Ducati 916 Biposto te koop aangeboden

Het verhaal achter de bike is als volgt (heb alles gecheckt, en overal facturen van, dus het klopt): De bike is in '99 gekocht door een man die net zijn internetbedrijf (Pennyland) heel goed had verkocht. Toen is ie allemaal speelgoed gaan kopen, en is vervolgens naar Spanje vertrokken om daar een soort Gaudi-dorp op te zetten. Hij heeft al zijn speelgoed (meerdere auto's en motoren) naar Spanje laten transporteren, en deed dus weinig met deze 916. Een vriend van hem (uit NL) heeft de 916 toen gekocht, en heeft 'm naar NL teruggereden. Daar is de bike geheel nagekeken, nieuwe riemen en olie drop, en nieuwe Pirelli Diablo's. Vervolgens heeft ie een hernia gekregen, en kon ie niet meer op de bike rijden.

En van deze laatste man heb ik de bike gekocht.

:]

Dus als ik het goed begrijp, blijft de duc het voor altijd doen, maar gaan de berijders steeds kapot :?






(schopje) ;)
 
Dus als ik het goed begrijp, blijft de duc het voor altijd doen, maar gaan de berijders steeds kapot :? (schopje) ;)

:)

Ik was min of meer al gehavend wegens een bromfietsongeluk in het verleden. Patsboem tegen een boom, heel mijn rechterkant stuk. Die schouder is nooit helemaal hersteld. Een uurtje gaat wel hoor op de Duc, dus ik geniet er zo nu en dan wel van. Maar voor langer gaat het eigenlijk net niet. Nu ja, ik heb het geprobeerd, en mocht ie verkocht raken kan ik in ieder geval zeggen, "i've lived the dream..." :]
 
heb je dat monokontje er ook bij? of zit tog niet dat groenenmotoren er op gespoten he??.. :( |(
 
heb je dat monokontje er ook bij? of zit tog niet dat groenenmotoren er op gespoten he??.. :( |(

Ahhh, oud trauma. Nee die heb ik niet gekocht destijds. Lekker 200 km voor nop gereden die dag.

Nu ja, shit happens.
 
Min of meer zo goed als verkocht. Overschrijving plus pegels moet nog plaatsvinden maar een mondelinge overeenkomst heeft plaatsgevonden.

Dat wordt een treurige dag straks.

;(
 
en ????? nwe eigenaar , of nog niet rond ??

wel jammer, twas/is n prachtbike :]
 
Als ze gaan proef rijden..


rbw achterlaten
foto nemen van testrijder
en eventueel met andere motor er achter aan rijden.
geen papieren meegeven
Afspreken op een andere locatie, niet bij je thuis. Zeker niet bij je garage
Getuige meenemen.


Niet in ik laat mn auto/motor (gestolen) toch hierachter truuk stappen.


Kijk dat zijn nuttige reacties!! :}
 
Vrijdag is de dag.

'(

tja, gecondo......euhhh, gefeliciteerd ... :?

wel verkocht aan n m-fer, of via DCN, of gwoon particulier ???
hopelijk wel aan iemand die r ook zuinig op is ;)

maar je sl hou je wel, of staat die ook in twijfel ???
 
De bike is particulario verkocht (zonder plant :+ ).

Ik houd de SL, al is het alleen maar om ooit in de woonkamer te zetten.

Dit Topic mag op slot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan