ducati 996 sps / f foggy replica

Madman351

Rookie
2 mrt 2011
4
0
Iemand enig idee wat de factory replica doet op de markt ??
Ik heb een aanbod gekregen van zo'n raket, maar ben effe aan het orienteren..

Door de meeste handelaren wordt het toch maar als "een" 996 beschouwd. '(
Is dit bijvoorbeeld in te ruilen tegen een nieuwe "Streetfighter S", zonder iets bij te leggen.
Ik zag de 996 sps / f foggy replica voor goed geld op E-Bay staan maar dit zegt niet alles.
Het is maar wat de gek er voor geeft...

Alvast bedankt,

Marc
 
Mensen die geen verstand van zaken hebben noemen het idd een "gewone" 996, of ze houden zich expres van de domme...... tevens hebben de meeste doorsnee motorzaken geen bal verstand van Ducati, tot een 916 en een 851 kunnen ze nog wel komen maar alle diverse uitvoeringen die in de loop der tijd zijn gemaakt hebben ze geen weet van. Ze lullen maar wat raak zoals hun eigen handel het beste uitkomt...baggervolk, en om je vraag te beantwoorden: stel hem in het 916-998 topic!! :P

Paar vraagjes:

Is het een echte? Dus met een nummerplaatje op de kroonplaat als eerste kenmerk?
Is de originele plaquatte er nog bij?
Is de originele hoes er nog bij?
Is de originele paddockstand er nog bij?

Wat is de staat van de fiets?
Is de complete onderhoudshistorie bekend?

Allemaal punten die een bepaalde waarde kunnen vertegenwoordigen, maar zoals jezelf al zegt wat een gek ervoor geeft. Het is een liefhebbersfiets en helemaal compleet en in de perfecte staat zeker een paar cent waard en zal zn waarde houden of stijgen naar verloop van tijd. Vergelijk met een streetfighter is appels met peren, dit is een Duc die je niet met de huidige generatie kunt vergelijken, deze oude desmoquattro`s staan net als de 851-888 serie op zichzelf. Nog de echte Ducs!!

En ja tis een bijzondere uitvoering, de duurste Ducati van die periode die je maar kon kopen in de winkel....
 
Iemand enig idee wat de factory replica doet op de markt ??
Ik heb een aanbod gekregen van zo'n raket, maar ben effe aan het orienteren..

Door de meeste handelaren wordt het toch maar als "een" 996 beschouwd. '(
Is dit bijvoorbeeld in te ruilen tegen een nieuwe "Streetfighter S", zonder iets bij te leggen.
Ik zag de 996 sps / f foggy replica voor goed geld op E-Bay staan maar dit zegt niet alles.
Het is maar wat de gek er voor geeft...

Alvast bedankt,

Marc

Hai Marc,

Heb je de duc al gekocht?

Groeten van de graaf van pruimen
 
Op marktlaats staat er ook 1 te koop voor net geen 9k

nee geen spam!! ben meer een 999 fan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan