Ducati 900 SL

Ice Triple

MF'er
25 jan 2006
104
0
Beste mensen,

Recent heb ik me een Ducati 900 SL aangeschaft uit 1994 met 18500 km op de tellers. Deze fiets is in perfecte staat, maar nu vraag ik wat de prijs eigenlijk zou moeten zijn want ik weet niet of ik teveel betaald heb of niet.
 
Dan post je geen foto,..en je zegt ook niet wat je betaald hebt. :?
Tussen de 100 euro en 10.000 euro iig.












(Tussen de 5.000 en 6.500 euro) ;)
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fietsen trouwens, gefeliciteerd. Ik zou zeggen loop speurders.nl of marktplaats.nl of bikenet.nl eens af, kun je een zien wat er zo'n beetje voor gevraagd wordt.

Eigenlijk moet je je dit afvragen VOOR de aankoop hè...
 
Dan post je geen foto,..en je zegt ook niet wat je betaald hebt. :?
Tussen de 100 euro en 10.000 euro iig.

Ja je hebt gelijk maar ik bezit gewoon geen digitale camera.....(zoek nog steeds een goede). Zal daar eens vlug werk van maken.
Ik heb 3.300 euro betaald voor deze motorfiets (Nr. 140 Superlight III).
Dus dat lijkt me dan wel billijk.
Dank voor je reactie












(Tussen de 5.000 en 6.500 euro) ;)
 
Prachtige fietsen trouwens, gefeliciteerd. Ik zou zeggen loop speurders.nl of marktplaats.nl of bikenet.nl eens af, kun je een zien wat er zo'n beetje voor gevraagd wordt.

Eigenlijk moet je je dit afvragen VOOR de aankoop hè...

Dank je. Ja eigenlijk moet je dat doen voor de aankoop maar 3.300 leek me niet zo veel maar ik ben dan ook (nog) geen Ducati kenner.
Ik kwam hier terecht omdat ik ook op het Speed Triple topic zit daar ik ook zo'n fiets bezit.
Maar ik wou weer eens wat anders en kwam via via in contact met Ducati wat me uitstekend bevallen is.
De sound van de open Trmignoni uitlaten doet me gewoon rillen......mmm fantastisch
Misschien moet ik hier nog wel enkele vragen posten in de nabije toekomst daar ik deze motor nog helemaal moet ontdekken (qua techniek)
Dank bij voorbaat voor een eventueel antwoordje
 
Terug
Bovenaan Onderaan