DUCATI 848 vs. 1098(S) : De test

Status
Niet open voor verdere reacties.
i.d.d. het zal een rode worden... over de inruilprijs zijn we het al eens (dankzij) de opwaardering van Ducati (zie hun site) geldig tot 14 mei.

We zijn het nog niet eens over de extra's die ik wil... (ook spuitwerk)

Mijn ega is nog steeds een west Vlaamse, dus regelmatig naar Bredene (Oostende) met het gezin. Veel vrienden (alsook familie) in A'werpen, Gent, Lommel e.d. Fantastisch land... behalve de wegen....
Laatst nog vlak ná kennedytunnel (een vreselijk stuk) gaten van 15cm diep in het wegdek.... en rommel op de rijbaan....amai ! Kon 'm nog net houden....

Meeten doen we zeker een keer.... er moet straks snel 1000 km op staan :) enne ik woon in het kopje van NH... vlak onder Den Helder....dus best een stukkie...

Mocht je ooit ri Adam komen... laat t weten...(wellicht Ducati Clubdagen in Assen ???)

m'n vriendin is van harelbeke,maat omdat ik meetoer met 2fabiola komen we overal wel eens
})

zulle wel eens een keertje afspreken dan ;)

greetz
 
Het vermogens en topsnelheid verschil op video as agreed!

maakt toch geen drol uit... wat je wel mag weten is dat een 10 vele malen harder doorjaagt dan zo'n 8 :Y , gaat toch een 20km/h schelen op topsnelheid hoor.

die van mij gaat btw als ie terug is een keertje op de bank, kijken of ie nu helemaal goed staat... hoeveel power ie net heeft maakt me echt niet uit... weet dat ie hard zat loopt.. veel te hard :Y
 
heel mooi verhaal, ook ik wil graag eens met je kennismaken, een ritje naar het prachtige belgie is voor mij geen probleem, ik moet binnenkort toch naar Antwerpen en naar brussel, laten wij maar een keer afspreken, kan ik even kwijlen van je mooie motordddddddddddddddd
 
heel mooi verhaal, ook ik wil graag eens met je kennismaken, een ritje naar het prachtige belgie is voor mij geen probleem, ik moet binnenkort toch naar Antwerpen en naar brussel, laten wij maar een keer afspreken, kan ik even kwijlen van je mooie motordddddddddddddddd

we kunnen wel eens een keertje een meeting doen ;) , giele1098 woont niet ver van me,ken nog wel wat volk met een 1098/848... kan evt wel voor een topfotograaf zorgen(werkt voor Dior) , zelf ben ik gestopt en heb ik alles verkocht eind vorig jaar... om de mooie plaatjes te maken dan he, ga binnekort de studio in voor een photoshoot met 'm ...als de duc terug is van het lakken toch...

woon vlakbij Zolder,locaties genoeg...ook om mooie ritten te doen onder al te veel risico op pliesiecontrole :P


ps m' duc ben ik wel heel fier op,wil 'r graag nog een massa meer aan doen omdat je nog veel verder kan gaan met zo'n spullen(alleen begin ik niet met dingen als dure radiatoren en magnesium/titanium troep omdat zo'n bedrag uitgeven voor de looks alleen totaal gek is,ga toch geen circuit rijden dus..) maar je kan nu eenmaal niet al je geld in zo'n ding steken,beetje andere hobby's en m'n vriendin en haar peuter ben ik eigelijk voor de moment meer mee bezig...

nog wat kleine dingen en dan is het goed geweest voor mij...
maar als ik het groot lot win met de euromillions pot op het werk koop ik op slag een R }) :+
 
het was ook zeer leuk,voor de dealer is er niet veel aan omdat ik 'r toch geen koop :) daarom maar ff een stukje neergeschreven over hun team en een lanyard gekocht om het team te sponsoren :W

maar voor mensen die 'r een wille kopen en twijfelen is het denk ik wel interessant om te lezen...

voor mij zou 't eigelijk een betere fiets zijn dan de 1098 maar ik hou van die uitdaging om 'm proberen te temmen,zo'n 1098 is gewoon een beest qua vermogensafgifte , snap nu tarzan ook wel dat ie wou inruile op een 848 omdat ie 't gas niet durfde opendraaien in de bochten, ze zijn ook TE bruut en je moet 't echt durven om 'm overal vol open te gooien en laat te gaan remmen }) , op die 848 ga je op straat veel harder rond in langzamere bochten, al trek je op de 1098 dan weer veel harder weg door dat vette koppel :Y

heb vandaag ook weer wat opgestoken over mijn eigen veringafstelling, weet nu eigelijk precies wat ze moet gaan doen..

dinsdag gaat ie binnen bij de dealer om koppeling,remmen,ketting,vervanghandles,gaskabelspeling,motormanagement (ze gaan de duc corse mapping voor de race ecu er in laden btw,wordt ie veel vloeiender van qua vermogensafgifte en krijgt ie nog wat power bij...) en de vering af te stellen... nu ie goed ingereden is wordt 't daar wel ff tijd voor om 'm 100% goed te hebben,rijd ook veel relaxter dan :Y ,ketting moet wel eens gedaan worden,hangt wat slapjes maar heb die tool niet,zij wel ;)

vrijdag mag ie dan naar een andere dealer in kortijk om gestript en gespoten te worden als de R *O* *O* *O*

greetz


naar stroker?
 
hee die eugene.. da'slang geleden :W

hoe is 't ermee?


:Y

hij is al binnen intussen... normaal moet i k'm eind deze week terug hebben *O*

Ik weet waar hij em laat stripen enz
mn broer had die witte demo bij hem besteld maar heeft em nu afgezegd
de service van stroker laat soms echt de wensen over, en dat heeft mn broer de das omgedaan
hij heeft er al tal motoren gekocht, en dan ng zo bediend worden, ...
Hij wou eens gaan rijden, belde en toen zij hij gewoond datie geen tijd had enz
dat kan gewoon niet.....
Goed te horen dat je u amuseert met je bike, is dan ook een geweldige bike

O ja, met mij alles super, ik heb me een r6je gekocht, precies wat ik nodig had, amuseer me er rot mee

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan