Ducati 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post hier alles maar wat je over kwijt wilt... :} :} :}
Oke :Y begin met wat mooi's
2f45a52b87a277fdd1f36f52b411928c
:9~
 
Maar blijft leuk :PJoop wees eerlijk... hij is best mooi toch :9


Vind hem saai zie liever zo,n Groene rakker,veel zijn er lyrisch over ik niet,is net als met Alfa Romeo rijders ook al valt dat ding aan alle kanten uit elkaar ,ze vinden het een prima auto,maar ja Bert moet ieder voor zich weten maar ze moeten dat merk niet zo op hemelen
En Bert nog steeds gelukkig met je Yammie??????
 
Ik ben er nog steeds niet over uit , heeft de 848 een natte platen koppeling of een droge :9~ koppeling?
 
Vind hem saai zie liever zo,n Groene rakker,veel zijn er lyrisch over ik niet,is net als met Alfa Romeo rijders ook al valt dat ding aan alle kanten uit elkaar ,ze vinden het een prima auto,maar ja Bert moet ieder voor zich weten maar ze moeten dat merk niet zo op hemelen
En Bert nog steeds gelukkig met je Yammie??????
Ik vind de ducjes zeker niet saai. Alleen als ik zo lees in het 1098 topic zijn ze redelijk duur in onderhoud om het netjes te zeggen. Helaas ook wat duur in de aanschaf. En 2 pitter.. naja.. conclusie. mooi plaatje maar verder niet mijn keus.
De yam is begin september gestolen dus mag weer opzoek naar een andere.
 
Ik vind de ducjes zeker niet saai. Alleen als ik zo lees in het 1098 topic zijn ze redelijk duur in onderhoud om het netjes te zeggen. Helaas ook wat duur in de aanschaf. En 2 pitter.. naja.. conclusie. mooi plaatje maar verder niet mijn keus.
De yam is begin september gestolen dus mag weer opzoek naar een andere.


Getver de getver Bert dat vind ik echt klote voor je damn :( :( :( :( :( :( :( ;( ;(
 
Ik ben er nog steeds niet over uit , heeft de 848 een natte platen koppeling of een droge :9~ koppeling?

zou wel jammer zijn als die een natte koppeling heeft, past er niet echt bij. een duc moet gewoon rammelen en rinkelen.

(helaas heb ik zelf een natte koppeling, maar 1 troost, die rammelt ook :+ :+ )

dat wordt ombouwen :+ :+
 
Valt de olielekkage niet zo op -O-

Tja, had de 1098S van mij die zwarte onderkuip dan had ik hem misschien nog, dan had ik mss al die olie die vanuit de airbox liep waarschijnlijk nog niet opgemerkt. Maar Ducati had een oplossing hoor, afleveren met het oliepeil op het minimum zeiden ze bij Ducati, dan heb je er geen last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan