defiduc
MF veteraan
Wegens chronisch te kort aan snelheid op het rechte stuk wil ik op zoek naar een andere fiets. Maar dat mag pas van het vrouwtje als ik mijn 900ss heb verkocht.
Daarom....te koop!
Het betreft een 1993 900 supersport. Kenteken zit er nog bij, dus met wat aanpassingen kan hij ook weer de openbare weg op.
Let op, dit is geen originele motor meer, want ik heb het subframe behoorlijk aangepast. Zit nu een monsterzadel op met dubbele dempers (leovince) vanuit een 2-1-2 systeem.
Verdere opties:
944CC cilinders. (motorblok is aan een beurt toe. Riemen zijn voor de DCR2010 vervangen. Kleppen zijn toen gesteld. Sindsdien alleen 2 circuitdagen en 2x DCR gereden).
nieuwe koppelingsplaten voor de DCR gemonteerd
Voorvorkpoten aangepast (hyperpro veren) echter, een van de keerringen moet worden vervangen.
Achterveer van hyperpro (vorig jaar nieuw gekocht)
Leovince uitlaten onder de kont.
Nieuwe kettingset+ tandwielen. Oude tandwielen zijn nog goed, maar ik wilde een paar tanden groter.
Racekuip van een 748 gemonteerd (oude kuipdelen niet aanwezig).
Radiale rem en koppelingspomp met titax hendels (stalen leidingen)
oude rem en koppelingspomp komen er los bij.
Voor de motor vraag ik met bovenstaande opties €2250,-
Eventueel extra onderdelen:
Extra set wielen met schijven en tandwielhouder
ST2 blok met goede cilinders en koppen (versnellingsbak is niet in orde). Het was de bedoeling het blok van de 900 om te bouwen en gelijk te reviseren met de ST2 cilinders en koppen.
Bij het ST2 blok zit óók de injectie + computer + draadboom + waterkoeling!
Dan nóg een ST2 blok in onderdelen. Cilinders en koppen goed, maar niet compleet. Carterdelen wel goed maar ook hier versnellingsbak niet goed.
Dan nog een 900 monsterblok in extreem goede staat! Hele onderhoudshistorie is aanwezig.
Voor de motor met de genoemde onderdelen wil ik €3500,- hebben.
Als de motor verkocht wordt zonder onderdelen, gaan de onderdelen los in de verkoop.
Daarom....te koop!
Het betreft een 1993 900 supersport. Kenteken zit er nog bij, dus met wat aanpassingen kan hij ook weer de openbare weg op.
Let op, dit is geen originele motor meer, want ik heb het subframe behoorlijk aangepast. Zit nu een monsterzadel op met dubbele dempers (leovince) vanuit een 2-1-2 systeem.
Verdere opties:
944CC cilinders. (motorblok is aan een beurt toe. Riemen zijn voor de DCR2010 vervangen. Kleppen zijn toen gesteld. Sindsdien alleen 2 circuitdagen en 2x DCR gereden).
nieuwe koppelingsplaten voor de DCR gemonteerd
Voorvorkpoten aangepast (hyperpro veren) echter, een van de keerringen moet worden vervangen.
Achterveer van hyperpro (vorig jaar nieuw gekocht)
Leovince uitlaten onder de kont.
Nieuwe kettingset+ tandwielen. Oude tandwielen zijn nog goed, maar ik wilde een paar tanden groter.
Racekuip van een 748 gemonteerd (oude kuipdelen niet aanwezig).
Radiale rem en koppelingspomp met titax hendels (stalen leidingen)
oude rem en koppelingspomp komen er los bij.
Voor de motor vraag ik met bovenstaande opties €2250,-
Eventueel extra onderdelen:
Extra set wielen met schijven en tandwielhouder
ST2 blok met goede cilinders en koppen (versnellingsbak is niet in orde). Het was de bedoeling het blok van de 900 om te bouwen en gelijk te reviseren met de ST2 cilinders en koppen.
Bij het ST2 blok zit óók de injectie + computer + draadboom + waterkoeling!
Dan nóg een ST2 blok in onderdelen. Cilinders en koppen goed, maar niet compleet. Carterdelen wel goed maar ook hier versnellingsbak niet goed.
Dan nog een 900 monsterblok in extreem goede staat! Hele onderhoudshistorie is aanwezig.
Voor de motor met de genoemde onderdelen wil ik €3500,- hebben.
Als de motor verkocht wordt zonder onderdelen, gaan de onderdelen los in de verkoop.