Ducati 888 Strada

marco!

MF'er
26 okt 2005
55
6
Te Koop,

DUCATI 888 STRADA

Bouwjaar: 1993

Bos dempers, K&N luchtfilter, Xenon verlichting, Spyball-alarm, stalen remleidingen. Verder mooi origineel.

Recent Kleppen gesteld, Riemen vervangen, Koppelingsplaten vervangen en nieuwe kettingset.

Prijs, 5500 euro, Of doe een goed bod en hij is van jou!

06-12397358

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBQ3OKBU.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te Koop,

DUCATI 888 STRADA

Bouwjaar: 1993

Km stand: 59000

Bos dempers, K&N luchtfilter, Xenon verlichting, Spyball-alarm, stalen remleidingen. Verder mooi origineel.

Niet de goedkoopste maar zeker 1 van de mooiste.


Recent Kleppen gesteld, Riemen vervangen, Koppelingsplaten vervangen en nieuwe kettingset.


Prijs, 6950 euro, Of doe een goed bod en hij is van jou!

06-12397358

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBQ3OKBU.jpg

Cker dat hij niet goedkoop is. Overigens van dat ene plaatje te zien, is hij wel erg mooi. Meer plaatjes? *O*
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor!
Ik ben al voorzien van een prima motor en zou sowieso veel te weinig geld hebben :)
 
Foto-LWEETFP6.jpg


Foto-MTMJRN7N.jpg


Foto-3B3QQVLB.jpg


Foto-Q7R6OGHH.jpg


Foto-KE6XDE8D.jpg


Foto-YTWNLCN8.jpg


:Z
 
Steve_o bedankt! :} Lukte mij idd niet om die foto's er zo bij te zetten. Zal wel heel simpel zijn maar ach.... :W

Greetzzz Marco
 
Mooi ding, helaas laat mijn bankrekening niet toe, dat ze in mijn woonkamer komt staan. Beetje weinig plaats ook trouwens, er staat al een 851Strada *D

Hoeft je bankrekening ook niet te plunderen. Uit een ouwe sok is mij goed genoeg. ;) Dus waar wacht je nog op? Doe eens een bod.

Greetzzz Marco :W
 
Mooie fiets Marco.
Zonde dat je hem verkoopt.
Maareh,kennen wij elkaar niet?

Gr.Hans851 nu 996

Ja jij reed toen met ons mee terug in de regen vanaf austerlitz is het niet? Jij hebt zo'n gave rode helm!

Greetzzz Marco :W
 
Een mille is idd leuk maar het kan ook een ander merk zijn. Als ik een andere motor koop wordt het in ieder geval weer een 2 cilinder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan