breid dat langzaam uit. Hoewel iedereen fouten maakt, is mijn doel om foutloos en met goede service te leveren, dat vind ik belangrijker dan àlles aanbieden (ook een strategie, ieder zijn keuzes)
 
Dat is ook een verstandige keuze. Je moet wel achter je geleverde product staan.

Ik stuur je even een pm.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan